Hallo Allemaal,
Ik ben op zoek naar een hoofdtelefoon welke voor mij aan een aantal voorwaarde moet voldoen. Hij mag daarom best prijzig zijn maar voorwaarde is dat die all round is een lijstje;
Zelf heb ik goed gezocht maar eigenlijk niks kunnen vinden dat aan alles voldoet. Wat raden jullie aan? Weten jullie of er toevallig nieuwe headsets zijn aangekondigd door fabrikanten producten die in de pijplijn zitten? Alvast bedankt!
Ik ben op zoek naar een hoofdtelefoon welke voor mij aan een aantal voorwaarde moet voldoen. Hij mag daarom best prijzig zijn maar voorwaarde is dat die all round is een lijstje;
- Wireless en met draad
- Bluetooth
- Universeel (moet goed werken met de playstation 4, apple apparatuur,android, tv etc.). Kan ik bijvoorbeeld tijdens gamen VoiP doen? En kan dit draadloos of alleen een inline mic. Heeft die stereo geluid voor de playstation 4. Geen piepjes voor medespelers zoals met de apple oordopjes.
- Noise cancelling( Handig voor in het vliegtuig).
- Bij voorkeur over-ear maar on-ear is ook oke mits comfortabel en noise cancelling.
Zelf heb ik goed gezocht maar eigenlijk niks kunnen vinden dat aan alles voldoet. Wat raden jullie aan? Weten jullie of er toevallig nieuwe headsets zijn aangekondigd door fabrikanten producten die in de pijplijn zitten? Alvast bedankt!