Dit is mijn eerste topic dus ik hoop dat deze goed is!
Ik zoek een? Processor en een Videokaart
Wat is je budget? 350 voor CPU en GPU.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren? Nee daarom heb ik deze topic gestart.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Ik ga het gebruiken in mijn game Computer waarmee ik nog een paar jaar door wil.
Hallo,
Ik heb €250 uitgetrokken voor de GPU en 100 voor de CPU, ik ga denk ik wel voor 2e hands onderdelen. Ik kan voor €100 een Intel core I7 2600K overkopen van een kennis voor in mijn game PC voor €100 of kan ik voor dat bedrag iets beters krijgen bijvoorbeeld een AMD FX 6... Voor de GPU dacht ik aan een 2e hands 290 alleen omdat dx 12 in de toekomst nodig is weet ik niet of de 290 dat nog wel ondersteund. Kan ik dan iets anders voor dat bedrag kopen?
Ik hoop dat jullie me meer kunnen helpen
Ik zoek een? Processor en een Videokaart
Wat is je budget? 350 voor CPU en GPU.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren? Nee daarom heb ik deze topic gestart.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Ik ga het gebruiken in mijn game Computer waarmee ik nog een paar jaar door wil.
Hallo,
Ik heb €250 uitgetrokken voor de GPU en 100 voor de CPU, ik ga denk ik wel voor 2e hands onderdelen. Ik kan voor €100 een Intel core I7 2600K overkopen van een kennis voor in mijn game PC voor €100 of kan ik voor dat bedrag iets beters krijgen bijvoorbeeld een AMD FX 6... Voor de GPU dacht ik aan een 2e hands 290 alleen omdat dx 12 in de toekomst nodig is weet ik niet of de 290 dat nog wel ondersteund. Kan ik dan iets anders voor dat bedrag kopen?
Ik hoop dat jullie me meer kunnen helpen