Toon posts:

Parrot AR drone 2.0 kan geen IP adres krijgen issue

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een Parrot AR drone die perfect werkte met mijn Samsung S3 of 4 weet niet meer.
Anyway ik heb nu een S5 en als ik de app download en verbinding ga maken, krijg ik geen ip adres meer :(
Ik dacht zet het op marktplaats met de mededeling, let op krijgt geen IP adres meer, kreeg ineens zoveel biedingen dat ik dacht wacht ff, is niet stuk maar wat anders mee aan de hand.
Ik ben wezen googlen naar updaten van zo een AR drone, maar vind niet echt een waardevolle pagina met informatie. Heeft iemand op Tweakers deze issue al eens meegemaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• memphis
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:38

memphis

48k was toen meer dan genoeg.

http://forum.parrot.com/ardrone/en/viewtopic.php?id=98
Have you tried unpairing it? Maybe it got connected to by someone elses ipad/iphone/ipod in the factory or elsewhere by mistake.. TUrn it on, press something into the unpair hole and wait for the lights to cycle green, then try. You might need to power it down and back up before it works though.

Er zijn mensen die mij een GOD vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ga het proberen thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hoi Memphis,

Je voetregel klopt helemaal hoor!
Ik heb zelf ook gezocht maar kon dit helaas niet vinden.
Maar ik het het allemaal uitgevoerd en ik kan weer verbinding maken!
Had ik het bijna voor EU 20 verkocht op marktplaats, nu weet ik waarom zoveel mensen wilden kopen!

Bij deze>>>> DANK U DANK U DANK U!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• memphis
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:38

memphis

48k was toen meer dan genoeg.

Kijk, opgelost ;)

Er zijn mensen die mij een GOD vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De link werkt niet meer helaas.
Wat is nu de oplossing? want ik heb ook een nieuwe 2.0 versie en ziet hem wel , maar krijg geen verbinding.
Ik wacht met smacht voor een oplossing.
Vriendelijke groet Paul :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat jammer dat de link niet meer werkt. Ik zou ook graag de oplossing willen weten. Dan kan ik eindelijk met mijn drone . 2.0 mijn nieuwe dak filmen. Graag de oplossing. Alvast hartelijk dank. Paul :?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:06
Verwijderd schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 15:03:
[...]

Wat jammer dat de link niet meer werkt. Ik zou ook graag de oplossing willen weten. Dan kan ik eindelijk met mijn drone . 2.0 mijn nieuwe dak filmen. Graag de oplossing. Alvast hartelijk dank. Paul :?
In de quote staat toch dat je hem moet unpairen?
Pagina: 1