Toon posts:

Processor koeler staat iets schuin?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
De koeler van de processor een tikkie schuin. Betreft een Cooler Master Hyper 212 EVO.

Kan dit kwaad? Of wat kan ik beter nu doen?

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 14-08-2015 19:13 ]

• Switchie
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

Als de temperaturen van de cpu goed zijn zou ik hem lekker zo laten.
Als hij geen goed contact maakt dan merk je dat snel genoeg als je de processor een keer goed stressed.

'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren

Verwijderd

Topicstarter
Dankje. Ik hoorde wilde verhalen omtrent het kromtrekken van moederbord?

Verwijderd

Topicstarter
Update: CPU tempratuur schommelt tussen 60 - 65 graden.. volgens BIOS (bij stilstand en geen hoge belasting). Is dit niet een beetje hoog? Ik las hier en daar dat het gemiddelde 30-40 graden moest zijn.

[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 25-08-2015 06:17 ]

• MaXeRs
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 01-02 20:43
Moederborden zijn over het algemeen niet bepaald plat en kaarsrecht te noemen ,dus als je daar een flink koelblok met een paar fan's opschroeft dan valt het al vrij snel op. Zoals eerder vermeld ,kijk naar je temps.
Volgens mij zijn je temperaturen redelijk te noemen. Wat doet het geheel onder load ?

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:18

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Maak eens een foto van hoe de koeler erop zit. Want scheef kan op meerdere manieren, we leven tenslotte in een 3-dimensionale wereld, het kan zijn dat 'scheef' betekend dat het hele oppervlak niet contact maakt omdat er ruimte tussen zit.

Commandline FTW | Tweakt met mate

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Hoe krijg je het voor elkaar? Meestal kan een koeler op een paar manieren boven het socket gemonteerd worden en wordt deze vastgezet met pinnen die in het mobo klikken of vastgeschroeft worden. Maak zoals aangegeven even wat foto's ter verduidelijking.

Dus hij is of verkeerd gemonteerd, of niet alle schroeven of pinnen zitten vast.

[ Voor 14% gewijzigd door CH4OS op 25-08-2015 08:44 ]

• dezejongeman
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 13-01 14:56
Verwijderd schreef op dinsdag 25 augustus 2015 @ 06:12:
Update: CPU tempratuur schommelt tussen 60 - 65 graden.. volgens BIOS (bij stilstand en geen hoge belasting). Is dit niet een beetje hoog? Ik las hier en daar dat het gemiddelde 30-40 graden moest zijn.
dat wordt opnieuw monteren.
dat is veel te hoog. onder hoge belasting zijn die waarden al hoog.

Verwijderd

Topicstarter
Voor de duidelijkheid: Ik heb dit systeem in deze staat overgekocht van een medetweaker. Het viel mij op dat deze tweaker mij achteraf een berichtje deed: "En is hij goed ontvangen? En staat de cpu ook nog recht?"...

Tja dan krijg ik al mn twijfels.

Fotos:
http://nl.tinypic.com/r/2ztk8qf/8
http://nl.tinypic.com/r/dg544z/8
http://nl.tinypic.com/r/jj8mjs/8

• Inflatable
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 30-01 14:31
Dat is niet goed hoor.. Kijk maar of je de koeler opnieuw kan monteren, maar dan wel recht.. Anders is het ding gewoon defect/krom, tik gehad ofzo.. :|

[ Voor 5% gewijzigd door Inflatable op 25-08-2015 09:15 ]

• heggico
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 31-01 16:36
oh ****, ik dacht een beetje schuin, zoals 1 a 2 graden ofzo, dit is wel heel erg.

Zit het blok op de cpu zelf wel goed en recht? Heatpipes zijn nog echt buisjes en geen knikken enzo?

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hem er nog niet vanaf getrokken. Lijkt het me niet gewoon verstandiger om een nieuwe cpu koeler te bestellen? Ik hoop echter dat de cpu geen tik heeft gehad. Kan dit kwaad?

Verwijderd

Als dat ding is opgestuurd zonder de koeler te ondersteund te hebben, dan zou het zomaar kunnen dat er iets krom is.

Bord uit de kast, koeler loshalen en opnieuw monteren. Dan kom je er gaandeweg wel achter of er iets krom is of dat er iets losgeschoten is.

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Dat ziet er idd niet goed uit. Haal eerst de koeler los, daarna kan je wat met de heatsink doen. Voor het vervoer, in geval opgestuurd, was 't beter als degene die 't verstuurd heeft de koeler met piepschuim blokken oid klem had gezet zodat dit niet kon gebeuren. Als 't met schroeven vast zit, mag je echt blij zijn dat je mobo niet gekraakt is (en dus niet meer werkt).

Verwijderd

Topicstarter
Dank. Maar even voor de goede orde. Eerst het moederbordje eruit halen en dan de heatsink eraf? Of andersom?

Ik haal ze nooit uitelkaar en al helemaal niet als de cpu koeler krom is. Nu moet dit voor mij wel te doen zijn gezien ik aardig technish ben. Alleen graag wat tips hoe ik het het beste kan aanpakken en in welke volgorde.

Systeem heb ik nog aangehad, en lijkt prima te werken. Kan dit nog niet met 100% bevestigen.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 25-08-2015 10:36 ]

• dabor
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 23:34
Wat ik zou doen als er een gat zit in het mobo tray is (eventueel met een vriend) de koeler vasthouden. De schroeven los maken en het bracket pakken. En dan loshalen. Als er eventueel veertjes tussen zitten uitkijken dat ze niet wegschieten. Het spreekt allemaal best voor zichzelf :) Je kan dan in principe de koeler zo weer monteren. Al kan het wel handiger zijn als je het mooi er uit haalt, maar dat moet je zelf weten :)

Verwijderd

Mja, maar dan kan je nog niet goed zien of er iets krom is.

Ik zou eerst het bord eruit halen incl. koeler. Dan goed kijken of er iets krom is of dat er iets losgeschoten is.
Dan eventueel de koeler opnieuw monteren.

Verwijderd

Topicstarter
Akkoord. Ga ik daar binnenkort voor zitten. Wat kan precies allemaal krom zijn?

Verwijderd

Het bord zal waarschijnlijk krom zijn of bol staan maar dat is normaal. Dat komt door het aantrekken van de koeler. De beugel waar de koeler mee vast zit kan krom zijn maar het kon zijn dat er iets van de koeler is losgeschoten.

Maak eens wat foto's van de zijkant van de koeler en bord zodra die eruit zijn. Dan valt er meer over te zeggen.

• Pelox
  • Laatst online: 31-01 03:33
Hoi allemaal,

Desktopje heeft deze pc van mij overgenomen. Ik heb net de foto's gezien en dit is inderdaad helemaal niet goed. Lijkt alsof er een beugel is losgeschoten oid. Bij mij heeft de koeler er altijd 100% goed opgezeten. Temps zijn altijd goed geweest Idle onder 30 en Load onder 50. Het lijkt mij dat dit met het verzenden gebeurd moet zijn, anders zou ik het niet weten. Uiteraard ben ik bereid om te helpen als dan kan.

Verder nog wel 1 ding deze opmerking van desktopje:

Voor de duidelijkheid: Ik heb dit systeem in deze staat overgekocht van een medetweaker. Het viel mij op dat deze tweaker mij achteraf een berichtje deed: "En is hij goed ontvangen? En staat de cpu ook nog recht?"...

Tja dan krijg ik al mn twijfels.

Dit heb ik nooit gezegd en ik van dit soort opmerkingen hou ik absoluut niet. Zou het ook fijn vinden als je dit kon terugnemen omdat het gewoon niet waar is.

Hierbij nog de advertentie met mijn foto's ter bewijs:

V&A aangeboden: Mooi i5 systeem

[ Voor 43% gewijzigd door Pelox op 25-08-2015 11:18 ]

Zero.

Verwijderd

Topicstarter
Op de 4e foto is te zien dat hij al aardig schuin staat. Maargoed. Daar gaat het verder ook niet om. We gaan het netjes oplossen lijkt mij.

Stel voor dat ik hem zoals boven beschreven even demonteer en het één en ander onderzoek.

Ik heb het inderdaad in andere woorden vertaald. Hier het geen wat jezelf aangaf:

Zit van binnen ook alles nog netjes? Cpu-koeler enzo?

Vandaar dat dit een beetje dubieus overkwam. Moet mijn punt ook kunnen begrijpen. Maar laten we van het positieve uitgaan! :)

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 25-08-2015 11:49 ]

• Pelox
Als je hem heel voorzichtig los kan maken zou ik dat doen idd. Hij stond echt niet schuin hoor dat is de hoek van de foto. Op jouw foto's zie je dat hij gewoon aan 1 kant los zit. Zo zou ik hem nooit maar dan ook echt nooit verkocht hebben. Even kijken of er een beugel is afgebroken of losgescheurd, dat is denk ik de oorzaak.

Zero.

• Esumontere
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 22:40

Esumontere

Floep, banaan.

Verwijderd schreef op dinsdag 25 augustus 2015 @ 11:46:
Op de 4e foto is te zien dat hij al aardig schuin staat. Maargoed. Daar gaat het verder ook niet om. We gaan het netjes oplossen lijkt mij.

Stel voor dat ik hem zoals boven beschreven even demonteer en het één en ander onderzoek.

Ik heb het inderdaad in andere woorden vertaald. Hier het geen wat jezelf aangaf:

Zit van binnen ook alles nog netjes? Cpu-koeler enzo?

Vandaar dat dit een beetje dubieus overkwam. Moet mijn punt ook kunnen begrijpen. Maar laten we van het positieve uitgaan! :)
Onzin, dat is echt geen dubieuze vraag. Een CPU-koeler is gewoon een lomp zwaar ding. Als je een PC verzendt kan dit wel eens voorkomen. Wil niet zeggen dat de Tweaker jou een slecht gemonteerde pc heeft gestuurd en dat laat jij wel zo lijken.

• _Arthur
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21:49

_Arthur

blub

Verwijderd schreef op dinsdag 25 augustus 2015 @ 11:46:
Op de 4e foto is te zien dat hij al aardig schuin staat.
Op die fotos van de verkoper staat alles netjes recht; de foto is van de zijkant genomen en daardoor lijkt hij mogelijk schuin(er) te staan.

Verwijderd

Wat je ziet op de foto's is gewoon een vertekend beeld.

Verwijderd

Topicstarter
Esumontere schreef op dinsdag 25 augustus 2015 @ 11:50:
[...]

Onzin, dat is echt geen dubieuze vraag. Een CPU-koeler is gewoon een lomp zwaar ding. Als je een PC verzendt kan dit wel eens voorkomen. Wil niet zeggen dat de Tweaker jou een slecht gemonteerde pc heeft gestuurd en dat laat jij wel zo lijken.
Klopt helemaal mee eens. Heb ik ook nooit maar een stukje piepschuim was wel gewenst ertussen!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 20:55

D4NG3R

kiwi

:)

Verwijderd schreef op dinsdag 25 augustus 2015 @ 11:55:
Wat je ziet op de foto's is gewoon een vertekend beeld.
Vergelijk de hoek van de koeler met de GPU en het geheugen op de fotos van de TS en die van de verkoper. Op die van de TS is duidelijk te zien dat de rechter kant los heeft gelaten.

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Verwijderd

Ik heb het dan ook over de foto's van de verkoper.

Dat was wel duidelijk toch?

Verwijderd

Topicstarter
Laten we ontopic blijven. Ik wil de nadruk even leggen op dat ik nooit bedoeld heb dat ik de verkoper aanwijs voordat we dingen zeker weten. Mocht ik die indruk hebben gewekt is dat totaal niet de bedoeling. Gaat mij hier meer om de oplossing dan de verkoper of pakketbezorger aanwijzen! ;)

• Pelox
Bedankt voor de reacties. Voel me er behoorlijk klote onder namelijk maar weet gewoon dat hij 100% in orde was toen ik hem verstuurde. Zal desktopje uiteraard helpen waar ik kan en ben zelfs bereid om mits de koeler echt is afgebroken een nieuwe voor hem te kopen. Wel dezelfde uiteraard want dit is gewoon een zeer goede degelijke koeler voor deze processor.

Zero.

Verwijderd

Topicstarter
Dank voor je reactie. Ik snap het. Nogmaals ik wil niemand aanwijzen. Het gaat mij echt niet om de oorzaak, meer de oplossing. Vind het zelf ook jammer dat ik hem nu uitelkaar moet draaien.

We gaan rustig kijken wat het probleem is. Ik denk zelf dat de heatsink is verbogen danwel tijdens transporteren. Ik heb vanmiddag nog even goed gekeken, het lijkt erop dat hij gewoon netjes vast zit aan de onderkant. Binnenkort (dit weekend of volgende week) weten we meer.

Verwijderd

Topicstarter
UPDATE:
Ik heb voorzichtig het moederbord gedemonteerd en een aantal fotos gemaakt. Wat mij opviel is dat de bracket die aan die cpu koeler gemonteerd zit, nog netjes op zn goede plek zat. Zelfs een keer open en dicht klikken mocht niet baten.
Ik heb zelf weinig verstand van CPU koelers, maar gevoelsmatig lijkt mij dat deze heatsink krom is d.m.v. een stoot of in dit geval de bezorgdienst.

Zie fotos; iemand suggesties?

http://nl.tinypic.com/r/okzr0x/8

http://nl.tinypic.com/r/zoj28k/8

http://nl.tinypic.com/r/11qtp5g/8

http://nl.tinypic.com/r/2hyexkj/8

• heggico
Heatpipes lijken gewoon goed, koelblok lijkt op de foto's recht te zitten, dus dan zou het geen kwaad moeten kunnen. Het ziet er alleen minder netjes uit. Die koelblokken zijn vaak toch een redelijk gewicht waardoor dit soort dingen kunnen gebeuren bij het vervoeren. Is hij nog steeds 60+ in idle? Dan zou ik hem eerst eens opnieuw plaatsen met nieuwe pasta, misschien zie je dan ook of de plastic klemmetjes niet gebroken zijn of iets dergelijks.

@Pelox, het enigste wat je er tegen had kunnen doen was met piepschuim ofzo de koeler vastzetten, of de koeler los halen. Iets voor de volgende keer, maar nu is het gewoon pech dat hij in transport een keer net iets te hard de grond heeft geraakt.

[ Voor 1% gewijzigd door Moonsugar op 15-01-2024 11:43 . Reden: Oude nickname gebruiker in quote vervangen door nieuwe nickname op verzoek van gebruiker ]

Verwijderd

Topicstarter
heggico schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 08:20:
Heatpipes lijken gewoon goed, koelblok lijkt op de foto's recht te zitten, dus dan zou het geen kwaad moeten kunnen. Het ziet er alleen minder netjes uit. Die koelblokken zijn vaak toch een redelijk gewicht waardoor dit soort dingen kunnen gebeuren bij het vervoeren. Is hij nog steeds 60+ in idle?
Ja de temps blijven rond de 60 graden.
Voor die paar tientjes ga ik het niet wagen om hem weer inelkaar te zetten met wellicht weer de kans dat de temps oplopen, nu ik hem toch uitelkaar heb. Blijkbaar is er wel iets mis mee. Daarnaast ziet het er niet uit een scheve koeler. Ik denk dat we het kunnen uitsluiten als ik deze cpu koeler demonteer en een nieuwe plaats. Lijkt me prima oplossing.

• heggico
Idd, een goede koeler heb je al voor 3 tientjes, dan is het zeker goed. Als je temps dan nog hoog zijn is er wel meer mis. Overigens zou ik wel een koeler zoeken met backplate. Minder makkelijk om te monteren/demonteren, maar wel een stuk steviger ;) Gezien de plastic bevestigen lijkt deze dat niet te hebben.

Verwijderd

Er is niets mis met het push pin systeem wat al tig jaar gebruikt word voor een ontelbaar aantal koelers.

Nu vind ik de foto's niet zo duidelijk maar als de heat plate gewoon op zijn plek zit ga ik haast vermoeden dat de heat pipes los zijn gekomen van de heat plate en iets gedraaid zijn. Die heat pipes zijn aan de onderkant wel glad maar zodra die draaien niet meer.

Die duwen nu tussen de heat plate en de cpu de boel naar 1 kant omhoog. Los halen en dan verder kijken.

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Verwijderd schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 10:18:
Er is niets mis met het push pin systeem wat al tig jaar gebruikt word voor een ontelbaar aantal koelers.
Met de standaard koelers en lage modellen niet nee, maar zodra je heatsinks hebt zoals hier wil ik echt geen pushpin systeem. Heb jaren terug nog eens een systeem gebouwd met een redelijk grote en zware heatsink (vergelijkbaar met hier) voor een collega en de pushpins konden het gewicht echt niet houden. Zodra het systeem rechtop stond, lieten er al 2 los. Als tijdelijke oplossing had ik met wat tiewraps de heatsink aan de steunbalk vastgemaakt, waarna de eigenaar 't later heeft opgelost met een klein plankje (ter grootte van een verfmenger) dat 't van onderaf ondersteund.

Verwijderd

Freak accidents hou je altijd. Maar dat niet meteen het hele systeem waardeloos.

Zoals het er hier naar uitziet hebben de pushpins ook prima gehouden. daar is dus niets mis mee.

• Pelox
Beste desktopje je vraagt me via dm of ik 30 euro wil storten voor een nieuwe koeler maar voor ik dat doe heb ik nog wel wat vragen.

Ik zie op deze foto's eigenlijk niets vreemds meer. Heb je hem al rechtgezet/ opnieuw gemonteerd? Zie dat je heel het systeem uit elkaar hebt gehaald, heb je hem ook weer in elkaar gezet en de temperatuur opnieuw gecontroleerd?

Zo ja en de temps zijn nog aan de hoge kant dan mag je mij de factuur sturen en dan zal ik 20 euro voor mijn rekening nemen. Lijkt mij een nette oplossing. Ik ben van de open communicatie vandaar dat ik dit hier vermeld zodat iedereen kan zien hoe we dit oplossen.

Zero.

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Pelox schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 11:18:
Ik zie op deze foto's eigenlijk niets vreemds meer. Heb je hem al rechtgezet/ opnieuw gemonteerd?
Hmm, ik zie anders dat de heatsink niet loodrecht boven de CPU staat, maar onder een kleine hoek, zoals je ook op eerdere foto's kan zien. En ik ben niet de enige die dat ziet. Op de derde foto is het wel slecht te zien, maar de andere drie kan je wel zien dat 't zo'n 3-5 graden scheef staat.

Niet om je in een slecht daglicht te zetten, maar kijk alsjeblieft nog een keer.

• Pelox
Maar duidelijk niet zo zoals bij de eerste foto's waarbij hij echt helemaal scheef stond. Ik bedoel het ook meer als vraag, heeft hij hem al opnieuw gemonteerd of rechtgezet.

Zero.

Verwijderd

Topicstarter
Pelox schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 11:49:
Maar duidelijk niet zo zoals bij de eerste foto's waarbij hij echt helemaal scheef stond. Ik bedoel het ook meer als vraag, heeft hij hem al opnieuw gemonteerd of rechtgezet.
Ja hij is opnieuw geinstalleerd en getest. Dit was ook eerst mij idee. Maar helaas, hij blijft hoge tempraturen houden. Dus de heatsink is gewoon niet meer in tact. Zoals Hero ook aangeeft, volgens zeggen de fotos voldoende, hij is verbogen.

Gezien de demontage is hij echt niet vanzelf recht gaan staan. U mag van mij het oude model terug hebben hoor, kunt u echt zien dat hij krom is. Ik heb er al genoeg werk meegehad, dus alleen de cpu koeler bekostigen lijkt mij meer dan fair.

Edit: rechtzetten is niet mogelijk gezien de cpu koeler verbogen is. Gaan loppen wrikken lijkt me niet slim!

Graag afhandeling per DM.

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 28-08-2015 12:41 ]

• Speedy-J
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-07-2025

Speedy-J

AMD Enthusiast

Als dat een vertekend beeld is waarom is dan de cpu zo warm in idle stand?,hij zit wel degelijk schuin.
FF opnieuw monteren ,ik denk dat je met demonteren wel tegen de fout oploopt.

Ryzen 7 5800@4.7GHz|Asus prime X570 pro|16GB G-Skill trident z rgb|Gigabyte rtx 2070 super|Custom WC van EK|chietech dragon|Corsair 750w rm x

• Pelox
Zaak is voor mij afgehandeld.

- Mijn voorstel was dat ik een deel van de kosten voor mijn rekening zou nemen, 20 euro.
- Desktopje eist 30 euro via dm en heeft de factuur naar mij gestuurd via mail. Totale kosten koeler 24,71 via azerty.
- Omdat ik geen onaardige kerel ben en ik het vervelend vind voor hem heb ik besloten de totale kosten voor een nieuwe koeler te betalen. Lijkt mij een goede oplossing.

[ Voor 25% gewijzigd door Pelox op 07-09-2015 10:51 ]

Zero.

Verwijderd

Topicstarter
Pelox schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 17:08:
Zaak is voor mij afgehandeld.

- Mijn voorstel was dat ik een deel van de kosten voor mijn rekening zou nemen, 20 euro.
- Desktopje eist 30 euro via dm en heeft de factuur naar mij gestuurd via mail. Totale kosten koeler 24,71 via azerty.
Nogmaals, het volledige bedrag is 29,50 euro. 24,51 euro is ex btw. Kijk even onderaan de factuur. Verdere toelichting per DM. U heeft eerder in dit topic aangegeven een nieuwe cpu koeler aan te schaffen. Dient u ook het volledige bedrag over te maken, dus ik snap uw oordeel van 20 euro niet. Daarnaast heb ik het systeem twee maal uit elkaar moeten draaien en daarbij dat ik de nieuwe cpu koeler nog moet plaatsen. Daarnaast heb ik het ook direct gemeld maar pas later hiermee aan de slag te kunnen gaan. Dus dan vind ik het meer dan terecht.

Maargoed. Als het volledige bedrag op mijn rekening staat is het opgelost! ;)

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 28-08-2015 17:33 ]

• Pelox
My bad. Dacht dat de 5 euro verzendkosten waren. Maak het restant naar je over.

Zero.

Verwijderd

Topicstarter
Om alle verhalen uit de wereld te helpen, zegt genoeg lijkt mij ;)

Afbeeldingslocatie: http://i57.tinypic.com/2jfk3h1.jpg

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Die heeft een flinke klap gehad. Kan je met bijvoorbeeld een geodriehoek meten hoeveel graden het schreef staat?

Verwijderd

Topicstarter
Hero of Time schreef op zaterdag 29 augustus 2015 @ 18:44:
Die heeft een flinke klap gehad. Kan je met bijvoorbeeld een geodriehoek meten hoeveel graden het schreef staat?
Klopt dat lijkt mij ook, ik zal binnenkort even na meten hoeveel graden het is. Inmiddels de nieuwe cpu koeler geinstalleerd. Ziet er weer netjes en strak uit. De nieuwe cpu koeler heeft gelukkig een bracket, dus deze zit nu veel steviger in elkaar. Moet toegeven dat zonder bracket het erg onstabiel is.

Edit: Ik denk dat de oorzaak is bij de oude cpu koeler: het bezorgen. De computer stond rechtop in de doos.. waardoor de cpu koeler door de druk na beneden hangt.. paar keer hard wegzetten en verschillende vrachtwagens in.. tja buigt het steeds verder door. Gelukkig was ik er optijd bij!

Binnenkort de grote test gezien mijn nieuwe monitoren nog binnen moeten komen.

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 29-08-2015 22:11 ]

Pagina: 1