Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Welke videokaart in laptop voor gamen?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey,
ik wil een laptop voor me studie die ook redelijk sommige games kan spelen en zat dus te kijken naar:
2GB AMD R7 M265
NVIDIA GT 920m

Welke is het best hiervoor?
en kan deze dan ook sommige spellen als Diablo bijvoorbeeld aan?

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 23:54

br00ky

Moderator Harde Waren
Stap 1 bij deze vraag is zélf uitzoeken van gamebenchmarks van deze kaarten je kunnen vertellen. We gaan hier altijd uit van eigen uitzoekkwaliteiten ;).

• dezejongeman
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 24-11 13:41

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb zelf ook al inderdaad lopen zoeken maar het probleem is dat ik eigelijk niks van die benchmarks snap.. Dus dacht ik dat jullie misschien konden helpen

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22:28

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Ook als je niet weet wat er getest wordt kun je toch wel de hoogste (of laagste) score eruit pikken?

• Spacejockey
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 10-11 22:19
Wat je ook kunt doen is simpelweg de GPU op youtube opzoeken, er zijn altijd wel wat filmpjes te vinden van benchmarks.

• crypt0rr
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 26-11 19:30
Wat heb je zelf al gevonden over de aangegeven videokaarten? Wat is je budget? Welke modellen qua laptop had je in gedachte?

AdGuard Home

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 16 augustus 2015 @ 13:19:
Hey,
ik wil een laptop voor me studie die ook redelijk sommige games kan spelen en zat dus te kijken naar:
2GB AMD R7 M265
NVIDIA GT 920m

Welke is het best hiervoor?
en kan deze dan ook sommige spellen als Diablo bijvoorbeeld aan?
Wil je een beetje lekker gamen heb je al snel een 940M nodig.. liever nog een 950 (of hoger uiteraard).
Pagina: 1