Mijn USB-poorten hebben een paar maanden geleden hun baan opgezegd, ze werken alledrie niet meer (nadat er wat thee op mijn toetsenbord is gekomen
).
Ik ben rustig op zoek naar een nieuwe Windows laptop, maar ondertussen wil ik wel mijn bestanden veilig stellen. Bovendien zal ik over een paar weken alles moeten overzetten naar die nieuwe laptop.
Ik vraag me af of jullie ideeën hebben hoe ik snel en veilig pakweg 400GB over kan zetten. Waar ik zelf aan heb gedacht (even met de note dat ik echt niet technisch ben):
Ik ben rustig op zoek naar een nieuwe Windows laptop, maar ondertussen wil ik wel mijn bestanden veilig stellen. Bovendien zal ik over een paar weken alles moeten overzetten naar die nieuwe laptop.
Ik vraag me af of jullie ideeën hebben hoe ik snel en veilig pakweg 400GB over kan zetten. Waar ik zelf aan heb gedacht (even met de note dat ik echt niet technisch ben):
- De externe harde schijf op het netwerk (router) aansluiten. Dit werkt, maar gaat veel te langzaam. Twee films duren zo een uur.
- Dropbox en WeTransfer hebben een te kleine opslagcapaciteit dus dat gaat ook heel lang duren.
- Cardreader. Ik heb ergens een 32GB SDcard.
- ??