Ik zoek een?
Een 40 inch tv welke ik op slaapkamer muur kan bevestigen(hangt dan zeker 1.5m van grond af)
Wat is je budget?
Ik had zelf een budget in gedachten rond de 600-700 euro met een max van ong. 750.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Ik zal de tv voornamelijk gebruiken om Netflix series/reguliere tv(via kpn interactief tv) mee te kunnen kijken en wat console gaming met ps4. Het liefst heb ik dus wel een tv met een redelijke input lag en die verder gewoon goed beeld geeft en er een beetje strak uit ziet.Echt grote eisen heb ik er niet aan.
Wat heb je zelf al gevonden?
Heb tot nu toe 2 tv's op het oog. Dit zijn de :
pricewatch: Samsung UE40J6200AW Zwart
pricewatch: Sony Bravia KDL-42W805B Zwart
Over de Samsung zie ik nog niet heel veel reviews en van de Sony heb ik wel heel veel positieve dingen gezien, maar dat is dan ook al een model van vorig jaar.
Ik sta volledig open voor suggesties en zit niet vast aan een specifiek merk.
Ik hoor graag jullie advies mede Tweakers!
Een 40 inch tv welke ik op slaapkamer muur kan bevestigen(hangt dan zeker 1.5m van grond af)
Wat is je budget?
Ik had zelf een budget in gedachten rond de 600-700 euro met een max van ong. 750.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Ik zal de tv voornamelijk gebruiken om Netflix series/reguliere tv(via kpn interactief tv) mee te kunnen kijken en wat console gaming met ps4. Het liefst heb ik dus wel een tv met een redelijke input lag en die verder gewoon goed beeld geeft en er een beetje strak uit ziet.Echt grote eisen heb ik er niet aan.
Wat heb je zelf al gevonden?
Heb tot nu toe 2 tv's op het oog. Dit zijn de :
pricewatch: Samsung UE40J6200AW Zwart
pricewatch: Sony Bravia KDL-42W805B Zwart
Over de Samsung zie ik nog niet heel veel reviews en van de Sony heb ik wel heel veel positieve dingen gezien, maar dat is dan ook al een model van vorig jaar.
Ik sta volledig open voor suggesties en zit niet vast aan een specifiek merk.
Ik hoor graag jullie advies mede Tweakers!
Beginnend BBQer, kan nooit kiezen, PC gamer voor het leven.