Ik ben bezig met een nieuw systeem en wil daar graag Windows 10 op gaan zetten. Nou zijn de prijzen van W8.1 pro OEM op dit moment aan het dalen en ik vroeg mij af of het nog mogelijk is om met een nieuw geregistreerde W8.1 een upgrdae naar W10 te doen? Ik ging er eerst van uit dat dit wel kon, maar meen mij nu te herinneren dat ik ergens had gelezen (maar waar?) dat je alleen voor de upgrade in aanmerking komt als je W7 of W8.1 voor 29 juli was geregistreerd.
Dat werkt gewoon. Heb ik ook gedaan.
Wanneer heb je het laatst je wachtwoord verandert? Er word op T.net de laatste tijd regelmatig misbruikt gemaakt van accounts met gelekte wachtwoorden om andere gebruikers op te lichten. Verander je wachtwoord, geef oplichters geen kans!
Ik heb in m'n agenda 29 juli 2016 staan. Oftewel: tot die datum kun je de gratis upgrade uitvoeren. Ik weet even niet meer waar ik die datum vandaan heb gehaald, maar ik ben er vrij zeker van dat-ie klopt.
Opzich een logische datum 29 juli 2015 is Windows 10 verschenen en je hebt een jaar de tijd om gratis te upgraden. Dus tot 29 juli 2016.Chotto Toire schreef op vrijdag 14 augustus 2015 @ 02:53:
Ik heb in m'n agenda 29 juli 2016 staan. Oftewel: tot die datum kun je de gratis upgrade uitvoeren. Ik weet even niet meer waar ik die datum vandaan heb gehaald, maar ik ben er vrij zeker van dat-ie klopt.
Ik heb net exact hetzelfde gedaan. 8.1 op pc gezet maar kreeeg geen windows 10 icoon rechtonder. Zal waarschijnlijk zometeen wel komen/ Hoe lang duurde dit bij jullie of hebben jullie het anders gedaan?
Icoon verschijnt via updates. Je PC moet aan de eisen voldoen wil je het icoon zien.wiebranddeboer schreef op vrijdag 14 augustus 2015 @ 15:10:
Ik heb net exact hetzelfde gedaan. 8.1 op pc gezet maar kreeeg geen windows 10 icoon rechtonder. Zal waarschijnlijk zometeen wel komen/ Hoe lang duurde dit bij jullie of hebben jullie het anders gedaan?
Maar dat icoon is verder totaal niet van belang.
Je kan gewoon via de mediacreation tool op de MS site Windows 10 zelf downloaden en je pc upgraden.
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Pc is helemaal nieuw dus dan voldoet ie wel aan de eisen, neem ik aan in ieder geval.
Handig om te weten dat het ook gewoon via de site van microsoft kan, ik wacht het even af en als ie het niet automatisch doet, grijp ik in
.
Handig om te weten dat het ook gewoon via de site van microsoft kan, ik wacht het even af en als ie het niet automatisch doet, grijp ik in
Pagina: 1