Toon posts:

Dimmetjes.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb van iemand twee dimmetjes gekregen die hij niet in zijn computer kon zetten omdat hij een pacard bell heeft. Nu wil ik ze in mijn pII zetten maar de witte pinnetjes die de dimmetjes vast moeten klikken halen de gaatjes niet van de dimmetjes. weet iemand wat het probleem kan zijn :?

Verwijderd

Gewoon hard duwen.

• Nasty Nate
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 07-08 16:50
Hoezo gaat er in een packard bell ander geheugen dan in een merkloze pc?

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 09:10

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Volgens mij hebben sommige a-merken aparte formaten geheugen.

Er kan ook verschil zitten tussen buffered en unbuffered... de posities dan.

Whatever.

• anthonov
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09-10-2023
Op maandag 18 juni 2001 20:07 schreef insoft het volgende:
Gewoon hard duwen.
Wilde ik net zeggen.
Serieus hoor. Probeer met beleid de dimms verder in de sloten te duwen.

• Nukubu
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Er zit een uitsparinkje aan een kant van je geheugenmodule, heb je die wel aan de goede kant?
Afbeeldingslocatie: http://home.hetnet.nl/~diamond7/dimm.jpg

• gcb
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 24-07 10:14

gcb

gaatjes in dimm? weet je zeker dat je geen simm te pakken hebt? hoeveel pins tel je? 168 of 72?

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20-08 20:18
Op maandag 18 juni 2001 20:16 schreef martijn16 het volgende:
84
Aan beide kanten is 168 :)

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Verwijderd

Topicstarter
uitsparinkie zit goed :?

• 0rbit
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-08 14:14
Gewoon harder duwen dus...

Ik ben geheel voldaan, dank u wel!

• Nukubu
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Als het uitsparinkje goed zit wordt het toch goed aandrukken (niet te hard).

Verwijderd

Topicstarter
had het ff geporbeerd... ik kreeg 1 wit pinnetje erin maar de ander kwam ik 1 milimeter tekort om die ook vast te klikken.... en ben niet zo gek op hard duwen. want ben altijd een beetje bang dat ik dan mijn heilig verklaarde computer vermoord

• WouterG
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09:44

WouterG

Dit is geen ondertitel

Heb je geen dimmetje met een verkeerd voltage of unbuffered? Dan zitten die uitsparinkjes een paar millimeter verschoven. En anders zul je toch moeten duwen.

Verwijderd

Topicstarter
kan je het gelijk zien als je kijkt bij confrugratiescherm - systeem :? er staat nu nog 128 sdram maarre met die nieuwe erin zou dat er veel meer moeten zijn.. maarre i keep trying. tot mijn schatteke kaboem zegt

Verwijderd

Topicstarter
ik wil iedereen bedanken die zei dat ik keihard moest duwen 9en nattuurlijk alle anderen ook) want het was een zware bevalling maar het dimmetje zit erin en ben er 16 mb op vooruit gegaan..... nu nog het volgende dimmetje :9

Verwijderd

Op maandag 18 juni 2001 20:28 schreef martijn16 het volgende:
had het ff geporbeerd... ik kreeg 1 wit pinnetje erin maar de ander kwam ik 1 milimeter tekort om die ook vast te klikken.... en ben niet zo gek op hard duwen. want ben altijd een beetje bang dat ik dan mijn heilig verklaarde computer vermoord
het makkelijkst is beide uiteinden tegelijk erin stoppen en dan aan beide uiteinden tegelijk drukken. Dus niet eerst de ene kant erin en dan de andere kant pas. En je moet inderdaad soms vrij hard drukken voor ze erin willen...en dat is soms best eng ja.

Succes

• Verbal Kint
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 27-05-2025

Verbal Kint

The man with the plan

Gewoon net zo hard duwen tot ie past >:)

Great minds think alike!

Verwijderd

elke kant apart wil ook wel eens werken , dus scheef erin douwen.

Verwijderd

Topicstarter
mensen ik ben weer een enge ervaring rijker. maar het belangrijkste is weer dat mijn pentimintje II 48 sdram (tja wat stelt het voor :( 128 sdram nu 176 sdram ) rijker is zonder enig schade. I will survive... Lang leve tweakers
Pagina: 1