Kan je eens een voorbeeld link geven van zo'n toy tag?DGonlag2 schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 09:10:
Laatst de Goonies level uitgespeeld. Moet zeggen, een van de leukste levels die ik tot nu toe heb gedaan.
Wat ik overigens vaak doe zijn toy tags kopen op Bricklink. Hier heb je meestal voor een paar euro al een toy tag waarmee je een level of story in kan (in tegenstelling tot 30 a 45 euro die je in de winkel voor een pack betaald).
Leuke en goedkopere manier om toch alle content te spelen zonder je blauw te betalen.
Ik weet niet of het toegestaan is, maar hier een link naar Bricklink.
Hier heb ik een aantal keer toy tags besteld, dit zijn gewoon de discs onder de minifigs.
Is een stuk goedkoper, al moet je wel opletten met verzendkosten, die komen er naderhand vaak nog bij.
Heb ook goede ervaringen met ToyPro, die leveren heel snel en weinig verzendkosten.
Eigenlijk zijn die toy tags samen met lege vehicle (blank) toy tags het enige wat je nodig hebt om het spel te spelen.
Het is wat minder leuk aangezien je de fysieke minifigs mist, maar het is wel vele malen goedkoper.
Hier heb ik een aantal keer toy tags besteld, dit zijn gewoon de discs onder de minifigs.
Is een stuk goedkoper, al moet je wel opletten met verzendkosten, die komen er naderhand vaak nog bij.
Heb ook goede ervaringen met ToyPro, die leveren heel snel en weinig verzendkosten.
Eigenlijk zijn die toy tags samen met lege vehicle (blank) toy tags het enige wat je nodig hebt om het spel te spelen.
Het is wat minder leuk aangezien je de fysieke minifigs mist, maar het is wel vele malen goedkoper.
Is wel handig voor de sets die je niet wilt kopen maar soms denkt toch nog nodig te hebben (zoals Unikitty) of sommige level packs.DGonlag2 schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 12:31:
Ik weet niet of het toegestaan is, maar hier een link naar Bricklink.
Vind de eerste site wel beetje rommelig uitzien (op mobiel)
Wat zijn de prijzen voor verzendkosten ongeveer?
Ander vraagje... ik heb de ps3 versie, kan ik ook gwn de PS4 disc halen en de Portal van PS3 aansluiten op PS4? (Opzich maak t niet heel veel uit... gebruik ik mn ps3 ook ten minste)
Ja klopt, 15 is ook adviesprijs voor standaard fun pack.Joster schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 08:48:
[...]
Ik zou inderdaad die doen. Heb je ook meteen toegang tot de Lego Batman Movie sectie en kan je in de gevechtsarena andere spelvormen doen (capture the flag e.d.). Is volgens mij wel goedkoper te vinden dan € 15,-
3 weken terug had Intertoys/Bartje nog 25% korting..
Nu ff goed zoeken, vroeger was Amazon.de ook goedkoop, nu zijn ze maar iets goedkoper dan NL adviesprijzen
[ Voor 17% gewijzigd door Eek2nd op 13-06-2017 14:57 ]
Zover ik weet werkt de PS3 portal op de Ps4, dus de disc zou genoeg moeten zijn.
Wat betreft Bricklink, dit is een soort marktplaats. Er zijn dus veel verkopers. Je kan iig filteren op degenen die naar Nederland verzenden. De verzendkosten liggen ook erg aan de verkoper, dit kan variëren van 2 tot 20 euro. Voor de hoeveelheid moet je even kijken op de de pagina van de betreffende shop.
Wat ik zelf doe is wachten tot een aantal discs die ik wil hebben voor een goede prijs bij één verkoper beschikbaar zijn met redelijke verzendkosten.
Dan bestel ik ze, en krijg je naderhand een factuur inclusief verzendkosten die je vervolgens met PayPal betaald.
Zo heb ik voor The Goonies + Knight Rider + 3 blanke toy tags zo'n 9 euro betaald, terwijl die samen al snel 40 euro kosten.
Wat betreft Bricklink, dit is een soort marktplaats. Er zijn dus veel verkopers. Je kan iig filteren op degenen die naar Nederland verzenden. De verzendkosten liggen ook erg aan de verkoper, dit kan variëren van 2 tot 20 euro. Voor de hoeveelheid moet je even kijken op de de pagina van de betreffende shop.
Wat ik zelf doe is wachten tot een aantal discs die ik wil hebben voor een goede prijs bij één verkoper beschikbaar zijn met redelijke verzendkosten.
Dan bestel ik ze, en krijg je naderhand een factuur inclusief verzendkosten die je vervolgens met PayPal betaald.
Zo heb ik voor The Goonies + Knight Rider + 3 blanke toy tags zo'n 9 euro betaald, terwijl die samen al snel 40 euro kosten.
Wachten tot hij die terug uitpoept ?Verwijderd schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 06:56:
Mijn hond heb batman opgegeten 😭
Batman zal makkelijk te krijgen zijn op BrickLink. Er zijn genoeg figuren die hem kunnen vervangen. Hij heeft 3 belangrijke abilities, en elk kan ook door anderen gedaan worden:
Grapple (grijphaak): Wonder Woman, Ethan Hunt, Gizmo, Green Arrow, Sloth, Jake, Supergirl, Finn, Batgirl, the Joker
Stealth (onzichtbaar): Scooby Doo, Shaggy, Harry Potter, ET, Gamer Kid
Boomerang: Slimer, Gollum, Zane, Wonder Woman, Lumpy Space Princess, Batgirl
En dit is zo even uit het hoofd, er zullen vast nog meer zijn. Kortom, Batman is makkelijk zonder mee te leven. Gandalf is ook heel makkelijk te vervangen, door vrijwel elke tovenaar (Wicked Witch, Harry Potter, Voldemort, Hermione Granger, Tina Goldstein, Newt Scamander, ET), die allemaal meer kunnen dan hem. De enige starter die lastig te vervangen is, is Wyldstyle. Zo uit mijn hoofd hebben alleen zij en Bad Cop relic detection, maar Bad cop is de enige van de Lego Movie die geen Master builder is, dus daar heb je iemand anders voor nodig. En er is niemand die Agility (acrobatiek) heeft en Master builder. Dus waar Batman en Gandalf door 1 of 2 anderen vervangen kunnen worden, heb je 3 aparte figuren nodig voor Wyldstyle.
Goonies level is geweldig, heel goed gedaan. Ik vind het jammer dat we tot september moeten wachten voor de laatste wave. Ik wacht al sinds september 2016 om Ghostbusters, A-team en Gremlins 100% uit te spelen omdat je daar Raven voor nodig hebt. Dat is gewoon niet leuk meer.
Grapple (grijphaak): Wonder Woman, Ethan Hunt, Gizmo, Green Arrow, Sloth, Jake, Supergirl, Finn, Batgirl, the Joker
Stealth (onzichtbaar): Scooby Doo, Shaggy, Harry Potter, ET, Gamer Kid
Boomerang: Slimer, Gollum, Zane, Wonder Woman, Lumpy Space Princess, Batgirl
En dit is zo even uit het hoofd, er zullen vast nog meer zijn. Kortom, Batman is makkelijk zonder mee te leven. Gandalf is ook heel makkelijk te vervangen, door vrijwel elke tovenaar (Wicked Witch, Harry Potter, Voldemort, Hermione Granger, Tina Goldstein, Newt Scamander, ET), die allemaal meer kunnen dan hem. De enige starter die lastig te vervangen is, is Wyldstyle. Zo uit mijn hoofd hebben alleen zij en Bad Cop relic detection, maar Bad cop is de enige van de Lego Movie die geen Master builder is, dus daar heb je iemand anders voor nodig. En er is niemand die Agility (acrobatiek) heeft en Master builder. Dus waar Batman en Gandalf door 1 of 2 anderen vervangen kunnen worden, heb je 3 aparte figuren nodig voor Wyldstyle.
Goonies level is geweldig, heel goed gedaan. Ik vind het jammer dat we tot september moeten wachten voor de laatste wave. Ik wacht al sinds september 2016 om Ghostbusters, A-team en Gremlins 100% uit te spelen omdat je daar Raven voor nodig hebt. Dat is gewoon niet leuk meer.
2-0-2-2-0-2-0-0-12-12-12-0-2-0-2-2-0-2-0-0-12-12
-----------------------------------------------------------
Nu 1+1 (goedkoopste) gratis bij Intertoys (Bart smit en Toys XL)
Helaas op de websites weinig.. dus moet je hopen op veel variatie bij de speelgoedwinkels in de buurt
(Heb gisteren na 3 filialen eindelijk Lego City gevonden.. Heb Wonder Woman bij gekocht, omdat ik de film zo leuk vond haha)
Helaas op de websites weinig.. dus moet je hopen op veel variatie bij de speelgoedwinkels in de buurt
(Heb gisteren na 3 filialen eindelijk Lego City gevonden.. Heb Wonder Woman bij gekocht, omdat ik de film zo leuk vond haha)
Intertoys is erg duur. Via amazon.de ben je goedkoper uit.Eek2nd schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 16:34:
Nu 1+1 (goedkoopste) gratis bij Intertoys (Bart smit en Toys XL)
Amazon.de is ook al duurder geworden dan half jaar geleden.Ike. schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 17:53:
[...]
Intertoys is erg duur. Via amazon.de ben je goedkoper uit.
Maar deze 2 bijelkaar is goekoper dan de zelfde bij Amazon.
Verder haal ik ook niks meer, omdat de lvl packs idd erg duur zijn bij Intertoys
(Bij Amazon.it zijn de lvl packs van 1st wave overigens erg goedkoop, had Simpsons gekocht voot 8,50 ofzo.. Komt wel verzendkosten bij, maar ik was toch al iets anders aan t bestellen)
Voor de liefhebbers:
https://www.amazon.fr/gp/product/B01H0GAGGE/
Lego Dimensions Fantastic Beasts and Where to Find Them @ € 20.42
https://www.amazon.fr/gp/product/B01H0GAGGE/
Lego Dimensions Fantastic Beasts and Where to Find Them @ € 20.42
Game Mania heeft nu ook goede acties.
Wave 1 fun packs voor €1,98
Level Pack - The Goonies € 14,98
Story Pack - The LEGO Batman Movie € 21,98
Wave 1 fun packs voor €1,98
Level Pack - The Goonies € 14,98
Story Pack - The LEGO Batman Movie € 21,98
[ Voor 37% gewijzigd door Ike. op 02-07-2017 16:07 ]
Dir van €1.98 alleen in de winkels die ze op voorraad hebben, maar goed.
Had ik vorige week niet zoveel moeite hoeven te dien om Lego City te zoeken in de winkels..
Misschien later 2 lvl packs halen
Had ik vorige week niet zoveel moeite hoeven te dien om Lego City te zoeken in de winkels..
Misschien later 2 lvl packs halen
Verwijderd
goeie middag allemaal
ik heb een toy tag probleem.
van de story pack 71242 ghostbusters is de ecto1 auto door een fout de vliegende wite draak van funpak 71234.
hoe kan ik dit wissen en de auto weer bouwen en in gebruik nemen.
de funpak 71234 is niet meer in ons bezit.
kunnen jullie mij helpen
email:andy.hofman1281978@gmail.com
alvast bedankt
andy hofman
van de story pack 71242 ghostbusters is de ecto1 auto door een fout de vliegende wite draak van funpak 71234.
kunnen jullie mij helpen
alvast bedankt
andy hofman
Ik weet niet of het in heel België is, maar heb in de Carrefour ook wel koopjes gedaan. Heel wat gaming stuff, waaronder alle oudere Dimension dozen, zijn -50%. Het leuke was echter dat de prijs vóór korting al duidelijk een gereduceerde prijs was. Daardoor kwam het neer op €5 voor Fun Packs, €8.50 voor Team Packs, en €10 voor Level Packs.Ike. schreef op zondag 2 juli 2017 @ 16:06:
Game Mania heeft nu ook goede acties.
De Story Packs lagen er echter nog aan de volle prijs.
Neem de minifigure van 71242, open de bouwinstructies voor Ecto1. Sla op en zet de juiste toytag op de pad. De toytag wordt overschreven met het goede voertuig, probleem opgelost.Verwijderd schreef op donderdag 27 juli 2017 @ 14:49:
goeie middag allemaal
kunnen jullie mij helpen
alvast bedankt
andy hofman
De toytags van de minifigures zijn read-only, maar die voor de voertuigen en gadgets niet, dus die kun je bschrijven met wat je maar wel. En onderling wisselen zonder probleem.
Na ergens een blogpost te hebben gelezen over iemand die wat 80's figuurtjes had gekocht voor deze game, heb ik gisteren ook Lego Dimensions besteld. Voor de Xbox 360 was de prijs niet al te hoog (39 euro), dus ben erg benieuwd om dit te spelen. Die combinatie van bouwen en het spelen spreekt me wel aan. Speel al geregeld met m'n dochter andere Lego games en dit lijkt me wel een extra "dimensie" toe te voegen.
Gisteren nog wel wat speelgoedwinkels langsgeweest (en een Gamemania) om te zien of er nog ergens voor een leuke prijs wat extra figuren op de kop kon tikken, maar aangezien er nergens echt goedkope waren kijk ik eerst wel hoe de starterskit is en dan mogelijk later uitbreidingssets of zoals iemand hiervoor aangaf eens kijken naar het bestellen van alleen de rfc tags. Een aantal figuren heb ik wel staan, dus die kan ik er dan gewoon opzetten. Maar als iemand nog tips heeft waar je goedkoop uitbreidingssets kan aanschaffen hoor ik het natuurlijk graag
Gisteren nog wel wat speelgoedwinkels langsgeweest (en een Gamemania) om te zien of er nog ergens voor een leuke prijs wat extra figuren op de kop kon tikken, maar aangezien er nergens echt goedkope waren kijk ik eerst wel hoe de starterskit is en dan mogelijk later uitbreidingssets of zoals iemand hiervoor aangaf eens kijken naar het bestellen van alleen de rfc tags. Een aantal figuren heb ik wel staan, dus die kan ik er dan gewoon opzetten. Maar als iemand nog tips heeft waar je goedkoop uitbreidingssets kan aanschaffen hoor ik het natuurlijk graag
Is gewoon kwestie van wat promo's/solden af te wachten. Recent nog een paar dozen gekocht in Carrefour waar er een 50% actie was op sommige gaming items, incl. redelijk wat Dimensions uitbreidingen. Bleek dan ook nog eens dat de effectieve prijs zo'n 30% lager was dan geafficheerd, waardoor de korting dan op bijna 66% kwam met slechts dik €5 voor een Fun Pack bvb. (EDIT: zie nu dat dat hier al een paar posts hoger stond
).
Alternatief vind je ook in de Lego thread (of was het zelfs hier?) waar mensen de nodige steentjes en RFID tags gewoon kopen via Bricklink o.i.d. en zo ook een pak goedkoper af zijn.
Alternatief vind je ook in de Lego thread (of was het zelfs hier?) waar mensen de nodige steentjes en RFID tags gewoon kopen via Bricklink o.i.d. en zo ook een pak goedkoper af zijn.
[ Voor 5% gewijzigd door Twixie op 05-09-2017 13:30 ]
amazon.fr heeft regelmatig set met hoge kortingen. Komt wel nog zo'n 6 euro bezorgkosten bij. Veel fun packs voor ongeveer 6 euro. Somige level packs rond de 15 euro.
Soms ook grotere aanbiedingen, ik heb het story pack Fantastic beasts voor 15 euro, somige level packs en team packs voor rond de 10 euro en een hele zwik fun packs voor 6 euro.
Soms ook grotere aanbiedingen, ik heb het story pack Fantastic beasts voor 15 euro, somige level packs en team packs voor rond de 10 euro en een hele zwik fun packs voor 6 euro.
Ik zeg: https://www.brickwatch.net/nl-NL/sets/theme/77/DIMENSIONSWalkman schreef op dinsdag 5 september 2017 @ 11:49:
Maar als iemand nog tips heeft waar je goedkoop uitbreidingssets kan aanschaffen hoor ik het natuurlijk graag
Van het weekend uitgebreid de tijd genomen om het spel voor de eerste keer te spelen en moet zeggen dat ik me er prima mee vermaakt heb. Die puzzels waarbij je ook fysiek iets op die portal moet doen zijn een leuke toevoeging en de game zet je inderdaad wel aan om nog meer packs te willen kopen
Nu een aantal sets en alle startpakketten met 75% korting in de lego store. Gratis verzending vanaf 55 euro.
Is dat alleen in NL of zo ? Heb je anders een voorbeeld ?nklaver234 schreef op donderdag 14 september 2017 @ 10:01:
Nu een aantal sets en alle startpakketten met 75% korting in de lego store. Gratis verzending vanaf 55 euro.
Wanneer ik je link volg krijg ik een foutmelding, en op de BE winkel vind ik niets terug van kortingen.
EDIT: lijkt inderdaad niet voor BE

PS: ook al zoiets onnozel. In BE kan je kiezen voor Frans of Engels. Maar in NL kan je wel gewoon voor Nederlands kiezen

[ Voor 21% gewijzigd door Twixie op 14-09-2017 10:13 ]
Ik zie dat de rechtstreekse link niet werkt. Klik op Shop. Dan op sets en dan aanbiedingen dan werkt het wel
Update: de shop is vandaag volledig van streek. Ben benieuwd of het goed komt met mijn bestelling.
Update: de shop is vandaag volledig van streek. Ben benieuwd of het goed komt met mijn bestelling.
[ Voor 32% gewijzigd door nklaver234 op 14-09-2017 15:07 ]
Goede tip, jammer van die verzendkosten, maar staan wel mooie prijzen tussen.
Iemand al de nieuwe sets gekocht (Powerpuff Girls, Beetlejuice)? Ervaringen?
Iemand al de nieuwe sets gekocht (Powerpuff Girls, Beetlejuice)? Ervaringen?
Ik had trouwens laatst een ander probleem. Harry Potter Team Pack met 2 figuurtjes: Harry Potter en Voldemort. Maar de game registreert Harry Potter helemaal niet. Defecte toy-tag dus!
Heb dus contact opgenomen met Lego Dimensions klantenservice en uitgelegd wat het probleem was. Moest uiteindelijk foto's maken van de foutmelding in de game terwijl de Harry Potter toytag in z'n uppie op de toypad stond, en aankoopbewijs mee sturen. Maar uiteindelijk geloofden ze me en kreeg ik bevestiging dat een nieuwe Harry Potter toytag naar me opgestuurd wordt.
Heb dus contact opgenomen met Lego Dimensions klantenservice en uitgelegd wat het probleem was. Moest uiteindelijk foto's maken van de foutmelding in de game terwijl de Harry Potter toytag in z'n uppie op de toypad stond, en aankoopbewijs mee sturen. Maar uiteindelijk geloofden ze me en kreeg ik bevestiging dat een nieuwe Harry Potter toytag naar me opgestuurd wordt.
Wel beetje logisch dat ze bewijs moeten zien, want anders kan iedereen wel zeggen dat een toytag kapot is om zo een gratis speelbare figuur te krijgenHaay schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 08:55:
Ik had trouwens laatst een ander probleem. Harry Potter Team Pack met 2 figuurtjes: Harry Potter en Voldemort. Maar de game registreert Harry Potter helemaal niet. Defecte toy-tag dus!![]()
Weet niet of iedereen ook het Lego aanbiedingen topic in de gaten houdt, maar bij Intertoys is er weer een 50% kortingsactie op Lego Dimensions sets. Leuk moment om er dus weer een aantal aan te schaffen.
Zelf maar de Lego Batman Movie Story Pack en de Adventure Time en Mission Impossible level packs besteld.
De andere twee story packs (Fantastic Beasts/Ghostbusters) zijn bij Bol.com nog iets goedkoper
Zelf maar de Lego Batman Movie Story Pack en de Adventure Time en Mission Impossible level packs besteld.
De andere twee story packs (Fantastic Beasts/Ghostbusters) zijn bij Bol.com nog iets goedkoper
[ Voor 34% gewijzigd door Walkman op 26-09-2017 16:22 ]
De site heeft niet meer zo veel (of ik heb ze al), in mn lokale intertoys volgens mij ook niet meer...
En dan zie je dat die Emmet, Benny, Legolas etc. Die al een jaar voor 6-7 euro wordt verkocht nu 8 euro is geworden
En dan zie je dat die Emmet, Benny, Legolas etc. Die al een jaar voor 6-7 euro wordt verkocht nu 8 euro is geworden
Nog wel een tip als iets niet op de site staat van Intertoys. Gewoon via google het model nummer zoeken inclusief Intertoys of Bart Smit en vervolgens zoeken naar winkels binnen een bepaalde straal. Zo heb ik nog het team pack van Adventure time met Jake the dog kunnen vinden voor 14 euro.
Jammer om het nieuws te lezen dat Lego stopt met Dimensions en er dus geen nieuwe sets meer uit zullen komen:
https://www.engadget.com/...ng-dimensions-expansions/
Hopelijk betekent dat wel in de komende maanden dat de bestaande nog een stuk goedkoper worden wanneer de speelgoedwinkels er van af willen.
https://www.engadget.com/...ng-dimensions-expansions/
Hopelijk betekent dat wel in de komende maanden dat de bestaande nog een stuk goedkoper worden wanneer de speelgoedwinkels er van af willen.
Jammer, maar ja, zoiets komt vroeg of laat toch aan zijn einde. Jammer dat het vroeg bleek te zijn. Nu, hier ligt het spel ook al een tijd stof te vangen, door geminderde interesse van het zoontje. In de kast liggen nog wat ongeopende dozen te wachten tot we het nog eens spelen...
Is er overigens ergens een overzicht van alle uitbreidingen (zowel in-game werelden/franchises, als dan de effectieve sets/doosjes) ? Ik zou eigenlijk toch nog willen alle werelden unlocken.
Is er overigens ergens een overzicht van alle uitbreidingen (zowel in-game werelden/franchises, als dan de effectieve sets/doosjes) ? Ik zou eigenlijk toch nog willen alle werelden unlocken.
Denk dat de wiki pagina wel redelijk compleet zal zijn:Twixie schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 12:04:
Wikipedia: Lego Dimensions
Ik ben zelf nog het verhaal van het starter pack aan het doorlopen met m'n dochter en heb in de tussentijd al wel een aantal werelden gespeeld en wat levelpacks gedaan. Heb nog de Fantastic Beasts, Ghostbusters en Batman Movie story packs in de kast liggen nadat het starter pack uitgespeeld is.
Jammer dat het gecancelled is, maar dat was te verwachten nadat de nieuwste packs uitgesteld waren. Zelf heb ik al een tijdje niet gespeeld omdat het zo lang wachten was op nieuwe content. Ik wacht wel met de laatste uitbreidingen (powerpuff girls/teen titans/Beetlejuice) tot ze in de aanbieding zijn, zodat ik de laatste levels en achievements kan halen.
Disney infinity al gestopt lego dimensions ook alleen skylanders gaat nog door het levert dus toch niet genoeg op
Burp
Geweldig spel en zit heel goed in elkaar, jammer dat het stopt.
Alleen de adviesprijzen zijn nogal hoog. Een levelpack kost 30 euro en is met max 3 uur wel uitgespeeld.
Daarnaast is het frusterend dat je niet altijd de gouden blokjes kon unlocken omdat je het benodigde poppetje niet had. Het aanbod om een held te huren krijg ik lang niet altijd.
Ik kocht de packs alleen als ze voor met 50% korting waren. Alleen de laatste 3 fun packs heb ik met 33% korting gekocht om de serie compleet te maken.
Alleen de adviesprijzen zijn nogal hoog. Een levelpack kost 30 euro en is met max 3 uur wel uitgespeeld.
Daarnaast is het frusterend dat je niet altijd de gouden blokjes kon unlocken omdat je het benodigde poppetje niet had. Het aanbod om een held te huren krijg ik lang niet altijd.
Ik kocht de packs alleen als ze voor met 50% korting waren. Alleen de laatste 3 fun packs heb ik met 33% korting gekocht om de serie compleet te maken.
Ziet er naar uit dat met Black Friday er nog koopjes te doen zijn voor Dimensions. Hier een lijstje van Intertoys, maar denk dat wel meer winkels deze aanbiedingen zullen hebben :
https://drive.google.com/...JepFoJXTJaK8pl7puTxT/view
* Fun Packs: €6.49
* Team Packs: €10.99
* Level Packs: €12.99
* Story Packs: €14.99
https://drive.google.com/...JepFoJXTJaK8pl7puTxT/view
* Fun Packs: €6.49
* Team Packs: €10.99
* Level Packs: €12.99
* Story Packs: €14.99
Werkt de Wii-U portal ook op de PS4 versie van eht spel? Dan is het makkelijker om over te stappen (ik hoef dan alleen de disc te vinden).
edit: zo te zien wel, dus maar een PS4 disc besteld
edit: zo te zien wel, dus maar een PS4 disc besteld
[ Voor 17% gewijzigd door sebastius op 22-11-2017 16:18 ]
Hey,
Ik ben eigenlijk nog opzoek naar de level packs: Dr Who, Back to the Future en Ghostbusters.
En ook de story pack van Ghostbusters. Zijn ze nog ergens voor een redelijk prijs te krijgen?
Ik ben eigenlijk nog opzoek naar de level packs: Dr Who, Back to the Future en Ghostbusters.
En ook de story pack van Ghostbusters. Zijn ze nog ergens voor een redelijk prijs te krijgen?
Is dit spel nog intressant voor een nieuw komer?
Heb zelf altijd veel plezier beleefd aan de lego games op de xbox 360 een aantal jaar geleden. Maar tegenwoordig deze games nooit meer aangeraakt(ps4)
Ik zag deze game voorbij komen op tweakers en het sprak me wel erg aan!
Heb zelf altijd veel plezier beleefd aan de lego games op de xbox 360 een aantal jaar geleden. Maar tegenwoordig deze games nooit meer aangeraakt(ps4)
Ik zag deze game voorbij komen op tweakers en het sprak me wel erg aan!
@coen22 Gewoon even via budgetgaming zoeken. Prijzen zijn een stuk omlaag gegaan.
@Inhumanous Ik ben er een paar maanden geleden mee begonnen op de xbox 360 en speel 'm samen met m'n dochter. Erg leuk spel die met de basisset al veel plezier biedt. En extra figuren zijn steeds goedkoper. En je kan natuurlijk ook gewoon alleen NFC tags kopen als je nog minder uit wil geven. Maakt voor het spelen niet zo veel uit behalve dat je dan niets fysiek hoeft te bouwen.
@Inhumanous Ik ben er een paar maanden geleden mee begonnen op de xbox 360 en speel 'm samen met m'n dochter. Erg leuk spel die met de basisset al veel plezier biedt. En extra figuren zijn steeds goedkoper. En je kan natuurlijk ook gewoon alleen NFC tags kopen als je nog minder uit wil geven. Maakt voor het spelen niet zo veel uit behalve dat je dan niets fysiek hoeft te bouwen.
Ik heb hem op de XBOX360 gespeeld, maar het spel bleef toen af en toe hangen.
Nu heb ik een XBOX ONE, en nu op zoek naar een nieuw Portal.
Zijn hier ook bekende problemen mee (dat het spel bevriest)?
Heb onlangs bij de Intertoys nog aardig wat Levelpacks, Funpacks en Storypacks bemachtigd
Heb onlangs bij de Intertoys nog aardig wat Levelpacks, Funpacks en Storypacks bemachtigd
[ Voor 12% gewijzigd door PurpleBlue op 20-12-2017 11:12 ]
Dit spel ligt onder de kerstboom met wat extra's. Heeel veel zin in.
Ik heb voor mijn overstap van de Wii-U naar de PS4 alleen een nieuwe disc gekocht op bricklink, volgens mij moet de portal gewoon werken. Nog niet getest trouwens.PurpleBlue schreef op woensdag 20 december 2017 @ 11:12:
Ik heb hem op de XBOX360 gespeeld, maar het spel bleef toen af en toe hangen.
Klopt, PS3 PS4 en Wii-U kunnen onderling uitgewisseld worden. XBOX 360 en XBOX One nietsebastius schreef op woensdag 20 december 2017 @ 11:56:
[...]
Ik heb voor mijn overstap van de Wii-U naar de PS4 alleen een nieuwe disc gekocht op bricklink, volgens mij moet de portal gewoon werken. Nog niet getest trouwens.
(Iets met Microsoft en licentiegeld

Ik heb al op Bricklink gekeken naar een portal en een disk, maar daar kan ik bijna een nieuwe voor kopen
Bedoel je daarmee dat ik wel een 'PS3/PS4/WiiU' portal met elkaar kan uitwisselen en niet met de 360 of de One of óók dat tussen de 360 en de One de portal onderling niet uitwisselbaar zijn?PurpleBlue schreef op woensdag 20 december 2017 @ 13:16:
[...]
Klopt, PS3 PS4 en Wii-U kunnen onderling uitgewisseld worden. XBOX 360 en XBOX One niet![]()
(Iets met Microsoft en licentiegeld)
Ik heb al op Bricklink gekeken naar een portal en een disk, maar daar kan ik bijna een nieuwe voor kopen
De portal van de Wii-U/PS3/PS4 is onderling uitwisselbaar (staat ook onderop)Notna schreef op woensdag 20 december 2017 @ 13:41:
[...]
Bedoel je daarmee dat ik wel een 'PS3/PS4/WiiU' portal met elkaar kan uitwisselen en niet met de 360 of de One of óók dat tussen de 360 en de One de portal onderling niet uitwisselbaar zijn?
Echter de disk zijn natuurlijk wel verschillend.
Daarnaast is er voor zowel de XBOX 360 als de XBOX One is er een aparte portal die enkeld werkt op de daarvoor bedoelde console. (dus niet uitwisselbaar)
Ik heb dus een portal en disk voor de XBOX 360, maar kan deze niet gebruiken voor de XBOX One (ook niet wanneer ik een Disk voor de XBOX One zou hebben.

Thanks voor de opheldering en nogal zuur, wowPurpleBlue schreef op woensdag 20 december 2017 @ 14:16:
[...]
De portal van de Wii-U/PS3/PS4 is onderling uitwisselbaar (staat ook onderop)
Echter de disk zijn natuurlijk wel verschillend.![]()
Daarnaast is er voor zowel de XBOX 360 als de XBOX One is er een aparte portal die enkeld werkt op de daarvoor bedoelde console. (dus niet uitwisselbaar)
Ik heb dus een portal en disk voor de XBOX 360, maar kan deze niet gebruiken voor de XBOX One (ook niet wanneer ik een Disk voor de XBOX One zou hebben.
Met kerst Powerpuff Girls, Teen Titans Go en Beetlejuice onder de boom gevonden, dus eindelijk toegang tot alle werelden. Hopelijk dan deze week alle levels en adventure worlds op 100%
.
Al gelukt om op 100% te komen?215821 schreef op maandag 25 december 2017 @ 16:34:
Met kerst Powerpuff Girls, Teen Titans Go en Beetlejuice onder de boom gevonden, dus eindelijk toegang tot alle werelden. Hopelijk dan deze week alle levels en adventure worlds op 100%.
Ik hoop volgende week het portal voor mijn Xbox One te bemachtigen
[ Voor 9% gewijzigd door PurpleBlue op 24-01-2018 16:33 ]
Nee, de Sonic races willen niet echt lukken. En voor één adventure world (power puff girls of teen titans volgens mij) heb je stealth EN x-ray nodig om een deur te openen, en die heb ik net niet (uit mijn hoofd kan alleen Zane beiden). Dus ik heb het maar even laten liggen.PurpleBlue schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 16:33:
[...]
Al gelukt om op 100% te komen?
Ik hoop volgende week het portal voor mijn Xbox One te bemachtigen
Heb je de portal al?
Ik heb de game sinds kort ook.
Alleen nu nog proberen alles bij elkaar te verzamelen voor zo ver het nog gaat.
De humor is echt goed in elkaar gezet
Alleen nu nog proberen alles bij elkaar te verzamelen voor zo ver het nog gaat.
De humor is echt goed in elkaar gezet
PSN: McMillan0984
Weet iemand nog een site (naast Bricklink, want vind die interface erg vervelend) waar ik lege toy tags (blauwe of gele, maakt niet uit) kan kopen? Kocht ze hiervoor altijd bij ToyPro, maar die heeft ze niet meer.
Hier ook Dimensions terug vanonder het stof gehaald omdat zoontje met zijn nieuwjaarscenten een nieuw Team Pack gekocht had.
Uit nieuwsgierigheid dan eens opgezocht hoeveel werelden we nog altijd gelockt hebben en verschiet wel van de hoeveelheid... Nog 16
. Wordt wel een dure grap als we alles willen unlocken
. Daar zitten trouwens werelden in waarvan ik niet eens wist dat ze er waren... Knight Rider, Goonies, Sonic... ben die nog nooit in de winkel tegengekomen.
Enerzijds hoop ik op uitverkopen, anderzijds gaat het misschien zelfs nog lastig worden om alles te vinden en ga ik via Bricklink moeten werken (nog nooit op die manier iets gekocht trouwens).
Uit nieuwsgierigheid dan eens opgezocht hoeveel werelden we nog altijd gelockt hebben en verschiet wel van de hoeveelheid... Nog 16

Enerzijds hoop ik op uitverkopen, anderzijds gaat het misschien zelfs nog lastig worden om alles te vinden en ga ik via Bricklink moeten werken (nog nooit op die manier iets gekocht trouwens).
[ Voor 16% gewijzigd door Twixie op 28-01-2018 11:57 ]
Als je niet te duur wilt zijn toy tags het goedkoopste om aan te schaffen en toch in die werelden te kunnen. Heb vorige week een stuk of 6/7 verschillende gekocht waardoor ik toch weer een stuk of 5 werelden in kan die eerder gesloten waren...Twixie schreef op zondag 28 januari 2018 @ 11:56:
Hier ook Dimensions terug vanonder het stof gehaald omdat zoontje met zijn nieuwjaarscenten een nieuw Team Pack gekocht had.
Uit nieuwsgierigheid dan eens opgezocht hoeveel werelden we nog altijd gelockt hebben en verschiet wel van de hoeveelheid... Nog 16. Wordt wel een dure grap als we alles willen unlocken
. Daar zitten trouwens werelden in waarvan ik niet eens wist dat ze er waren... Knight Rider, Goonies, Sonic... ben die nog nooit in de winkel tegengekomen.
Nee, dat ook nog niet
Hij staat op mijn verlanglijstje..
Vieren van t weekend onze (mijn vrouw en ik) verjaardag, dus wie weet. Anders schaf ik hem wellicht via MP aan, of wacht totdat Lego weer een actieprijs heeft zoals in november (€ 25,- voor de startset XBOX ONE)
Marktplaats?Walkman schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 10:22:
Weet iemand nog een site (naast Bricklink, want vind die interface erg vervelend) waar ik lege toy tags (blauwe of gele, maakt niet uit) kan kopen? Kocht ze hiervoor altijd bij ToyPro, maar die heeft ze niet meer.
Maar persoonlijk vind ik dat Bricklink er juist op vooruit is gegaan!

[ Voor 33% gewijzigd door PurpleBlue op 29-01-2018 12:31 ]
Ik moet nog 11 figuurtjes om de gehele dimensions set compleet te hebben
(Wil ze incl figuurtjes hebben, dus kosten ze duurder dan alleen de discs
)
Maar de meeste die ik nog moet zijn allemaal van de 1e wave dus kosten een vermogen om aan te schaffen
Wel toevallig vandaag 2 gratis green arrows op de kop kunnen tikken bij een intertoys
Ze hadden ze nog achter in het magazijn liggen
Supergirl toevallig laatst bij een andere intertoys op de kop getikt voor 10 euro 
Edit: inmiddels alles compleet op 2 na die nog uit amerika binnen moeten komen (heel goedkoop, betaalde 20 incl verzendkosten voor scooby doo + ninjago team pack
)
Maar de meeste die ik nog moet zijn allemaal van de 1e wave dus kosten een vermogen om aan te schaffen
Wel toevallig vandaag 2 gratis green arrows op de kop kunnen tikken bij een intertoys
Edit: inmiddels alles compleet op 2 na die nog uit amerika binnen moeten komen (heel goedkoop, betaalde 20 incl verzendkosten voor scooby doo + ninjago team pack
[ Voor 41% gewijzigd door kokkie20 op 02-02-2018 06:23 ]
Waar heb je het vandaag gehaald? Ik ben pas net begonnen en heb al wat leuke fun packs maar zoek nog veel meer!kokkie20 schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 21:38:
Edit: inmiddels alles compleet op 2 na die nog uit amerika binnen moeten komen (heel goedkoop, betaalde 20 incl verzendkosten voor scooby doo + ninjago team pack)
Bricklink
(de Amerikaanse)
En marktplaats ook een mooie collectie te pakken gehad voor heel goedkoop
Diegene vroeg 120 maar mocht ze hebben voor 70 dus gelijk een groot gedeelte binnen kunnen harken
Diegene vroeg 120 maar mocht ze hebben voor 70 dus gelijk een groot gedeelte binnen kunnen harken
Dan denk ik te weten welke jij had.kokkie20 schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 12:05:
Bricklink(de Amerikaanse)
Ik zoek op MP naar een portal voor een XBOX one, en kijk daarnaast ook naar de andere platvormen wanneer er leuke uitbreidingen bij zijn.
Houden jullie de collectie ook bij op brickset.com?
Edit: Hier de link naar mijn collectie: https://brickset.com/sets...rpleblue/theme-Dimensions
[ Voor 8% gewijzigd door PurpleBlue op 07-02-2018 14:22 ]
Ik had de mijne origineel voor de wiiu gekocht, maar kon daar met geen mogelijkheid dingen downloaden. Dus toen maar de spel los gekocht voor ps3 en daar de portaal op aangesloten 
Ik had mijn collectie wat ik nog nodig had in excel gezet
Heb op vakantie Scooby Doo gekocht voor ong 7 euro..
Zag ook ergens anders Jurassic World voor 10 eur.. ga die misschien ook maar halen
Zag ook ergens anders Jurassic World voor 10 eur.. ga die misschien ook maar halen
Heb je nog enig idee waar? Dat zijn de enige 2 die ik nog mis op mijn verlanglijstje!Eek2nd schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 15:31:
Heb op vakantie Scooby Doo gekocht voor ong 7 euro..
Dat kan ik helaas niet met de XBOX variantkokkie20 schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 14:33:Dus toen maar de spel los gekocht voor ps3 en daar de portaal op aangesloten
Zal een flinke ruimte in nemen al die figuurtjes[b]kokkie20 schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 14:33:
Nemen inderdaad behoorlijk wat ruimte inPurpleBlue schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 15:57:
[...]
Dat kan ik helaas niet met de XBOX variant![]()
Inderdaad 1 van de nadelen van de XBOX variant![]()
[...]
Zal een flinke ruimte in nemen al die figuurtjes
Sinds kort ben ik ook begonnen met Lego Dimensions. Ik kon goedkoop aan een gebruikte basisset voor de PS4 komen. Gisteren een aantal extra sets bijgekocht.
Om bij te houden wat ik heb gebruik ik deze Google sheet: https://www.reddit.com/r/Legodimensions/wiki/tracker
Ik ben zelf niet betrokken bij de ontwikkeling hiervan, maar ik kan me voorstellen dat dit wel handig is om te gebruiken.
Om bij te houden wat ik heb gebruik ik deze Google sheet: https://www.reddit.com/r/Legodimensions/wiki/tracker
Ik ben zelf niet betrokken bij de ontwikkeling hiervan, maar ik kan me voorstellen dat dit wel handig is om te gebruiken.
Beproeft alle dingen; behoudt het goede. (1 Thessalonicensen 5: 21)
Onder voorbehoud een Portal gekocht met een boel uitbreidingen (sommige dubbel, die verkoop ik weer door)
Volgende week haal ik het op. :-)
Volgende week haal ik het op. :-)
Ondertussen heb ik de portal voor de XBOX ONE 
Ook een aantal extra setjes erbij, en een paar dubbele.
Wat ik nog niet helemaal snap is dat "hacken"?🤔
Iemand een tip?
Tevens vandaag nog een Supergirl kunnen scoren
Ook een aantal extra setjes erbij, en een paar dubbele.
Wat ik nog niet helemaal snap is dat "hacken"?🤔
Iemand een tip?
Tevens vandaag nog een Supergirl kunnen scoren

Hacken doe je met een poppetje die dat kan (bijv Benny) en die kan dan de computer hacken
Thanx, het is gelukt.Eek2nd schreef op zondag 4 maart 2018 @ 21:46:
Hacken doe je met een poppetje die dat kan (bijv Benny) en die kan dan de computer hacken
Ik had niet gezien dat je benny op de toypad moest verplaatsen

Daarnaast de "Green Arrows", gratis bemachtigd
Nu nog op zoek naar "Scooby doo", en "Harry Potter" teampack voor een normale prijs
Het is wel een beetje uitgestorven hier
En dat terwijl de Dimensions langzaam schaars beginnen te worden...
Afijn, Ik speel/zoek lekker door :-)

Heb hier nog een hele stapel Dimensions liggen waar ik momenteel gewoon niet aan toe kom. Binnenkort maar weer eens oppakken. Ben langzaam bezig de zooi compleet te krijgen maar gaat gewoon langzaam.PurpleBlue schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 17:12:
Het is wel een beetje uitgestorven hier![]()
Do, or do not. There is no try. - Master Yoda
Hoi,
Ik zag dit (zie afbeelding) voorbij komen bij een mp advertentie, maar kan niet achterhalen waar dit vandaan komt. De adverteerder geeft geen gehoor, vandaar dat ik het hier vraag
Ben benieuwd hoever ik met mijn huidige collectie zou kunnen komen
Ik hoef zelf nog maar 6 setjes, en dan heb ik de complete serie compleet
Ik zag dit (zie afbeelding) voorbij komen bij een mp advertentie, maar kan niet achterhalen waar dit vandaan komt. De adverteerder geeft geen gehoor, vandaar dat ik het hier vraag
Ben benieuwd hoever ik met mijn huidige collectie zou kunnen komen
Ik hoef zelf nog maar 6 setjes, en dan heb ik de complete serie compleet

[ Voor 18% gewijzigd door PurpleBlue op 27-06-2018 20:26 ]
Dat is de Lego Dimensions Tracker: https://www.reddit.com/r/Legodimensions/wiki/tracker
Superhandige tool. Kun je invullen welke packs je hebt en laat je zien welke poppetjes je nodig hebt om levels/werelden 100% uit te spelen.
Moet zelf alleen nog de Teen Titans Go team pack. Nergens te krijgen voor een normale prijs, zelfs bij de Lego site is dat ding nu uitverkocht.
Superhandige tool. Kun je invullen welke packs je hebt en laat je zien welke poppetjes je nodig hebt om levels/werelden 100% uit te spelen.
Moet zelf alleen nog de Teen Titans Go team pack. Nergens te krijgen voor een normale prijs, zelfs bij de Lego site is dat ding nu uitverkocht.
Dank je voor de link!Yukidaruma schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 20:37:
Dat is de Lego Dimensions Tracker: https://www.reddit.com/r/Legodimensions/wiki/tracker
Hiervoor moet je wel een account aanmaken op Reddit?
Volgens mij niet, maar je moet wel een Google account hebben. Als je die download knop volgt, kom je op een Google docs bestand uit.PurpleBlue schreef op donderdag 28 juni 2018 @ 08:01:
[...]
Dank je voor de link!![]()
Hiervoor moet je wel een account aanmaken op Reddit?
Stom, helemaal over die download "knop" gekekenYukidaruma schreef op donderdag 28 juni 2018 @ 09:27:
[...]
Volgens mij niet, maar je moet wel een Google account hebben. Als je die download knop volgt, kom je op een Google docs bestand uit.

Idd linkt hij naar je Google Docs, maar vanuit daar kun je het opslaan als XLS
Thanx!
Iemand wellicht boekjes/doosjes over die ik kan overnemen om alles helemaal compleet te maken?
Doosjes:
- Jurassic Park Pack
- Loyd
- Sensei Wu
- Dr Who
- Ninjago Team
- Batman
Boekje:
- Zane
Doosjes:
- Jurassic Park Pack
- Loyd
- Sensei Wu
- Dr Who
- Ninjago Team
- Batman
Boekje:
- Zane
Hopenlijk heeft iemand een antwoord op deze vraag.
Ik heb de ps3 versie, geupdate naar de laatste versie.
Nu wil ik ghostbusters story pack spelen.
Zet abby yates op portal: download de dlc begint en install lijkt er goed uit te zien.
Via vorton naar ghostbuster 2016 portal: krijg ik de melding dat add on content nodig is? Maar die had ik zojuist al gedaan?
Dus nogmaals het pack gedownload en geinstalleerd...niks.... Nog steeds vindt het spel dat ik de download content mis?
Iemand met dat bijltje gehakt en zo ja...help?
Ik heb de ps3 versie, geupdate naar de laatste versie.
Nu wil ik ghostbusters story pack spelen.
Zet abby yates op portal: download de dlc begint en install lijkt er goed uit te zien.
Via vorton naar ghostbuster 2016 portal: krijg ik de melding dat add on content nodig is? Maar die had ik zojuist al gedaan?
Dus nogmaals het pack gedownload en geinstalleerd...niks.... Nog steeds vindt het spel dat ik de download content mis?
Iemand met dat bijltje gehakt en zo ja...help?
Ik moet ook af en toe opnieuw contents (levels/werelden) downloaden (Ook ps3)
En heel vaak de voertuigen opnieuw bouwen/registreren
En heel vaak de voertuigen opnieuw bouwen/registreren
Kan iemand mij helpen aan het team pack Teen Titans Go! voor een normale prijs....
Wil er best retail voor neerleggen maar dit pack gaat voor absurde bedragen van de hand.... was net te laat voor de best buy actie voor 7 dollar (die dan weer via vrienden worden meegenomen naar Nederland)..
Maar goed... (wel graag compleet in doosjes met boekje....heb nog wensen ook :-))
Wil er best retail voor neerleggen maar dit pack gaat voor absurde bedragen van de hand.... was net te laat voor de best buy actie voor 7 dollar (die dan weer via vrienden worden meegenomen naar Nederland)..
Maar goed... (wel graag compleet in doosjes met boekje....heb nog wensen ook :-))
Ik heb dat ding vlak na mijn vorige post nog bij een lokale Intertoys weten te vinden.LaFleche schreef op dinsdag 7 augustus 2018 @ 12:04:
Kan iemand mij helpen aan het team pack Teen Titans Go! voor een normale prijs....
https://www.intertoys.nl/...o-team-pack-71255/1606956 Online is die uitverkocht, maar er zijn nog wat winkels die een paar op voorraad hebben, hopelijk niet te ver weg.
Net bij intertoys de base pack voor de ps4 gehaald voor 23 euro. Maar eens kijken of het wat is. Skylanders hebben we hele veel van en Disney Infinity. Maar deze vanwege de prijs nooit echt aangeschaft. Die teen Titans zag ik via de site van intertoys bij ons in de buurt nog. Weet nog niet of ik die ga halen. Eerst maar eens proberen. Moet ook voorkomen dat ik teveel spullen ga kopen.
Hoe bevalt het?Arunia schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 18:14:
Net bij intertoys de base pack voor de ps4 gehaald voor 23 euro. Maar eens kijken of het wat is. Skylanders hebben we hele veel van en Disney Infinity. Maar deze vanwege de prijs nooit echt aangeschaft. Die teen Titans zag ik via de site van intertoys bij ons in de buurt nog. Weet nog niet of ik die ga halen. Eerst maar eens proberen. Moet ook voorkomen dat ik teveel spullen ga kopen.
Heb hem net 2 weken terug verkocht via MPLaFleche schreef op dinsdag 7 augustus 2018 @ 12:04:

Via Bricklink is hij ook niet goedkoop!

@PurpleBlue Tja, ik heb hem één keer opgestart en was wel leuk. Eigenlijk geen tijd meer gehad om dat spel verder te spelen.