Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil graag zelf mijn (eerste) pc gaan bouwen voor de ervaring, maar heb niet heel veel verstand van de componenten. Ik heb met behulp van tweakers en 'the internet' zelf een lijstje samen gesteld. De pc wil ik gaan gebruiken om mee te gamen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het liefst niet meer dan 750 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
nee
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik zou toch wel graag gebruik maken van een intel processor.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik zou graag een build maken waarmee ik de komende jaren nog mee kan komen met de games die uitkomen.
Een SSD zou ik er graag inhouden om het besturingssysteem en games en vaak gebruikte software op te zetten.
Verder weet ik niet of de voeding die ik nu heb gekozen genoeg watt levert en of er nog andere opties zijn.
Ga je overklokken?
Ik wil in principe niet gaan overklokken.
Opmerkingen en suggesties zijn zeker welkom. Omdat ik zo weinig ervaring heb, zou ik graag jullie mening willen weten. Alvast bedankt
Ik wil graag zelf mijn (eerste) pc gaan bouwen voor de ervaring, maar heb niet heel veel verstand van de componenten. Ik heb met behulp van tweakers en 'the internet' zelf een lijstje samen gesteld. De pc wil ik gaan gebruiken om mee te gamen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het liefst niet meer dan 750 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
nee
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik zou toch wel graag gebruik maken van een intel processor.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik zou graag een build maken waarmee ik de komende jaren nog mee kan komen met de games die uitkomen.
Een SSD zou ik er graag inhouden om het besturingssysteem en games en vaak gebruikte software op te zetten.
Verder weet ik niet of de voeding die ik nu heb gekozen genoeg watt levert en of er nog andere opties zijn.
Ga je overklokken?
Ik wil in principe niet gaan overklokken.
Opmerkingen en suggesties zijn zeker welkom. Omdat ik zo weinig ervaring heb, zou ik graag jullie mening willen weten. Alvast bedankt
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-4460 Boxed | € 181,50 | € 181,50 |
| 1 | Asus B85M-G (C2) | € 65,- | € 65,- |
| 1 | Sapphire R9 280 3GB GDDR5 OC DUAL-X with Boost | € 191,95 | € 191,95 |
| 1 | WD Blue WD10EZEX, 1TB | € 50,95 | € 50,95 |
| 1 | BitFenix Neos Zwart/Zwart | € 32,95 | € 32,95 |
| 1 | Corsair Vengeance CML8GX3M2A1866C9B | € 58,- | € 58,- |
| 1 | Corsair VS450 | € 45,90 | € 45,90 |
| 1 | Samsung 850 EVO 250GB | € 103,74 | € 103,74 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 729,99 | |