Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TunefulDJ_Mike
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 05-08 14:29
Gister heb ik mijn Laptop (HP dv6 1320sd) geupgrade naar Windows 10. In deze laptop heb ik de standaard wifi adapter vervangen voor een Intel Centrinoe Advanced-n 6235, deze werkte onder Windows 7, Windows 8 & 8.1 perfect.

Echter na upgraden naar Windows 10 wordt de adapter niet weergegeven in het netwerk adapter scherm. Hij wordt echter wel correct weergegeven in de Device Manager, via de Device Manager kan ik ook bij alle settings van de Wireless Adapter...

Hij lijkt het dus gewoon te doen echter wordt hij niet weergegeven in het netwerk adapter scherm dus kan ik er ook geen wifi verbinding mee maken.

Hiervoor heb ik al een keer de Windows 10 tech preview op m'n laptop gehad waarbij de wireless adapter wel werkte. (deze heb ik helaas moeten verwijderen nadat m'n grafische drivers er mee stopte)

Today me will live in the moment unless it's unpleasant in which case me will eat a cookie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjezz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 16-06-2024
Ook gehad, laptop uitschakelen (eventueel accu eruit) en weer aanzetten. Probleem was bij mij toen weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TunefulDJ_Mike
Heb m'n laptop bijna 2 uur uitgehad (accu eruit, stroom er af), probleem blijft...

Probleem lijkt nu opgelost, zodra ik Kaspersky Internet Security er af haalde werkt alles weer, na installatie van nieuwe Kaspersky versie werkt alles nog naar behoren.

[ Voor 51% gewijzigd door TunefulDJ_Mike op 15-08-2015 21:15 ]

Today me will live in the moment unless it's unpleasant in which case me will eat a cookie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 01:41
Heb je hem via de Device Manager al eens verwijderd en opnieuw laten vinden/installeren?

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedmaster
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 23:25

Speedmaster

Make my day...

En al eens de laatste drivers opgehaald bij Intel: https://downloadcenter.in...-Centrino-Advanced-N-6235

Edit: Sneller posten 8)7

[ Voor 11% gewijzigd door Speedmaster op 15-08-2015 21:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TunefulDJ_Mike
Xander schreef op zaterdag 15 augustus 2015 @ 21:14:
Heb je hem via de Device Manager al eens verwijderd en opnieuw laten vinden/installeren?
Jup, maar zie mijn post hierboven. Heb het al opgelost.

Pagina: 1