Chello of ik ????

Pagina: 1
Acties:

• Trank00l
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
ik wou net Unreal Tournament gaan spelen (ik heb trouwens chello regio rdam) mijn ping was 800 en hoger een half uur lang ik kon niet normaal spelen dus ik ging naar mordax voor de downloadtest en ik had een download van 4 kb hoe the fuck kan dit!:? ik wordt bijna gek kan niks! internet is erg traag iemand een antwoord hierop:? of hebben andere hier ook last van :? :? :? :(

Verwijderd

ik ook rotterdam en nergen probz mee.. duzz

Verwijderd

je zou eens kunnen kijken of je wel je proxy instelling goed hebt staan daar heb ik ook wel eens fout gedaan dan krijg je zoiets

• Molybdenum
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22-06 23:09
Let op: Ik heb een keer toen ik nog een telefoonmodem had een programmaatje gerund: MTU-speed. Dit programma optimaliseert je modem zodat je een hogere bitrate hebt.
Toen ik eenmaal Chello kreeg haalde mijn verbinding niet meer dan 6-7 kB/s! Die installateur snapte er niks van. Ik ook niet.

Achteraf bleek het dus door dit progje te komen. Vraag me niet hoe of wat.
Na een herinstall (van windows) was het probleem voorbij en haalde ik vrolijk 180 kB/s.

Ik hoop je hiermee geholpen te hebben.

Verwijderd

Heb je dit alleen NU? Dan zal het wel een tijdelijke storing zijn.... mag je hopen...

De proxyserver moet je vooral NIET inschakelen...

Verwijderd

Op maandag 18 juni 2001 22:47 schreef Coen het volgende:
Heb je dit alleen NU? Dan zal het wel een tijdelijke storing zijn.... mag je hopen...

De proxyserver moet je vooral NIET inschakelen...
Alsof je die gebruikt met UT |:(

• Trank00l
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
oke dudez :) :) harteliujk bedankt prob opgelost was zeker tijdelijk :)
ga weer vrolijk verder U.T-en :)
Pagina: 1