Windows 7 home premium kopen en daarna upgraden 10?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magicliss
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 03-10 13:24
Goedemorgen mede-Tweakers,

Graag wil ik voor een PC die ik hier heb staan een nieuwe Windows versie kopen. De vraag die ik me echter meteen stelde was of ik Windows 7 of 10 ging aanschaffen.

Nu is mijn vraag, als ik vandaag Windows 7 aanschaf, kan ik deze dan ook nog in de loop van december upgraden naar 10? Of kan ik Windows 7 niet meer upgraden als ik hem nu koop?

Ik weet namelijk niet of al mijn games het doen op Windows 10, of er überhaupt dingen zijn die momenteel nog niet werken op deze versie. Dan zou ik namelijk liever nog even wachten met upgraden.

Alvast bedankt voor het meedenken!

Groetjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chvegt
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 21-04-2023
Zucht......
Voor de miljoenste keer op miljoenen websites vermeld: ELKE Windows 7/8.1 licentie kan tot 29 juli 2016 kosteloos worden geupgrade naar Windows 10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06:28

DarkSide

theres no place like ::1

chvegt schreef op vrijdag 14 augustus 2015 @ 11:40:
Zucht......
Voor de miljoenste keer op miljoenen websites vermeld: ELKE Windows 7/8.1 licentie kan tot 29 juli 2016 kosteloos worden geupgrade naar Windows 10
Niet helemaal. Mijn werk pc is onderdeel van een VLK en domein en kan niet geupdate worden.

Maar idd. Je kan gewoon upgraden. Dat kan gratis tot 29 juli.
En ook daarna kan je gewoon upgraden (er wordt in dit topic niet gesproken over dat het gratis moet).
Maar dan moet je idd betalen.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicGlou
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 27-09 19:07
chvegt schreef op vrijdag 14 augustus 2015 @ 11:40:
Zucht......
Zucht... :+ ;) Nee, niet elke Win7 of Win8.1 licentie kan worden geupgrade. Zoals al genoemd de volume licenses zijn niet upgradeable, maar ook losse Enterprise licenties kan je niet upgraden. Ook de RT versies kan je niet upgraden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad-dog
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23:44
Alsof iemand die dit soort vragen stelt een Enterprise danwel VLK licentie heeft :P

[ Voor 7% gewijzigd door mad-dog op 14-08-2015 11:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firefly III
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Firefly III

Bedrijfsaccount Firefly III
-

[ Voor 102% gewijzigd door Firefly III op 23-10-2016 15:41 . Reden: Leeg vanwege privacy. ]

Hulp nodig met Firefly III? ➡️ Gitter ➡️ GitHub ➡️ Mastodon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad-dog
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23:44
Slarioux schreef op vrijdag 14 augustus 2015 @ 11:58:
[...]

Oh maar die heb ik al gehad hoor. Bezorgde collega's aan de telefoon dat ze nog steeds geen Windows 10 popup kregen op hun werk-PC. Bezorgde collega's of hun favoriete legacy apps nog wel zouden werken als Windows 10 werd geïnstalleerd.

Vervolgens nog lopen klagen ook, dat we niet eens upgraden terwijl het gratis is. Probeer er maar eens in te krijgen dat Microsoft niet zo gul is voor bedrijven. Ze geloven je gewoon niet 8)7
Maken die zich dan ook druk of hun games op hun werk-pc het gaan doen? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06:28

DarkSide

theres no place like ::1

Je moet eens weten wat mensen op een werk pc doen?
Sommige mogen local admin zijn en dan kom je rare dingen tegen, Waar men dan ook nog eens support op wil hebben :-)
Wij hebben dan een policy als het niet lukt binnen 30 minuten is het of pech. Of F12-en.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magicliss
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 03-10 13:24
Dankjewel, zo duidelijk was het voor mij niet anders had ik het hier niet gevraagd. Wil liever zekerheid voordat ik € 100 neer leg en achteraf vragen ga stellen : )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicGlou
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 27-09 19:07
mad-dog schreef op vrijdag 14 augustus 2015 @ 11:56:
Alsof iemand die dit soort vragen stelt een Enterprise danwel VLK licentie heeft :P
Ja hoor... wij hebben vorig jaar een flinke stapel 'oude' laptops onder het personeel verkocht en daar stonden VLK versies van Win7 Pro op... daar hebben we nu een heleboel vragen over gehad waarom ze de bewuste popup niet kregen om een upgrade te doen. Nu zijn er aardig wat collega's boos dat ze niet kunnen upgraden, terwijl ze een leuke laptop met Windows licentie voor €35,- mee naar huis hebben genomen.
Pagina: 1