Toon posts:

Welke universele complete headphone raden jullie aan?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo Allemaal,

Ik ben op zoek naar een hoofdtelefoon welke voor mij aan een aantal voorwaarde moet voldoen. Hij mag daarom best prijzig zijn maar voorwaarde is dat die all round is een lijstje;
  • Wireless en met draad
  • Bluetooth
  • Universeel (moet goed werken met de playstation 4, apple apparatuur,android, tv etc.). Kan ik bijvoorbeeld tijdens gamen VoiP doen? En kan dit draadloos of alleen een inline mic. Heeft die stereo geluid voor de playstation 4. Geen piepjes voor medespelers zoals met de apple oordopjes.
  • Noise cancelling( Handig voor in het vliegtuig).
  • Bij voorkeur over-ear maar on-ear is ook oke mits comfortabel en noise cancelling.
Zelf ben ik gecharmeerd van bose, harman kardon, en bang and olufsen apparatuur. Fraai design ook. Maar andere merken cq betere opties hou ik mij ook voor aanbevolen

Zelf heb ik goed gezocht maar eigenlijk niks kunnen vinden dat aan alles voldoet. Wat raden jullie aan? Weten jullie of er toevallig nieuwe headsets zijn aangekondigd door fabrikanten producten die in de pijplijn zitten? Alvast bedankt! :)

• Nutral
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 22-09 13:05

Nutral

gamer/hardware freak

Er is niks dat helemaal voldoet,

Het beste is waarschijnlijk de ultimate ears 9000 serie, alleen deze word niet meer gemaakt, dus wat moeilijker te krijgen.

Features:
Bluetooth wireless, met draad mogelijk, noise cancelling met een accu, heeft een microfoon en is over ear.

Nadelen zijn, noise cancelling is niet zo goed als bij bose quitecomforts, draadloos werkt niet met ps 4 (ps4 werken maar een paar draadloze headsets mee) dus je moet het met draad doen, microfoon werkt dan wel met ps4. Geluidskwaliteit is vooral goed als je ze passive gebruikt, maar over bluetooth kan dat niet, dus heb je toch wat mindere geluidskwaliteit.

Ik zou zeggen, wat ga je het meeste doen en spits daar je koptelefoon naar toe, dit is relatief breed wat je zoekt, maar de ue 9000 is een redelijke keuze. Ik heb zelf de UE6000, dat is dezelfde koptelefoon maar dan zonder bluetooth, ik gebruik de noise cancelling maar af en toe en ik kan hem zo in mijn ps4 controller pluggen, voor 70€ is de ue6000 ook wel erg goed geprijst. De ue9000 is relatief duur waar je hem kan krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deepvreezo
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 05:16

deepvreezo

Redacteur
De Sennheiser Momentum Wireless? Die is wel een stuk duurder dan de UE6000, maar Bose, Harman Kardon, en Bang and Olufsen zijn meestal ook niet de goedkoopste ;). Ook deze koptelefoon werkt waarschijnlijk niet draadloos met de PS4, maar voor de rest heeft hij alles op het lijstje. Momenteel is deze koptelefoon tijdelijk niet verkrijgbaar vanwege een probleem met de draadloze verbinding in de eerste modellen (de Momentum Wireless werd dit jaar geïntroduceerd), maar hij zou binnenkort weer te koop moeten zijn.

De PSB M4U2 zou ook nog een optie kunnen zijn mits je draadloos kan laten varen (hij heeft wel active noise cancelling). De M4U2 klinkt beter dan de Momentum en is goedkoper, maar de behuizing is wat minder fraai.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
En weten jullie of de ps4 in de toekomst wel headset gaat accepteren via bluetooth? Zijn er nog headsets welke goed zijn en over een tijdje worden gereleased. Ik zal eens kijken naar jullie aanbevelingen. Het is lastig want wil een goede aankoop doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
En met draad werkt bijvoorbeeld werkt de bose quiet comfort 2 wel goed de ps4 heeft iemand daar ervaring mee? Het meeste zal het worden voor netflix via de ipad en gaming via de ps4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nutral
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 22-09 13:05

Nutral

gamer/hardware freak

Bose quietcomfort zal ook goed werken op een ps4, punt is wel:
UE6000 76€
quietcomfort 2, 250€

De noise cancelling is zeker beter in de bose dan de meeste andere noise cancelling koptelefoons, maar bijvoorbeeld de geluidskwaliteit van de ue6000 is beter (vooral als je noise cancelling uit hebt)

sennheiser momentums zijn 300€ ofzo, waarschijnlijk wel betere geluidskwaliteit dan de 2 andere hierboven. noise cancelling is sowieso minder goed dan de bose, en ik gok dat die wel iets beter is dan de sony. Maar heb ik nog niet in nederland te koop gezien.
Pagina: 1