Ik zou graag een beetje een algemeen topic beginnen over mensen die hun media delen met familie en/of vrienden. Hoe doen jullie dit? Vanuit thuis, vanop een VPS? Als het vanaf thuis is, hoe overkom je de uploadlimiet (of niet)? In Nederland is hier veel minder last mee apparently door glasvezel, en Belgie wel.
Een mooi voorbeeld hiervan is Plex op je NAS port-forwarden.
Dit topic gaat niet over hoe je deze media vergaart, maar hoe je jouw legaal verkregen media deelt met je medemens. Dit kan gaan van lokale kopies van DVDs etcetera.
Ik heb voor het moment een VPS staan met al mijn media op, wat natuurlijk een goede duit kost. Maar daartegenover heb ik wel geen zorgen over replacen van disken etc.
Start!
Een mooi voorbeeld hiervan is Plex op je NAS port-forwarden.
Dit topic gaat niet over hoe je deze media vergaart, maar hoe je jouw legaal verkregen media deelt met je medemens. Dit kan gaan van lokale kopies van DVDs etcetera.
Ik heb voor het moment een VPS staan met al mijn media op, wat natuurlijk een goede duit kost. Maar daartegenover heb ik wel geen zorgen over replacen van disken etc.
Start!
[ Voor 18% gewijzigd door Nindustries op 14-08-2015 11:58 . Reden: Added disclaimer ]
~ beware of misinformation.