Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• arjentara
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 02-09 22:50
Beste medetweakers,

ik heb via Tweakers kortgeleden een Asus Transformer Prime gekocht. Helaas ontbreekt de camera app. waardoor ik geen foto's of video's kan maken met dit apparaat. Ik heb de verkoper hiernaar geinformeerd, ik krijg echter geen reactie.

Ik heb in de settings gekeken maar kan niets vinden ook heb ik op het forum gezocht, helaas niets gevonden.

De Asus draait op Android 5.1.1.

Heeft iemand een idee hoe ik dit kan oplossen.

Met vriendelijke groet,

Arjen

• reyals
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 11-11 20:40
Download een camera app uit de play store? Kijk eens bij uitgeschakelde apps in het apps menu?

Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2

• O88088
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 22:29
Geen camera app klinkt alsof het toestel custom firmware heeft gedraaid en dat er ergens iets fout is gegaan. Ik heb zelf ook eens een ontbrekende camera app gehad en dat was nog vrij lastig te verhelpen.

Hoe handig ben je met Android/computers?
Misschien kun je het zelf verhelpen. Anders zou ik proberen om het geld terug te krijgen van de verkoper.

(Bovenstaande suggestie van een andere camera app kan helpen, maar zelf vind ik het verre van ideaal.)

• forum026
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 15-12-2022
Asus Prime met Android 5.1.1 is custom ROM. (Laatste versie Asus ROM is Android 4.2)