Hallo,
Mijn pc begint wat kuren te vertonen tijdens het gamen. Ik heb er zelf niet heel erg veel verstand van, dus mijn vraag is wat kan ik het beste vervangen aan mijn pc.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil er vooral mee gamen zoals GTA5, Battlefield 4, Fifa 15.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Aangezien ik niet precies weet wat er allemaal aan vervanging toe is, heb ik dus ook niet echt een budget.
Gewoon wat er voor nodig is om games weer leuk lag vrij te draaien.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Mijn huidige systeem bestaat uit het volgende:
Moederbord: Asus M4A87TD
CPU: AMD Phenom II X4 955 / 3.2 GHz - Socket AM3
Werkgeheugen: Corsair Vengeance 4096 MB DDR3-SDRAM
Grafische Kaart: Asus HD7950-DC2T-3GD5
Harde Schijf: Seagate ST1000DM003-1CH162 ATA Device (1000GB)
DVD-Rom Station: Toshiba-Samsung CDDVDW SH-S223C
Voeding: CoolerMaster Real Power M620 Modular PSU
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Als ik kijk naar de vereisten voor bijvoorbeeld GTA5 dan zie ik dat mijn CPU tekort schiet en ook dat,
mijn werkgeheugen naar 8gb moet. En mocht er meer moeten vervangen worden, dan hoor ik het wel van jullie.
Ik hoop dat jullie me hiermee kunnen helpen, zodat ik weer fijn kan gamen zonder lag.
Mijn pc begint wat kuren te vertonen tijdens het gamen. Ik heb er zelf niet heel erg veel verstand van, dus mijn vraag is wat kan ik het beste vervangen aan mijn pc.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil er vooral mee gamen zoals GTA5, Battlefield 4, Fifa 15.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Aangezien ik niet precies weet wat er allemaal aan vervanging toe is, heb ik dus ook niet echt een budget.
Gewoon wat er voor nodig is om games weer leuk lag vrij te draaien.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Mijn huidige systeem bestaat uit het volgende:
Moederbord: Asus M4A87TD
CPU: AMD Phenom II X4 955 / 3.2 GHz - Socket AM3
Werkgeheugen: Corsair Vengeance 4096 MB DDR3-SDRAM
Grafische Kaart: Asus HD7950-DC2T-3GD5
Harde Schijf: Seagate ST1000DM003-1CH162 ATA Device (1000GB)
DVD-Rom Station: Toshiba-Samsung CDDVDW SH-S223C
Voeding: CoolerMaster Real Power M620 Modular PSU
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Als ik kijk naar de vereisten voor bijvoorbeeld GTA5 dan zie ik dat mijn CPU tekort schiet en ook dat,
mijn werkgeheugen naar 8gb moet. En mocht er meer moeten vervangen worden, dan hoor ik het wel van jullie.
Ik hoop dat jullie me hiermee kunnen helpen, zodat ik weer fijn kan gamen zonder lag.