Toon posts:

Random pc crashes

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Ik heb een paar maanden geleden een game PC gekocht en zit nu met een probleem. Mijn computer heeft random screen freezes en het enigste wat ik dan kan doen is mijn computer overnieuw opstarten. Ik heb geen idee wat dit veroorzaakt en wil het graag oplossen. Kan iemand mij hier alsjeblieft mee helpen?

Mijn huidige besturing systeem is Windows 10 en hiervoor had ik Windows 8. Bij beide gevallen heb ik last van screen freezes.

De inhoud van mijn computer:

Fury SHFS37A/120G, 120 GB SSD
-
G1.Sniper B5 (rev. 1.0), socket 1150 moederbord
-
Core™ i5-4460, 3,2 GHz (3,4 GHz Turbo Boost) 1150 processor
-
TRI-X R9 290 4GB OC (11227-00-40G), grafische kaart
-
Blue, 1 TB harde schijf
-
8 GB DDR3-1600 Kit, geheugen
-
AP-650, 650 Watt voeding

Bij voorbaat dank _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flex0r
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 01-10 16:26
Zijn je drivers up to date , lopen de temperaturen in je systeem te hoog op, heb je verder al zelf gezocht op internet, zo ja wat heb je aan de hand daarvan zelf al geprobeerd?

We hebben wel wat meer informatie nodig.

[ Voor 17% gewijzigd door Flex0r op 16-08-2015 12:28 ]

PSN: Flexman | STEAM: Flex0r[GoT]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ja AMD control center zegt dat ik alles up to date heb. Ik heb net MSI afterburner gedownload en zal de temperaturen vandaag even in de gaten houden. Ik heb ook al zelf gezocht op het internet, daar zegt men dat het misschien een virus is, daarom heb ik malwarebytes gedownload en zit nu aan het scannen. Zodra ik meer info heb geef ik je het

thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wylana
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 08:21
AMD drivers zijn alleen voor je videokaart.

Werk je CHIPSET drivers ook bij via http://downloadmirror.int...20Utility%20Installer.exe

Die tool scanned automatisch naar ondersteunende hardware en geeft ook aan of je nieuwe drivers hebt.

Verder kan je nog je sound drivers bijwerken.

Ik ben steenrijk....ik heb een grindpad!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VERINGTENTJE
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14:29

VERINGTENTJE

BtC Hodler since '15

Voordat je al je drivers gaat updaten zou ik eerst idd temperaturen checken en het geheugen testen met memtest.

Dit komt nooit meer goed. Kale macaroni for life. ®Jaapio Verwijderd69

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt Wylana, ik heb het gedownload nu. De max temparatuur die ik had tijdens het gamen was 75 graden, normaal zit die op 60/70. Ik wil iedereen alvast bedanken en ik hoop dat het probleem snel word opgelost.
Pagina: 1