Ik wilde vandaag mijn TV gaan gebruiken als tweede beeldscherm, dus ik heb de TV via de HDMI poort op mijn moederbord aangesloten. Het video gedeelte werkt, gewoon in 1080P, alleen ik krijg met geen mogelijkheid de Audio werkend. Er is geen optie om de HDMI uitgang van het moederbord te selecteren in de lijst met speakers/koptelefoons, en er lijkt ook geen driver voor te zijn geinstalleerd in Device manager. Nu heb ik geprobeerd de juiste drivers te installeren, maar met het installeren van de laatste Realtek/Intel drivers is de optie er nog steeds niet. Het lijkt alsof de Digital Audio optie helemaal verdwenen is? Terwijl ik wel gewoon geluid krijg via de HDMI kabel naar mijn monitor. Ook werkt het geluid op de TV als ik deze aansluit op mijn videokaart.
Dit is het moederbord: pricewatch: ASRock Z68 Extreme3 Gen3
Hierop zit een Intel 2500K. De GPU voor de monitor is deze: pricewatch: Sapphire HD6950
Hebben jullie enig idee hoe ik de juiste driver zou kunnen vinden? Of hoe ik de HDMI optie tussen de andere audio opties zou kunnen vinden?
Dit is het moederbord: pricewatch: ASRock Z68 Extreme3 Gen3
Hierop zit een Intel 2500K. De GPU voor de monitor is deze: pricewatch: Sapphire HD6950
Hebben jullie enig idee hoe ik de juiste driver zou kunnen vinden? Of hoe ik de HDMI optie tussen de andere audio opties zou kunnen vinden?
[ Voor 31% gewijzigd door triesvan op 15-08-2015 18:36 ]