AMD XP2400+, ASUS A7V333, ATI 9800 Pro 128mb, SBlive Audigy 2, 768MB DDR 2700, 96.4GB HDD + 120 GB in raid 2+0
Kijk eens bij je connectie, er is een grote kans dat je ISP beetje "off" is
ID4.1M Honey Yellow. WP: PUZ-SWM60VAA+ERST30F-VM2EE (cylinder unit)
ik heb al verschillende isp's geprobeerdOp maandag 18 juni 2001 20:35 schreef ReseT het volgende:
Lag kan komen door een sloom systeem, maar aangezein jij best wel een goed ding hebt, is de kans klein.
Kijk eens bij je connectie, er is een grote kans dat je ISP beetje "off" is
AMD XP2400+, ASUS A7V333, ATI 9800 Pro 128mb, SBlive Audigy 2, 768MB DDR 2700, 96.4GB HDD + 120 GB in raid 2+0
Hogere ping, meer packetloss?
Ik ging zelf van 128 naar 256 in Win98 en merkte tot mijn verbazing wel dat ik lagere fps had
Al is het even moeite, ik zou toch even een reepje eruit trekken en testen.
System specs - Ik word blij van knipperende lichtjes.
en ik heb een choke van 8 t/m 30
en gister was het zelfs zo erg dat het op 100 bleef hangen maar toen was er ook veel gespam
En je fps, zijn die achteruit gegaan?
System specs - Ik word blij van knipperende lichtjes.
Homepage | Me @ T.net | Having fun @ Procurios | Collega's gezocht: Webontwikkelaar PHP
Ik had eerst 128 meg ram met Win98se --> geen centje pijn
Toen 256 Meg erbij gepropt en Win98se flipt
overgegaan naar WinME --> geen centje pijn
Daarna weekje weer 128 meg extra erbij (totaal 512) en WinME begon te flippen.
Ik draai nu ff met 256 onder win2k en heb de 7.58 detonator drivers en ik haal dezelfde 3dmark waarden als onder winMe
Greetingz,
Ik heb sinds kort geupgrade van 256MB naar 640MB. On-line spelen met UT gaat ineens een stuk slechter. Ik speel dan wel met een 56K modem, maar toch. Het rode disconnect icoon rechts in beeld duikt ineens veel vaker op. De ping is echter gewoon hetzelfde als voor de upgrade en er is ook geen packet loss. Toch loopt alles slechter, veel "springeriger". Off-line (met bots) loopt UT gewoon normaal.
For it is the doom of men that they forget... Huidige en vroegere hardware specs The Z80 is still alive!
Ja, dat komt door de verbinding. Maar: die verbinding wordt op je PC verzorgd door het OS. Als het OS de memory-upgrade niet zo goed verdraagt, zou dit ook wel eens je verbinding nadelig kunnen beinvloeden.Op dinsdag 19 juni 2001 15:17 schreef Raven_ het volgende:
Lag komt toch echt door je verbinding hoor.. of lig'et nou aan mai?
For it is the doom of men that they forget... Huidige en vroegere hardware specs The Z80 is still alive!
Verwijderd
Aha, maar dan ligt'et dus aan je OS? Ik was zelf ook van plan om van 256 mb. naar 512 mb. te gaan... zou ik dan ook lag krijgen?Op dinsdag 19 juni 2001 15:23 schreef EXX het volgende:
[..]
Ja, dat komt door de verbinding. Maar: die verbinding wordt op je PC verzorgd door het OS. Als het OS de memory-upgrade niet zo goed verdraagt, zou dit ook wel eens je verbinding nadelig kunnen beinvloeden.
AMD 1,2 ghz
Geforce 2
ADSL
Windows me
Verwijderd
Als iemand zoveel werkgeheugen in z'n pc stopt... dan verw8 je dat diegene toch ook W2K gaat draaien of ligt dit nou (weer) aan mij?Op dinsdag 19 juni 2001 15:46 schreef EXX het volgende:
Ik heb dus Win 98, en het raakt niet compleet van de kook met 640 MB, maar ik heb dus de indruk dat het OS wel wordt vertraagd. Overigens: als ik (via F6) de net statistics in beeld zet, heb ik geen slechtere ping, geen packetloss maar veel meer korte disconnects met de server.
Als ik 512 mb. heb gaak iig W2k d'r op doen... of Win XP 4 that matter..
Dat is ook de bedoeling. Nu draai ik nog Win 98, maar op de langere termijn wil ik Win XP gaan draaien. Dus met de lage geheugenprijzen maar alvast 640 MB Infineon 2-2-2 erin. Hopelijk wordt al mijn hardware dan door XP ondersteunt (mijn modem is het laatste wat nog niet in de HCL van winXP staat)Op dinsdag 19 juni 2001 15:49 schreef Raven_ het volgende:
[..]
Als iemand zoveel werkgeheugen in z'n pc stopt... dan verw8 je dat diegene toch ook W2K gaat draaien of ligt dit nou (weer) aan mij?![]()
Als ik 512 mb. heb gaak iig W2k d'r op doen... of Win XP 4 that matter..
heb ik gedaan maakt niet zo veel uit, maar kan het niet zijn aan een dimm zelf?Op dinsdag 19 juni 2001 15:16 schreef EXX het volgende:
Bass64, run msconfig en druk dan op Advanced. Dat staat er in de lijst hoeveel geheugen Windows mag gebruiken. Schroef dat eens naar beneden en kijk wat er gebeurt.
- Een memory test te draaien
- DIMMs eruit te halen