AMD 7800X3D, ASUS ROG STRIX X678E-E GAMING, G.Skill Trident Z Neo F5 6000mhz, Gigabyte GeForce RTX 4070 Ti EAGLE OC 12G
Denk dat je cursed bent want ik heb de 980Ti en speel witcher 3 met 110fps op ultra en ik hoor noppes!! Zelfs niet met kast open
-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --
Met welke kaart?
AMD 7800X3D, ASUS ROG STRIX X678E-E GAMING, G.Skill Trident Z Neo F5 6000mhz, Gigabyte GeForce RTX 4070 Ti EAGLE OC 12G
Gigabyte G1 gaming!JinShepard schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 18:08:
Met welke kaart?
-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --
Het is en blijft alleen zo vreemd dat ook de MSI kaart het heeft, of is het niet vreemd? Ik weet nog niet zoveel van Coil Whines namelijk.
Je kunt geluk hebben, je kunt pech hebben. Spoelen in high-end kaarten maken nou eenmaal geluid, doe je helemaal niets aan.
Komt nog bij dat coilwhine ook specifiek kan zijn binnen een bepaald systeem. Met andere woorden, het kan voorkomen dat jouw kaart in een andere setup geen coilwhine laat horen.
Hopelijk kunnen ze mijn systeem nabouwen, of soortgelijke, ik stuur hem terug ( de 980 Ti ) hopelijk vinden ze bij Azerty het ook en hopelijk dat Gigabyte sneller is met dingen terugstuuren dan EVGA ( meer dan twee maanden.. )
EVGA doe je toch direct via EVGA zelf veel sneller?JinShepard schreef op vrijdag 14 augustus 2015 @ 14:00:
Hopelijk kunnen ze mijn systeem nabouwen, of soortgelijke, ik stuur hem terug ( de 980 Ti ) hopelijk vinden ze bij Azerty het ook en hopelijk dat Gigabyte sneller is met dingen terugstuuren dan EVGA ( meer dan twee maanden.. )
Ik heb er 2 RMA's gedaan, die beide zeer snel zijn afgehandeld.
Sorki#2242
De 980 was gekocht bij Alternate, 2 maanden laten mailde ik ze wederom om te vragen hoe of wat, helaas hadden ze nog niks gehoord dus gaven ze mij een optie om geld terug te krijgen of een andere 980. Aangezien ik in de laatste paar jaar zoveel heb terug gebracht wilde ik is kijken hoe het is bij Azerty en vroeg me geld terug.
Ook al kunnen ze er zelf vrij weinig aan doen, alternate begon steeds meer andere zooi te verkopen, verlor vertrouwen bij Alternate.
A fijn. Ik heb zelf helaas geen andere voeding sterk genoeg om te testen, mits de kaart goed werkt volgens Azerty ( of zonder whine ) dan kijk ik wel naar een andere voeding.
Ook al kunnen ze er zelf vrij weinig aan doen, alternate begon steeds meer andere zooi te verkopen, verlor vertrouwen bij Alternate.
A fijn. Ik heb zelf helaas geen andere voeding sterk genoeg om te testen, mits de kaart goed werkt volgens Azerty ( of zonder whine ) dan kijk ik wel naar een andere voeding.
Pagina: 1