Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allen,

Ik heb een Innovatek tablet. Hij is teruggezet naar fabrieksinstellingen. Hoe je een hardreset doet kan ik niet vinden.

Ik krijg een foutmelding verificatie Google talk mislukt. Ik heb al gevonden dat Google talk niet meer bestaat maar hij staat niet in de lijst met apps dus ik kan hem niet verwijderen

Het lukt me niet om er apps op te downloaden want ik krijg elke keer de foutmelding RPC:S 7 AEC-0 (CK6M-R6YD-E3JQW) het gedeelte tussen haakjes is wisselend
Iemand enig idee hoe ik dat op kan lossen

• fvandenreek
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 28-01-2021
Misschien dat je middels titanium backup de talk app kan verwijderen of bevriezen.

Anders via de website van de producent een recentere ROM installeren.

Aanzetten en de volume + of - vast houden, dan gaan meeste toestellen naar een recovery en kun je een full wipe doen.

[ Voor 28% gewijzigd door fvandenreek op 16-08-2015 11:14 ]

Money isn't rellevant..... who you are is.....

Verwijderd

Topicstarter
fvandenreek schreef op zondag 16 augustus 2015 @ 11:12:
Misschien dat je middels titanium backup de talk app kan verwijderen of bevriezen.

Anders via de website van de producent een recentere ROM installeren.

Aanzetten en de volume + of - vast houden, dan gaan meeste toestellen naar een recovery en kun je een full wipe doen.
dank je voor je reactie.

Dan moet je titanium backup wel kunnen installeren, wederom foutmelding.

Innovatek al twee weken geleden een mail gestuurd maar die reageren niet. En op hun site innovatek,ca is niets te vinden.

Aanzetten en volume + en - vasthouden heeft als gevolg dat er een liggend android poppetje met open buik en een driehoek met uitroekteken verschijnt. Hier blijft hij dan een tijdje op hangen en start dan weer op met behoud van alle instellingen

• fvandenreek
Ik denk dat je toch door dient te gaan met be power en volume combinatie, zoals bijvoorbeeld wat hier beschreven is.http://androidtabletnotworking.com bij de juiste combinatie zul je in een recovery komen. Van de leverancier dien je niet al te veel te verwachten, het merk staat niet bekend om kwaliteit en support.

• reyals
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 11-11 20:40

Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2

• Bastiaan
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21-11 12:19

Bastiaan

Bas·ti·aan (de, m)

Je kunt via de instellingen naar de lijst met geïnstalleerde apps zoeken naar Talk. Als je die opent heb je ook de mogelijkheid om de app uit te schakelen. Is 'ie niet mee verwijderd, maar lastigvallen zal het je dan ook niet meer.

Hoe ben je eerder naar je fabrieksinstellingen gegaan? Als je je fabrieksinstellingen uitvoert en de eerste installatie je backup niet terugzet heb je een de schoonst mogelijke installatie welke je op een niet-geroot apparaat kunt krijgen.

Verwijderd

Topicstarter
fvandenreek schreef op zondag 16 augustus 2015 @ 12:19:
Ik denk dat je toch door dient te gaan met be power en volume combinatie, zoals bijvoorbeeld wat hier beschreven is.http://androidtabletnotworking.com bij de juiste combinatie zul je in een recovery komen. Van de leverancier dien je niet al te veel te verwachten, het merk staat niet bekend om kwaliteit en support.
Ik ben met dit filmpje aan de slag gegaan. YouTube: Android tablet pc hard reset reboot. Ben nu in het recoverymenu. Ik kan met volume up/down een selectie maken maar het niet bevestigen met de aan/uit knop

Verwijderd

Topicstarter
Bastiaan schreef op zondag 16 augustus 2015 @ 12:32:
Je kunt via de instellingen naar de lijst met geïnstalleerde apps zoeken naar Talk. Als je die opent heb je ook de mogelijkheid om de app uit te schakelen. Is 'ie niet mee verwijderd, maar lastigvallen zal het je dan ook niet meer.
Zoals ik in mijn OP al schreef hij staat niet in de lijst.
Bastiaan schreef op zondag 16 augustus 2015 @ 12:32:

Hoe ben je eerder naar je fabrieksinstellingen gegaan? Als je je fabrieksinstellingen uitvoert en de eerste installatie je backup niet terugzet heb je een de schoonst mogelijke installatie welke je op een niet-geroot apparaat kunt krijgen.
Via instellingen/backup/terug naar fabbrieksinstellingen

• Bastiaan

Bastiaan

Bas·ti·aan (de, m)

Verwijderd schreef op zondag 16 augustus 2015 @ 12:46:
[...]
Zoals ik in mijn OP al schreef hij staat niet in de lijst.
Inderdaad; overheen gelezen...

Aangezien Hangouts daarvoor is teruggekomen: maakt het verschil als je Hangouts installeert (als het er nog niet opstaat) of verwijdert (als het er wel op staat)?

Verwijderd

Topicstarter
Ik kan niets installeren

• fvandenreek
Vaak is het dan met naar beneden navigeren en naar boven bevestigen... Dit ligt aan je recovery... Sommige zijn zelfs touch.

Verwijderd

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: https://scontent-ams3-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xpf1/v/t1.0-9/11903706_1011900245526685_5518150535733461199_n.jpg?oh=4188f6138a71b9d5018888299d383a43&oe=5679A62A

wat ik ook probeer hij doet niets, ik kan alleen navigeren.

Er zit naast de up/down knop ook nog zo'n knopje wat je met een pennetje in moet drukken. mede daarmee ben ik in het recoverymenu terecht gekomen. Daar nu ook mee gespeeld zonder resultaat

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 16-08-2015 18:32 ]

• The Wizard
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20-11 22:00

The Wizard

Moderator Mobile
--> TGA

7090 kWp, 3 subsystemen (20x LG 320 Wp / 3x Canadian Solar 230 Wp)

• reyals
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 11-11 20:40
De knoppen staan erbij vermeld vol down vol up home enter

[ Voor 72% gewijzigd door reyals op 16-08-2015 20:25 ]

Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op zondag 16 augustus 2015 @ 12:38:
Ben nu in het recoverymenu. Ik kan met volume up/down een selectie maken maar het niet bevestigen met de aan/uit knop
ik neem aan dat de aan/uitknop de home knop is?

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 16-08-2015 20:43 ]

• Bastiaan

Bastiaan

Bas·ti·aan (de, m)

Verkeerde aanname. Je hebt er ook een fysieke aan/uit-knop op zitten? Die is 't.

Verwijderd

Topicstarter
waar zou ik die moeten vinden dan? Ik bedoel met de aan/uitknop de knop die naast de up/down knop zit

Verwijderd

Topicstarter
Niemand?

• Jeroenneman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

Volgens de recovery heb je twee volumeknoppen, een home knop (zon button onderaan het scherm of dergelijke) en een echte uit/aan knop.

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Verwijderd

Topicstarter
Jeroenneman schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 12:53:
[...]

een home knop (zon button onderaan het scherm of dergelijke)
Die zit er niet op, althans ik kan hem niet vinden. Ik zal er vanavond even een filmpje van maken

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 19-08-2015 13:54 ]

Verwijderd

Topicstarter
niemand?

• Bastiaan

Bastiaan

Bas·ti·aan (de, m)

Nee, niet met een donker, onscherp filmpje; daar is amper iets op te zien. Heb je niet méér gegevens van het tablet? Modelnummer(s) of iets dergelijks? Ik krijg het namelijk niet zo snel teruggevonden met alleen de info welke je tot nu toe gegeven hebt.
Heb je in de tussentijd zelf nog iets gevonden of contact gezocht met de fabrikant?

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op zondag 16 augustus 2015 @ 12:00:
[...]

Innovatek al twee weken geleden een mail gestuurd maar die reageren niet. En op hun site innovatek,ca is niets te vinden.
Het is een Innopad i10

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 23-08-2015 22:08 ]

Verwijderd

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://i82.photobucket.com/albums/j279/nousmax/innovatek0001_zpscx7uf1bw.jpg

[ Voor 79% gewijzigd door Verwijderd op 23-08-2015 22:27 ]

Verwijderd

Topicstarter
niemand?
Pagina: 1