Mijn vriendin is op zoek naar een laptop en vroeg aan mijn of ik hier advies kon vragen, omdat jullie er veel kennis van hebben.
Wat ga je met je laptop doen?
Ik doe een grafische opleiding en gebruik programma's als het Adobe pakket en spelletjes als de Sims 4. Mijn oude laptop de Emachine G640G was hier goed genoeg voor, maar is nu echt aan vervaning toe.
Wat is je budget?
Ik wil er maximaal 550 euro aan uitgeven. Duurder gaat echt niet.
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ja, hij moet elke dag mee naar school.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
De resolutie moet 1600 x 900 zijn, minimaal 4GB ram aanwezig en een hardeschrijf van 500GB, hoger is natuurlijk beter. Het scherm moet 15.6" zijn. Qua CPU het liefst Intel, maar mocht een AMD laptop over het algemeen beter zijn is dat ook goed.
Ik heb al een paar laptops opgezocht:
De onderste Asus is volgens Tweakers nergens te vinden, maar hij is nog wel te koop bij Paradigit.
Alvast bedankt voor de hulp.
Wat ga je met je laptop doen?
Ik doe een grafische opleiding en gebruik programma's als het Adobe pakket en spelletjes als de Sims 4. Mijn oude laptop de Emachine G640G was hier goed genoeg voor, maar is nu echt aan vervaning toe.
Wat is je budget?
Ik wil er maximaal 550 euro aan uitgeven. Duurder gaat echt niet.
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ja, hij moet elke dag mee naar school.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
De resolutie moet 1600 x 900 zijn, minimaal 4GB ram aanwezig en een hardeschrijf van 500GB, hoger is natuurlijk beter. Het scherm moet 15.6" zijn. Qua CPU het liefst Intel, maar mocht een AMD laptop over het algemeen beter zijn is dat ook goed.
Ik heb al een paar laptops opgezocht:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Asus F555LA-DM766H | € 399,- | € 399,- |
| 1 | Asus R556LA-DM750H | € 489,- | € 489,- |
| 1 | Asus R556LA-DM801H | € 0,- | € 0,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 888,- | |
De onderste Asus is volgens Tweakers nergens te vinden, maar hij is nog wel te koop bij Paradigit.
Alvast bedankt voor de hulp.