Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen (We benchmarken GTA 5, Crysis 3 en Tomb Raider 2013) en Photoshoppen (het liefst een beetje vlot en ik zou graag de 3d functie willen gebruiken)
Wat mag het systeem gaan kosten?
€350,- aangezien ik een challenge doe met een vriend van mij. En de challenge is wie bouwt de beste Game-PC voor €350,- (het Photoshoppen is gewoon leuk
)
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Een ACER AL1916W monitor (1440 x 900p) en Logitech boxen. Natuurlijk ook een toetsenbord en muis. Windows neem ik ook mee naar mijn nieuwe systeem.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Graag gewoon een beetje een budget Game-PC build. Qua videokaart wil ik graag een HD7870 XT of HD7950
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeur al denk ik zelf dat AMD in deze prijsklasse de beste bang for the buck heeft.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Zoals ik al zei de HD7870 XT of HD 7950.
Ga je overklokken?
Hier sta ik voor open, maar het is geen must.
Dit had ik al bedacht en gevonden op Vraag en Aanbod:
Prijzen heb ik al gelijk aangepast aan de Vraag & Aanbod prijzen
Welke Processor ik moet kiezen weet ik niet en daarom weet ik ook niet welk moederbord ik moet kiezen
P.S. Wat mij betreft mag alles uit de vraag en aanbod sectie komen
Gamen (We benchmarken GTA 5, Crysis 3 en Tomb Raider 2013) en Photoshoppen (het liefst een beetje vlot en ik zou graag de 3d functie willen gebruiken)
Wat mag het systeem gaan kosten?
€350,- aangezien ik een challenge doe met een vriend van mij. En de challenge is wie bouwt de beste Game-PC voor €350,- (het Photoshoppen is gewoon leuk
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Een ACER AL1916W monitor (1440 x 900p) en Logitech boxen. Natuurlijk ook een toetsenbord en muis. Windows neem ik ook mee naar mijn nieuwe systeem.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Graag gewoon een beetje een budget Game-PC build. Qua videokaart wil ik graag een HD7870 XT of HD7950
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeur al denk ik zelf dat AMD in deze prijsklasse de beste bang for the buck heeft.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Zoals ik al zei de HD7870 XT of HD 7950.
Ga je overklokken?
Hier sta ik voor open, maar het is geen must.
Dit had ik al bedacht en gevonden op Vraag en Aanbod:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | XFX Radeon HD7950 Double Dissipation Edition | € 100,- | € 100,- |
| 1 | Seagate Desktop HDD ST500DM002, 500GB | € 24,99 | € 24,99 |
| 1 | Cooler Master Elite 361 | € 30 | € 30 |
| 1 | Kingston KVR16N11S8K2/8 | € 39,95 | € 39,95 |
| 1 | Fortron Source FSP500 60GHN 85+ | € 30 | € 30 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 224,90 | |
Prijzen heb ik al gelijk aangepast aan de Vraag & Aanbod prijzen
Welke Processor ik moet kiezen weet ik niet en daarom weet ik ook niet welk moederbord ik moet kiezen
P.S. Wat mij betreft mag alles uit de vraag en aanbod sectie komen
[ Voor 50% gewijzigd door wobelaar op 16-08-2015 14:34 ]