Toon posts:

[Apple Mail] Mails via hotmail worden dubbel verzonden

Pagina: 1
Acties:
  • 7.082 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Kan iemand mij helpen, ik heb een macbook pro nieuwste software,
maar in de mail app heb ik een hotmail account ingesteld maar om een of andere reden versturen mij emails dubbel denk ik:
in de map "verzonden" staat er onder het uur van verzenden: 2 >>
en in het scherm er rechts van staat men mail dan 2 keer onder elkaar
Als ik mijzelf een mail stuur komt die mail 2 keer binnen zoals tezien was in dat rechtse scherm, 2 dezelfde onder elkaar,
maar als ik naar een ander account een email stuur op de browser komt het maar 1 keer aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21-09 10:25
Welkom op GoT :w

Ik heb de topic titel iets verduidelijkt, alleen email zegt natuurlijk niet zo gek veel: "[Apple Mail] Mails via hotmail worden dubbel verzonden". Probeer altijd een duidelijke titel te kiezen, die je probleem kort en bondig omschrijft.

Dit is een bekend probleem bij Apple Mail en Outlook/Live/Hotmail accounts. De mails worden maar eenmalig verstuurd. Ze worden echter op de server en op je Mac opgeslagen. Daarom zie je ze dubbel. Je zou het vinkje bij "Store sent messages on te server" uit kunnen zetten. Maar dan zie je op jouw Macbook alleen de verzonden mails van nadat je de instelling hebt aangepast.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb al geprobeerd om van men aangemeld account een IMAP te maken ipv een hotmail server maar dit heeft niet geholpen.
Als ik zoals je zegt al men verzonden mails dan kwijt ben laat ik het zo wel staan,
zo een groot probleem is het nu ook niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gijsheg
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 16-04 21:01
Ik heb momenteel het zelfde probleem! hoe kom ik hier vanaf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• svh
  • Registratie: November 2022
  • Laatst online: 28-10-2024

svh

Volgens Microsoft forum medewerkers:

De Hotmail service is volledig overgegaan naar Outlook.com. Hoewel je nog wel je Hotmail.be of .com adres kunt blijven gebruiken is het verder dus gewoon een Outlook.com account, en kun je de instellingen daarvan gebruiken.
We adviseren om het account uit de app te verwijderen, en opnieuw in te stellen via Exchange Active Sync (EAS).

Als je het opnieuw instelt klik je op "Microsoft Exchange" en niet op "Voeg andere account toe ..." zoals het vroeger was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Bedankt voor de informatie, maar om daarvoor nu een 6 jaar oude koe voor uit de sloot te halen is wat teveel van het goede. Deze mag weer terug in het archief :)

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.