Toon posts:

Hoe te betalen voor Apple music?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo iedereen.

Ik wil dus Apple Music gaan gebruiken. Echter heb ik problemen met de betaling hiervan. Ik heb géén creditcard waarvan het bedrag afgeschreven kan worden. Ook zie ik het niet zitten om telkens naar de winkel te gaan om een giftcard te halen. Is er een andere manier? Ik weet dat click and buy ondersteunt word, maar gezien de reacties op de recentiepagina van de app (torenhoge boetes) begin ik hier maar niet aan. Hoe krijgen andere mensen dit voor elkaar?

Groetjes, Rico

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21-09 15:23
Dat zijn voor zo ver ik weet de enige mogelijkheden. Hier ook iemand die een aardige boete van ClickAndBuy heeft gekregen, dus dat zou ik sowieso niet aanraden.

Ik koop zelf online de gift cards en krijg de code toegestuurd. Gebruik iTunesCardDelivery, maar deze stuurt Amerikaanse GiftCards en is dus enkel in de Amerikaanse iTunes Store en App Store in te wisselen. Mogelijk dat er ook Nederlandse varianten zijn.

Tweakers Time Machine Browser Extension | Chrome : Firefox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19:40

Wom

Je kunt voor een virtuele creditcard kiezen. Voorbeeld: http://www.mywirecard.com/nl/mastercard.html, maar er zijn vele varianten.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-09 05:36

Famous

R 400+

Je kan ook gewoon gift cards kopen bij Hema (online).
Leveren direct, geen extra kosten zoals 99% van de aanbieders en ze hebben redelijk vaak 20% extra tegoed. Kan allemaal lui vanuit je stoel :+

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom zo moeilijk doen? Schaf gewoon een CC aan. Deze zit zelfs meestal al bij je bank abbo in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MenN
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 25-09 10:28
al die mogelijkheden zijn echt meer werk dan gewoon tijdens het boodschappen ff een itunes kaartje mee te pikken. :? 8)7 Die krijg je echt in elke supermarkt/droogisterij.

"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic" - Arthur C. Clark

Pagina: 1