Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Kan niet met PayPal in de Google Play Store betalen

Pagina: 1
Acties:
  • 31.125 views

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb dus 22,00 euro op m'n Paypal staan, en ook nog genoeg op mijn normale bankrekening bij de ING, ik heb ze ook nog aan elkaar gekoppeld maar als ik mn Paypal in de Google Play Store wil activeren word mij verteld dat er en fout is, en dat de betaalmethode bij Paypal niet geldig is.

Wat moet ik doen zodat het wel geaccepteerd word.

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Je bent iig niet de enige als ik Google op "google play store paypal error" : https://www.paypal-commun...le-play-store/td-p/850721

Ik zie berichten dat je minimaal 25 of 30 euro saldo moet hebben.

[ Voor 12% gewijzigd door Raven op 16-08-2015 13:57 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Verwijderd

Topicstarter
Raven schreef op zondag 16 augustus 2015 @ 13:56:
Je bent iig niet de enige als ik Google op "google play store paypal error" : https://www.paypal-commun...le-play-store/td-p/850721

Ik zie berichten dat je minimaal 25 of 30 euro saldo moet hebben.
Dit blijkt het inderdaad te zijn, nu is het dan wel een beetje vervelend dat je maar 10 euro per keer kan overmaken maar dat moet dan maar.

Thanks

• PixelPhobiac
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 01-10 12:57
Ik liep tegen hetzelfde probleem aan. Mijn PayPal account is zelfs gelinkt aan mijn bankrekening!
Gelukkig kan je bij sommige webshops Google Play gift cards met bitcoins kopen.

• Mr. Jummy
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 19-11 18:12
PixelPhobiac schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 01:51:
Ik liep tegen hetzelfde probleem aan. Mijn PayPal account is zelfs gelinkt aan mijn bankrekening!
Gelukkig kan je bij sommige webshops Google Play gift cards met bitcoins kopen.
1e betaling via PayPal in Google Play vereist dat je minimaal €30 saldo op je account van PayPal moet hebben staan.

Daarna kun je zorgeloos apps/muziek/films via PayPal betalen, en als er dan geen tegoed meer op je PayPal staat, dan wordt het wel afgeschreven van je bankrekeningnummer ;)

Sultana?

Verwijderd

Stop STOP STOP.

Delete you paypal account on playstore. Change you paypal email adres on paypal, login playstore with paypal as payment. DOne.

Probeer dit, het is beter dan niets en het werkte bij mij !.

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

Verwijderd schreef op zondag 12 februari 2017 @ 11:43:
Stop STOP STOP.

Delete you paypal account on playstore. Change you paypal email adres on paypal, login playstore with paypal as payment. DOne.

Probeer dit, het is beter dan niets en het werkte bij mij !.
Stop StopStop
Dit is een oud topic en ze zullen er nu wel uitzijn denk ik ;)

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Nu online

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Bedankt voor je antwoord, maar ik verwacht dat ze na zolang wel een antwoord heeft gevonden.

Slotje

[ Voor 60% gewijzigd door rens-br op 12-02-2017 12:26 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.