Toon posts:

MINIX NEO Z64 Windows 8.1 of MINIX NEO X8-H Plus

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik kan geen keuze maken tussen de MINIX NEO Z64 Windows 8.1 of MINIX NEO X8-H Plus.

Volgens de specificaties van de NEO X8-H Plus ondersteund deze 4K video.
Zelf ben ik in bezit van een Full HD Tv, is het dan wel handig om een apparaat te kopen met 4k ondersteuning?

Ik wil ook geen spelletjes op spelen, is alleen bedoeld voor video weergeven.

De reden waarom ik een minix wil aanschaffen is omdat, ik de minix heel veel uren aan wil laten staan regelmatig wil streamen.

De minix moet soepel werken zonder haperingen bij Full HD videos.

Ik ben in bezit van een apple tv, kwaliteit in full hd is extreem mooi, kan ik dit ook bij de minix verwachten? Is het een beetje vergelijkbaar beeld kwaliteit?

Volgende wil ik er op kunnen uitvoeren:

Kodi gebruiken, films in full hd bekijken, Live tv kijken, youtube videos in full hd streamen.

Bij de Windows versie snap ik alleen niet wat er met audio through word bedoeld.
Deze zou er niet op zitten.
Betekend dit dat het geluid niet via hdmi gaat, maar dat ik via de headphone plugs een externe speaker moet aansluiten?

:/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Aankoopadvies dus een schopje naar Consumentenelektronica Aankoopadvies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
*bump*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 14-10 14:06

FeaR

In GoT we trust

Doe eens rustig, je eigen topic binnen 24 uur kicken is niet gewenst.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HereIsTom
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 04-02-2023
Ik heb zelf een NEO X8-H Plus en deze werkt perfect.
Heb hiervoor ook een Apple TV gehad, maar de NEO speelt beter af en veel meer mogelijkheden.
Ik heb ook gewoon een HD TV, dat de NEO ook 4k afspeelt is alleen maar mooi mocht je ooit nog een 4k TV kopen.

 iPad Pro 12.9 | Sony 55A89 4K OLED Smart Android TV | Mobile:  iPhone 8 Plus 64GB | Warmtepomp MHI SRC/SRK35ZS-W