Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• Paul Hulsebosch
  • Registratie: januari 2008
  • Laatst online: 11:52
Mede-auteur:
  • zeef
  • Registratie: januari 2000
  • Laatst online: 21-08 20:01

zeef

Op dinsdag 18 augustus vindt er 's avonds een exclusief evenement plaats rond Call of Duty: Black Ops III. In een bioscoop in Eindhoven kan een klein clubje fans alvast de eerste potjes multiplayer spelen en jij maakt kans om deel uit maken van dat kleine clubje.

We gaan vijf Tweakers gelukkig maken, die niet alleen een uitnodiging krijgen voor het evenement, maar nog een gast mee mogen nemen ook. Dus nog voor op 19 augustus de bètatest van start gaat, kun je in Eindhoven alvast de eerste potjes spelen, en je krijgt nog een goodiebag op de koop toe.

Je zoekt de link waarmee je een uitnodiging kunt winnen voor het previewevent rond Call of Duty: Black Ops III dat uitgever Activision op dinsdag 18 augustus organiseert in Eindhoven? Je wil echt heel graag gaan gamen op een bioscoopscherm*? Kijk eens op deze pagina Misschien ben jij wel een van de vijf gelukkigen die twee kaarten winnen. :)

Succes!

*=en niet zomaar een scherm, maar een bioscoop waar we een videorapportage over hebben gemaakt. :P

UPDATE: De vijf uitnodigingen zijn vergeven, je kunt niet meer meedingen. En de link naar de pagina is dus verwijderd.

Paul Hulsebosch wijzigde deze reactie 14-08-2015 13:56 (7%)

• Kevin1Smid
  • Registratie: september 2014
  • Laatst online: 11:23
Beetje laat weer, niet 13:37 :(

Intel i7 4770k,Asus rog strix 1080ti, Corsair DDR3 16gb, Corsair RM750, CoolerMaster HAF X Nvidia edition, Gigabyte G1 Sniper Z87

• herman1990
  • Registratie: juni 2009
  • Laatst online: 19-08 16:35
Helaas niet gewonnen :(

• Yosecret
  • Registratie: april 2012
  • Laatst online: 23-11-2018

Yosecret

Photoshopgoeroe / Gadgetfreak

Meteen al bericht of je wel of niet hebt gewonnen. Waarom selecteer ik dan een manier waarop ik bericht wil ontvangen mocht ik winnen? Dan zou de winnaar toch ook meteen bericht krijgen?

- Niet gewonnen

Moto X Style - Pebble Steel & Time round + time2 Desktop (i5/GTX 780/12GB ram/W8.1&W10) - Laptop (i7/GTX870m/16GB ram/W8.1) - 2560x1080 + 1080p

• Paul Hulsebosch
Er zullen veel Tweakers teleurgesteld raken... Het zijn maar vijf plekken en heeeeeel veel Tweakers...

• LightStar
  • Registratie: juli 2003
  • Laatst online: 21-08 20:16
Bam tnx Tweakers !!!

Ubiquiti UniFi®

• Dj-sannieboy
  • Registratie: augustus 2004
  • Niet online
Als troost misschien een key voor de PS4 beta?

• Hamza
  • Registratie: juli 2015
  • Laatst online: 16-08 00:38
"Continue F5en gaat je geen nieuwe keys opleveren, little one" Geweldig haha

"Dont believe everything you read on the Internet just because there's a picture with a quote next to it." - Abraham Licoln, 1904.

• weszz
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 18-08 11:14
(jarig!)
quote:
Je zoekt vast geen aanhang :+

I'm not saying I'm Batman. But have you ever seen Batman and me in the same room at the same time.

• Only
  • Registratie: december 2006
  • Niet online
Thnx tweakers!! Zeker ff zin in!

Ik heb geen horloge, maar ik heb wel de tijd.

434365

quote:
Yosecret schreef op vrijdag 14 augustus 2015 @ 13:45:
Meteen al bericht of je wel of niet hebt gewonnen. Waarom selecteer ik dan een manier waarop ik bericht wil ontvangen mocht ik winnen? Dan zou de winnaar toch ook meteen bericht krijgen?

- Niet gewonnen
Dat vond ik ook heel vreemd inderdaad, hoe zit het nou, word er na een tijdje via een random number generator uit de pool 5 winnars getrokken, of word er gewoon bij het submitten van die pagina random besloten of je hebt gewonnnen?

En inderdaad, niet om te zeuren ofzo, maar als er dan special om 13:37 iets beschikbaar zou zijn, moet het ook echt dan beschikbaar zijn ;)
quote:
Helaas heb je deze keer geen key gewonnen, volgende keer beter!
Let op: nieuwe accounts zijn uitgesloten van deze actie, dus opnieuw registreren heeft geen zin!
Oh well.

• mydoom
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 19-08 20:39

mydoom

omnomnom

Ik ben ook een van de winnaars. nu moet ik nog kijken of me agenda het wel toelaat 8)7 8)7

Intel® Core™ i7-2600K, Asrock P67 Extreme4 Gen3, 2x 8GB Corsair Vengeance CMZ8GX3M2A1600C9 , ATI Radeon HD6850 (De R6850 Cyclone 1GD5 Power Edition/OC)

• Paul Hulsebosch
Guys, de vijf uitnodigingen zijn vergeven, je kunt niet meer meedingen.

• PAHvandam
  • Registratie: december 2013
  • Laatst online: 10:17
Hallo en bedankt Tweakers! Ik mag naar het event!

P.A.H. van Dam

• jimz93
  • Registratie: oktober 2011
  • Laatst online: 09:18
Wacht even, ze zouden random weggegeven worden,

hoe kan het dat ik dan binnen 15min al de melding krijg:

"Helaas, alle keys voor CoDBO3_MP zijn vergeven, volgende keer beter!"

Ik snap dat niet iedereen een key krijgt maar op deze manier vind ik het wel een beetje teleurstellend te noemen :(

Niet iedereen heeft de mogelijkheid binnen de eerste paar minuten hierop te reageren namelijk :/

jimz93 wijzigde deze reactie 14-08-2015 13:53 (14%)

PSN: Jirozi - Steam / uPlay / origin: jimz93

• Paul Hulsebosch
We hadden maar vijf uitnodigingen en op een gegeven moment zijn die op. Het werkt als volgt; bij iedereen die aangeeft een uitnodiging te willen ontvangen bepaalt een random generator of diegene wel of niet wint, op basis van een door ons ingestelde winkans. En dan is het op een gegeven moment zo dat alle uitnodigingen op zijn... Zoals ik hierboven ergens al schreef; er zullen veel Tweakers teleurgesteld raken en slechts een handvol gelukkig...

• Leroycs
  • Registratie: oktober 2014
  • Laatst online: 18-08-2015
Ik ben nummer 2! :D
Happy happy, joy joy.

• Diversity
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 10:56
meh, te laat :(.

• Zenety
  • Registratie: november 2011
  • Laatst online: 21-08 15:24

Zenety

sudo apt-get rekt

Argh, net druk bezig op het werk. Helaas. Veel plezier aan de winnaars!

Ik dacht ook even dat het een paar uur open zou staan en daarna winnaars bekend gemaakt zouden worden door middel van random uitzoeken in de grote poel van mensen.

Zenety wijzigde deze reactie 14-08-2015 14:04 (54%)

• LightStar
  • Registratie: juli 2003
  • Laatst online: 21-08 20:16
quote:
weszz schreef op vrijdag 14 augustus 2015 @ 13:47:
[...]

Je zoekt vast geen aanhang :+
Nee idd ik had al iemand die wel mee wou :)

Ubiquiti UniFi®

• Zerfox
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 10-08 15:32

Zerfox

^this guy

quote:
Paul Hulsebosch schreef op vrijdag 14 augustus 2015 @ 13:55:
We hadden maar vijf uitnodigingen en op een gegeven moment zijn die op. Het werkt als volgt; bij iedereen die aangeeft een uitnodiging te willen ontvangen bepaalt een random generator of diegene wel of niet wint, op basis van een door ons ingestelde winkans. En dan is het op een gegeven moment zo dat alle uitnodigingen op zijn... Zoals ik hierboven ergens al schreef; er zullen veel Tweakers teleurgesteld raken en slechts een handvol gelukkig...
Hoe mooi het ook allemaal klinkt, komt het uiteindelijk (in verhouding met het aantal mensen dat nu nog dit topic aan het opzoeken is) neer op het principe 'wie het eerst komt, wie het eerst maalt'. Spijtig, want ik was op mijn gemak eerst even het filmpje gaan kijken van de spectaculaire bioscoop. :/
Winnaars gefeliciteerd!

Edit: Slim hoor, om de aankondiging te verwijderen. :9

Zerfox wijzigde deze reactie 14-08-2015 14:07 (8%)

• Opinion
  • Registratie: juli 2010
  • Laatst online: 27-08-2016
Gemist vanwege het tijdstip van publiceren. Om 13:37 uur gekeken op het correcte pad (Forum » Spielerij » Shooters) maar daar stond het nog niet tussen, daarom verder gezocht in het CoD topic.

• JohnnyboyNLD
  • Registratie: december 2007
  • Laatst online: 03-05 15:10
Dat dacht ik dus ook.. Misschien even vermelden de volgende keer. Veel plezier winnaars

• weszz
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 18-08 11:14
(jarig!)
quote:
mydoom schreef op vrijdag 14 augustus 2015 @ 13:48:
Ik ben ook een van de winnaars. nu moet ik nog kijken of me agenda het wel toelaat 8)7 8)7
Ah joh, anders is er vast wel iemand anders met interesse :+

I'm not saying I'm Batman. But have you ever seen Batman and me in the same room at the same time.

• Carli
  • Registratie: juni 2010
  • Laatst online: 14-08-2015
Ik ben ook een van de gelukkige! Nummer 5 van de 5🎉

• Ravvie
  • Registratie: mei 2009
  • Laatst online: 19-08 10:00
Huh dit is wel heel krom? Van 13.37 tot 13.42 zit ik te refreshen als een malle, maar nergens een linkje te vinden. Dan denk ik: Zal wel een storing zijn, ik registreer mij wel over een half uurtje, er gaat toch random gekozen worden. Nu een half uurtje later is alles al weg en vergeven?

edit: Ik snap het randomsysteem, maar de publicatie was gewoon te laat. Onzekerheidsmarge van 6 minuten?

Ravvie wijzigde deze reactie 14-08-2015 14:33 (15%)

• Kiswum
  • Registratie: november 2004
  • Laatst online: 09:27

Kiswum

Gadget reviewer

Bedankt @Patrick91G, dankzij jou heb ik er 1 kunnen bemachtigen :)

Je kunt ze eventueel ook via andere kanalen krijgen, voorbeeldje: http://nl.ign.com/call-of...-speel-de-multiplayer-als

Sluit je aan bij de grootste NL Xiaomi Facebook groep.
Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.

• tigerfoxy
  • Registratie: mei 2012
  • Laatst online: 03-10-2018
Voor de liefhebbers, ik heb zojuist nieuwbrief van Playstation gekregen met daarin keuze voor 2 gratis tickets
quote:
tigerfoxy schreef op vrijdag 14 augustus 2015 @ 16:16:
Voor de liefhebbers, ik heb zojuist nieuwbrief van Playstation gekregen met daarin keuze voor 2 gratis tickets
Ja, die zou ik wel graag willen hebben. Moet ik je hiervoor even DM'en?

• tigerfoxy
  • Registratie: mei 2012
  • Laatst online: 03-10-2018
Vermoed dat iedereen die psn plus heeft deze nieuwsbrief krijgt!
quote:
falcon123 schreef op vrijdag 14 augustus 2015 @ 16:57:
[...]

Ja, die zou ik wel graag willen hebben. Moet ik je hiervoor even DM'en?

• Only
  • Registratie: december 2006
  • Niet online
Stond er bij jullie ook echt een nummer in welke je was van de 5? Ik kreeg wel meteen te zien dat ik gewonnen had en kreeg ook dm, maar daar stond langere code in? Hoor jullie hier over ik was nummer 2 enzo?

Ik heb geen horloge, maar ik heb wel de tijd.

• Astratuner
  • Registratie: december 2004
  • Laatst online: 21-08 19:29
Heb em ook gewonnen (via een andere site) dus als er tweakers willen meeten...

• jimz93
  • Registratie: oktober 2011
  • Laatst online: 09:18
quote:
Paul Hulsebosch schreef op vrijdag 14 augustus 2015 @ 13:55:
Oké. Voor de volgende keer misschien een idee om een aantal uur de kanshebbers zich te laten aanmelden om daarná pas de generator aan het werk te zetten? Zo zijn de kansen wat gelijker lijkt me :9
#"mierenneuker" ;)

PSN: Jirozi - Steam / uPlay / origin: jimz93

Pagina: 1

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Gamescom 2019

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True