Hi, bij mijn Mac Mini heb ik op dit moment een setje BX5 M-Audio en ben daar tevreden mee. Aangezien er binnenkort een wit bureau komt en ook mijn iPad/iPhone wit zijn wil ik toch eigenlijk ook over gaan op witte speakers. Ik ben helemaal niet thuis in de speakers maar hoop dat jullie mij kunnen helpen om passende witte speakers te vinden.
Ik zoek een?
Witte speakers. Liefste 2.0 of 1.0(soundbar?) als dit goed is. Ik wil echter niet achteruit gaan in kwaliteit met de speakers die ik nu heb.
Wat is je budget?
Budget ligt rond de 150 euro. Mag iets meer zijn, maar uiteraard ook minder
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Alle soorten muziek wordt geluisterd, van rock tot piraat en van top 1000 tot nederpop. Verder moet het aan mijn tv hangen en zal er misschien in de toekomst nog een ps4 bij komen dus ook gamen. Software is niet belangrijk, de speakers moeten echter wel een 3mm plug bevatten(of optioneel bij te kopen zijn)
Wat heb je zelf al gevonden?
Gekeken via Tweakers pricewatch naar witte speakers, alleen mijn kennis m.b.t. speakers is zo laag dat ik hier niet te lang naar heb gekeken en dit forum heb geopend.
Dit is het zobeetje denk ik, mochten jullie nog vragen hebben dan hoor ik het wel.
Ik zoek een?
Witte speakers. Liefste 2.0 of 1.0(soundbar?) als dit goed is. Ik wil echter niet achteruit gaan in kwaliteit met de speakers die ik nu heb.
Wat is je budget?
Budget ligt rond de 150 euro. Mag iets meer zijn, maar uiteraard ook minder
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Alle soorten muziek wordt geluisterd, van rock tot piraat en van top 1000 tot nederpop. Verder moet het aan mijn tv hangen en zal er misschien in de toekomst nog een ps4 bij komen dus ook gamen. Software is niet belangrijk, de speakers moeten echter wel een 3mm plug bevatten(of optioneel bij te kopen zijn)
Wat heb je zelf al gevonden?
Gekeken via Tweakers pricewatch naar witte speakers, alleen mijn kennis m.b.t. speakers is zo laag dat ik hier niet te lang naar heb gekeken en dit forum heb geopend.
Dit is het zobeetje denk ik, mochten jullie nog vragen hebben dan hoor ik het wel.