Hosting webshop pakket

Pagina: 1
Acties:
  • 1.521 views

• darkdesign
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Graag zou ik een webshop willen openen, maar ik ben hier niet erg in thuis. Ook heb ik een tijd geleden al een poging gedaan, echter liep ik tegen een aantal punten aan. Zo moest ik bijvoorbeeld mijn producten uploaden via een excel bestand.

Nu wil ik een tweede poging doen en ben ik op zoek naar een meer gebruikersvriendelijk product waarbij alles via een online systeem kan worden opgezet.

Het zal gaan om zo'n 100 producten. Het is ook belangrijk dat ik bijvoorbeeld unieke kortingcodes kan uitgeven en het layout clean en vooral visueel kan maken.

Nu had ik zelf al gekeken naar het webshop product van mijndomein.nl. Het eerste jaar kost dat 125 euro en daarna 250 euro per jaar. Ik kan alleen weinig reviews vinden over dit product.

Iemand ervaring met mijndomein.nl of zijn er betere alternatieve?

• Centurius
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 28-08 02:41
Uit je post krijg ik het idee dat echt werken met code en dergelijke niet echt je ding is en dat zul je met de webhosting oplossingen toch al snel moeten. Ik zou zelf kijken naar squarespace.com , ze hebben een vrij uitgebreide webshop oplossing en ze staan bekend doordat ze met een vrij simpele interface echt mooie websites kunnen genereren.

• darkdesign
  • Niet online
Centurius schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 18:56:
Uit je post krijg ik het idee dat echt werken met code en dergelijke niet echt je ding is en dat zul je met de webhosting oplossingen toch al snel moeten. Ik zou zelf kijken naar squarespace.com , ze hebben een vrij uitgebreide webshop oplossing en ze staan bekend doordat ze met een vrij simpele interface echt mooie websites kunnen genereren.
Het is niet dat ik totaal niet met codes zou kunnen werken, maar ik zoek wel een product waarmee ik binnen een online portal mijn producten kan uploaden en beheren. Ook zou ik via een online builder met klikken en slepen het layout moeten kunnen aanpassen. ;)

Ik ga je suggestie eens bekijken, dankjewel! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrChillax
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 27-03-2024
Je zou ook een website designer een magento website laten maken. Dit is een mooi, handig en clean systeem waar je zelf al je producten kunt uploaden in een backend. Ik heb enkele magento website's gemaakt, en aan de voorkant ziet het er uit als een normale webshop en aan de achterkant kunnen de beheerder / verkoper inloggen waarna je nieuwe producten kunt uploaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funrider
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-10 11:21
Sohosted of Antagonist als webhoster gebruiker. Vervolgens OpenCart v2 installeren en wat plugins (iDeal bijv). Een mooie OpenCart theme kopen via Themeforest en klaar. Je betaald dan alleen voor je hosting, domeinnaam en iDeal transacties en niet voor je webshop ook nog eens. OpenCart is gratis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 04:28

bvk

Het gaat nooit snel genoeg!

Er zijn heel veel mogelijkheden natuurlijk, zo werken wij (BuG Community) met Wordpress en WooCommerce. Ook allemaal gratis en werkt prima.

Wat je gebruikt voor het afrekenen is weer van andere factoren afhankelijk, maar wij werkten tot voor kort met iDeal Checkout wat bijna alles aankan.

Alleen, je wil je producten kunnen uploaden via een Excel bestand? Inclusief plaatjes van de producten en dergelijke?

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkdesign
  • Niet online
Dank voor de reacties tot nu toe!

Inmiddels ben ik er inderdaad achter gekomen dat het beter is om een hosting pakket te nemen en daar de software op te installeren.

Qua hosting zat ik te denken aan Antagonist slim of plus. Daar wil ik dan WordPress in combinatie met WooCommerce op installeren. Ik zag namelijk dat dat vrij gebruiksvriendelijk is en dat er hele mooie thema's voor te krijgen zijn.

Of zouden jullie iets anders aanraden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

darkdesign schreef op vrijdag 14 augustus 2015 @ 19:10:

Inmiddels ben ik er inderdaad achter gekomen dat het beter is om een hosting pakket te nemen en daar de software op te installeren.

Qua hosting zat ik te denken aan Antagonist slim of plus. Daar wil ik dan WordPress in combinatie met WooCommerce op installeren. Ik zag namelijk dat dat vrij gebruiksvriendelijk is en dat er hele mooie thema's voor te krijgen zijn.

WooCommerce is inderdaad vriendelijker en misschien beter in jouw geval. OpenCart vereist nog wel wat kennis om bepaalde dingen eruit te slopen in de templates. (denk bijvoorbeeld aan checkout, in OpenCart zijn er standaard landcodes en provincies aanwezig) Klinkt simpel, maar kan best wat tijd en energie kosten om het goed werkend te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkdesign
  • Niet online
Inmiddels heb ik hosting genomen bij Antagonist en WordPress + WooCommerce geïnteresseerd. Ik heb het Divi thema aangeschaft, omdat dat product echt is wat ik zoek. Het heeft mooie designs, fijne modules en een prettige builder. Nu op mijn gemak alles naar mijn wensen instellen en ontwerpen.

[ Voor 12% gewijzigd door darkdesign op 16-08-2015 18:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nenoki
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11-10 01:44
Wordpress + Woocommerce is inderdaad een goede oplossing. Als je verder geen direct iDeal wenst te installeren dan kun je bijvoorbeeld gebruik maken van een Payment provider zoals Pay.nl

Deze provider heeft goedkope tarieven, slechts € 0,39 per iDeal transactie en er zijn vele andere betalingsmethodes mogelijk. Wekelijks uitbetaald.

[ Voor 1% gewijzigd door DJSmiley op 21-08-2015 08:43 . Reden: Referral verwijderd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Younes
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 10-10 22:38

Younes

Wie, Wat, Waar?

darkdesign schreef op vrijdag 14 augustus 2015 @ 19:10:

Ik heb geen aandelen in cloudways.com, maar als ik een wordpress website wil dan zal ik 'm zeker weten daar hosten. Zij verzorgen de gehele techniek, security en updates terwijl jij kan profiteren van een snelle website. Dat laatste wil je ook graag hebben, omdat anders je potentiele klanten afhaken. Als je hulp nodig hebt, laat me maar weten.

Je hebt al een hosting pakket. Good luck! :)

...en waarom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funrider
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-10 11:21
Nenoki schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 13:21:
Wordpress + Woocommerce is inderdaad een goede oplossing. Als je verder geen direct iDeal wenst te installeren dan kun je bijvoorbeeld gebruik maken van een Payment provider zoals Pay.nl

Deze provider heeft goedkope tarieven, slechts € 0,39 per iDeal transactie en er zijn vele andere betalingsmethodes mogelijk. Wekelijks uitbetaald.
Dat is een scherpe prijs. Ik heb enkele jaren geleden (2011) ook al eens rondgekeken en toen uiteindelijk voor een shop van een familielid voor MultiSafePay gekozen, maar die is erg duur geworden. Ook Sisow is weer iets duurder dan Pay.nl

[ Voor 0% gewijzigd door DJSmiley op 21-08-2015 08:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TECHcrime
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 10-10 11:32
Waarom kijk je niet bij een aanbieder zoals seoshop ? Die hebben het hele platform al draaien en je kunt er (volgens mij) redelijk snel mee aan de slag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of het mogelijk is IDEAL te integreren in een Squarespace webshop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nenoki
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11-10 01:44
Zelf maak ik ook gebruik van Wordpress / Woocommerce en als betalingsprovider Pay.nl die veel soorten betaling ondersteunt voor een goede prijs per transactie.

Voor zover ik weet heeft Squarespace geen iDeal mogelijkheden, zie ook:
https://answers.squarespa...yments-in-the-netherlands

[ Voor 3% gewijzigd door Equator op 12-01-2016 14:19 . Reden: referral verwijderd. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Equator
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 11-10 15:49

Equator

Crew Council

#whisky #barista

En daarvoor schop je een oud topic omhoog :?
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.