Hosting provider met goede webmail en ruime diskspace

Pagina: 1
Acties:
  • 1.198 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 19JM81
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 05-10 23:14
Sinds een tijdje volledig van Google afgestapt, en overgegaan naar een NL based hosting provider. Alleen bevalt hij niet en ligt de mailserver er continue uit (mijnhostingprovider.nl).

Wie heeft er een goed alternatief:
- Minimaal 5gb diskruimte
- IMAP mail
- Carddav en caldav ondersteuning.
- PHP en MySQL ondersteuning (minimaal 3 databases)
- Bij voorkeur ook mssql en .net ondersteuning.

Wie heeft er tips?
Ik heb een synology NAS en weet dat ik die ook zou kunnen inzetten, iemand daar ook ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Zelf hosten zou ik niet snel aanraden zonder failover. Je zou maar op de tweede dag van je vakantie een crash hebben en twee weken lang geen mail kunnen verwerken.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GEi
  • Registratie: December 2012
  • Niet online

GEi

Ik had vorig jaar hetzelfde dilemma (bij een andere provider). Domeinen heb ik nu ondergebracht bij Neostrada, mij mail doe ik via ECM2, hosted Zarafa. Bevalt tot op heden goed. Met die domeinen doe ik niet zo veel, anders dan heel af en toe wat settings, Zarafa gebruik ik meerdere keren per dag en synchroniseert fantastisch met telefoon en Thunderbird ('backup').

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 07-10 19:09

SkyStreaker

Move on up!

Wned?

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroeneThee
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 07:12
Heb zelf bij antagonist.nl meerdere reseller pakketten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 19JM81
Hmm ik zie niet terug of de pakketten ook ondersteuning hebben voor caldav en carddav? Zarafra wel , maar ik zoek eerder in all in one solution. Dat is wel een vereiste voor mij. Heeft een van de pakketten dat?

[ Voor 15% gewijzigd door 19JM81 op 15-08-2015 11:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GEi
  • Registratie: December 2012
  • Niet online

GEi

Dat wordt denk ik lastig. Providers die Zarafa voor je hosten kunnen veelal niet jouw domein beheren. Ik ben ze wel tegengekomen, maar voor een particulier te kostbaar of een te beperkt pakket (paar honderd Mb ruimte voor mail).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PimEffting
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 06-10 19:58
Je zou voor webmail, cal, etc natuurlijk ook zelf een applicatie zoals Roundcube kunnen installeren.
Als je een beetje handig bent, moet dat geen probleem zijn.
Dan kun je dat alvast van je lijstje halen waardoor er veel meer keuze overblijft.

Wel een issue is mssql en dotnet. Je zit dan snel aan Windows vast. Vaak maken providers een duidelijke keuze tussen linux of windows - waarbij die tweede vaak substantieel duurder is en minder geschikt voor php/mysql (wat je ook wilt).

Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 19JM81
Ik ben wel handig, dat staan providers wel toe om Roundcube te installeren? Een aantal bieden Roundcube wel aan, zij het vaak de versie zonder agenda functie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boss
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 07-10 15:48

Boss

+1 Overgewaardeerd

Als je op de kosten wilt letten en thuis een stabiele internetverbinding hebt dan kan je het prima op de Synology doen! Met de juiste packages krijg je alles wel bij goed bij elkaar. Eventueel nog een externe fallback voor de mail.

Qua hosting heeft PCExtreme volgens mij ook alles wat je zoekt en voor redelijke prijzen.

The process of preparing programs for a digital computer is especially attractive, not only because it can be economically and scientifically rewarding, but also because it is an aesthetic experience much like composing poetry or music.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 21:32
One.com, ben er erg tevreden over.
Maar geen mssql of .net.

Heb ook nog een referral voor 3 GB extra ruimte als je wil, stuur me maar een pm als je daarin geïnteresseerd bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bongoarnhem
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 07-10 05:26
*knip* Kicken is niet toegestaan.

[ Voor 73% gewijzigd door rens-br op 17-09-2019 11:34 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.