Toon posts:

mainstream gaming PC BBG

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zoek een website waar je deze pc kan samenstellen, die vervolgens gemonteerd en klaar thuis geleverd wordt.

reviews: Desktop Best Buy Guide - Juli 2015

• loki504
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 19:04
http://www.sicomputers.nl/systemen/tweakersnet.html

Maar je kan natuurlijk ook bij vrijwel elke computerwinkel hem inelkaar laten zetten. en gewoon de onderdelen opnoemen.

[ Voor 54% gewijzigd door loki504 op 15-08-2015 13:45 ]

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 20:10

br00ky

Moderator Harde Waren
Heel veel webwinkels bieden een assemblage service aan. Enige wat je vaak maar hoeft te doen is de onderdelen bij elkaar te klikken en assemblage aan te vinken. SIcomputers maakt het je blijkbaar zo makkelijk dat ze dat eerste gedeelte al voor je doen.

Ik mis hier een beetje eigen inzet. Heb je zelf al rondgeneusd op de verschillende sites?

[ Voor 16% gewijzigd door br00ky op 15-08-2015 13:44 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ja toch wel. Veel websites bieden slechts beperkte mogelijkheden aan om pc's samen te stellen. Si-computers lijkt een goede optie, maar de setup is niet meer leverbaar (pre-order). Dus ik zoek nog steeds helaas naar een alternatief.

• stylzzzz
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 21-02 12:44
Zie je berichtenbox.

Modbreak:Dit soort berichten stellen we niet op prijs, zie ook Het algemeen beleid #verbodenanders, laatste puntje.

[ Voor 79% gewijzigd door br00ky op 15-08-2015 14:38 ]

• loki504
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 19:04
Verwijderd schreef op zaterdag 15 augustus 2015 @ 13:46:
Ja toch wel. Veel websites bieden slechts beperkte mogelijkheden aan om pc's samen te stellen. Si-computers lijkt een goede optie, maar de setup is niet meer leverbaar (pre-order). Dus ik zoek nog steeds helaas naar een alternatief.
pre-order lijkt me logisch. ze hebben die systemen niet standaard in het magazijn liggen.
gewoon even een paar dagen wachten en hij ligt op je mat.

• Reepje
  • Registratie: Juni 2010
  • Niet online
Je kan ook een blik op de pricewatch doen, en daar eens kijken welke shops een goede review halen, en die redelijk goedkoop zijn.
Ik zal het huiswerk even voor je doen, goedkope winkels lijken Azerty, Afuture en sicomputers. 2 van deze winkels hebben bijna 5 sterren, 1 winkel wat minder. Dus is het een goed idee eens te kijken wat de computers bij die 2 winkels met de meeste sterren kosten.
Pagina: 1