Hallo,ik heb een vraag over de galaxy s2 plus twee jaar in mijn bezit ,kan ik die ook sneller maken, ik heb de laatste updat geïnstalleerd , hebben jullie tips , ik hoor het wel , cees
Joooh, doei!
P50/Xeon E3-1505M/64GB/2Tb/Q M2000M 4GB/4K
Zo!
Wat een pareltje van een openingspost, Cees!
Volgens mij is de S2 gewoon oud en moet je die juist niet up-to-date houden maar juist de software uit zijn generatie draaien (voor de performance dan, niet qua veiligheid). Alternatief kun je een Custom Rom kiezen die volledig uitgekleed is, zodat er zo min mogelijk van de CPU gevraagd wordt. Maar echt wonderen moet je er niet van verwachten.
Maar nu is de beurt weer aan jou, Cees! Je moet namelijk echt zelf eerst wat inzet tonen. Ga met bovenstaande tips aan het Googlen en lees vooral ook de vele Galaxy SII-topics eens door. Als je een vraag hebt, kun je die goed uitgewerkt met voorbeelden en duidelijke vraagstelling hier op het forum kwijt. Maar bedenk dat de telefoon al zo oud is, dat het haast onmogelijk is dat jouw vraag niet al gesteld is
Succes!
Volgens mij is de S2 gewoon oud en moet je die juist niet up-to-date houden maar juist de software uit zijn generatie draaien (voor de performance dan, niet qua veiligheid). Alternatief kun je een Custom Rom kiezen die volledig uitgekleed is, zodat er zo min mogelijk van de CPU gevraagd wordt. Maar echt wonderen moet je er niet van verwachten.
Maar nu is de beurt weer aan jou, Cees! Je moet namelijk echt zelf eerst wat inzet tonen. Ga met bovenstaande tips aan het Googlen en lees vooral ook de vele Galaxy SII-topics eens door. Als je een vraag hebt, kun je die goed uitgewerkt met voorbeelden en duidelijke vraagstelling hier op het forum kwijt. Maar bedenk dat de telefoon al zo oud is, dat het haast onmogelijk is dat jouw vraag niet al gesteld is
Succes!
"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron
Het is op Tweakers wel de bedoeling om met eigen inbreng een topic te openen. Wat heb je zelf al geprobeerd? Waar ben je tegen op gelopen? etc.
Wannabe mod gedrag is ook niet wenselijk, we hebben daar een TR knopje voor...
Topic gaat op slot.
Wannabe mod gedrag is ook niet wenselijk, we hebben daar een TR knopje voor...
Topic gaat op slot.
7090 kWp, 3 subsystemen (20x LG 320 Wp / 3x Canadian Solar 230 Wp)
Dit topic is gesloten.
![]()