Beste Tweakers-forumleden,
Ik heb een vraag met betrekking van het verbeteren van mijn huidige pc.
Enkele jaren geleden gebouwd en ik vind dat het tijd is geworden om hem te moderniseren en als jullie lezen wat erin zit denk ik dat jullie het met mij eens zijn.
De onderdelen wil ik stap voor stap vervangen en niet in één klap alles dus als jullie mij hierbij willen helpen om mijn pc sneller te maken voor anno 2015 in een mooi stappenplan zal ik dat erg waarderen.
Op deze computer worden wel spellen gespeeld maar dan moet je denken aan bijv: Sims3 ,SimCity en CitiesXXL voor de rest geen andere spellen en zal waarschijnlijk ook niet echt gaan gebeuren.
De computer word wel veelvoudig gebruikt voor downloaden (Betaald downloaden mochten jullie het willen weten)
Mijn huidige pc bestaat uit de volgende onderdelen:
Besturingssyteem: 32-bits Windows Vista (Wil ik binnenkort upgrade naar Windows 7 maar liefst windows 10)
Processor: AMD Athlon(tm) 64 X2 Dual Core Processor 6000+ 3.00GHz
Geheugen (RAM): 2GB
Geheugen intern: 1250 GB (Totaal 2 schijven)
Voeding: RECOM ATX 12V Power - Power Engine RC-450
Grafische Kaart: Gainward Geforce GT 630 1GB
Moederboord: M2A-VM AMD 690G
Wie kan mij helpen om dit verouderde systeem weer een beetje te moderniseren?
Alvast hartstikke bedankt voor jullie hulp.
Groet,
Mark
Ik heb een vraag met betrekking van het verbeteren van mijn huidige pc.
Enkele jaren geleden gebouwd en ik vind dat het tijd is geworden om hem te moderniseren en als jullie lezen wat erin zit denk ik dat jullie het met mij eens zijn.
De onderdelen wil ik stap voor stap vervangen en niet in één klap alles dus als jullie mij hierbij willen helpen om mijn pc sneller te maken voor anno 2015 in een mooi stappenplan zal ik dat erg waarderen.
Op deze computer worden wel spellen gespeeld maar dan moet je denken aan bijv: Sims3 ,SimCity en CitiesXXL voor de rest geen andere spellen en zal waarschijnlijk ook niet echt gaan gebeuren.
De computer word wel veelvoudig gebruikt voor downloaden (Betaald downloaden mochten jullie het willen weten)
Mijn huidige pc bestaat uit de volgende onderdelen:
Besturingssyteem: 32-bits Windows Vista (Wil ik binnenkort upgrade naar Windows 7 maar liefst windows 10)
Processor: AMD Athlon(tm) 64 X2 Dual Core Processor 6000+ 3.00GHz
Geheugen (RAM): 2GB
Geheugen intern: 1250 GB (Totaal 2 schijven)
Voeding: RECOM ATX 12V Power - Power Engine RC-450
Grafische Kaart: Gainward Geforce GT 630 1GB
Moederboord: M2A-VM AMD 690G
Wie kan mij helpen om dit verouderde systeem weer een beetje te moderniseren?
Alvast hartstikke bedankt voor jullie hulp.
Groet,
Mark