Toon posts:

[Driver] Buslogic(Mylex) BT-946C in Win2k of WinXP

Pagina: 1
Acties:
  • 110 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hier een Buslogic(is tegenwoordig Mylex) BT-946C SCSI controller liggen... Maar nou heb ik het probleem dat de drivers op www.mylex.com alleen maar voor windows 95 en NT4 zijn. Is er een mogelijkheid dat ik deze kaart toch op een of andere manier in Windows XP of 2000 aan het werk krijg?

Anders kan ik namelijk ook mijn HP Scanjet 5P niet gebruiken :'( .

Verwijderd

Topicstarter
^^^^^

I need some help!!!

Verwijderd

Topicstarter
Nog maar een keer...

^^^^^

KICK!

• cornelisprul
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21:23
Ik zou zeggen probeer het eens
zeker w2k heeft een heleboel scsi adapters die ondersteund worden. Op de mylex site bestaan ook geen w2k driver voor mijn dac960p (raid controller), maar w2k herkend hem wel en kan er ook prima mee overweg

[typefoutjes]

C64 met datarecorder (Giana Sisters 4ever)

Verwijderd

Topicstarter
Dat is dus al het probleem, hij vind hem al niet eens zelf :(. Mylex heeft voor deze kaart ook alleen maar Win3.x, Win95(werken niet eens in Win98 :? ) en WinNT4 drivers.

Maar het is niet mogelijk om dit ding op de een of andere manier via standaard drivers aan het werk te krijgen? Zo'n reference driver principe zoals NVidia dat heeft?

• thettes
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-05-2025
weer een kick. Ik heb precies het bovengeschreven probleem.

• thettes
niemand weet er iets van? Ik kan zelf echt geen drivers vinden, is er een andere mogelijkheid om het te laten werken dan?

Verwijderd

mail die mensen van mylex eens is zal ik zeggen.......

Verwijderd

Win2k moet gewoon met de NT4 drivers overweg kunnen hoor :+

Verwijderd

Scanjet 5p en WinXP is no go (bel de helpdesk van HP maar). Van win2000 weet ik het niet zeker, 4p was sowieso end of support, 5p geloof ik ook maar zet er geen maandsalaris op ..

• thettes
Verwijderd schreef op 05 March 2003 @ 13:30:
Win2k moet gewoon met de NT4 drivers overweg kunnen hoor :+
het is XP, dus zou dan volgens jou ook met die drivers overweg moeten kunnen. Maar als ik ze installeer geeft ie toch aan dat het win 95 drivers zijn, en de installatie niet door kan gaan.

Verwijderd

XP is even goed op de technology van NT gebaseerd...
Misschien moet je de standaard wizard ff negeren... en t dr gewoon in douwen :+
Pagina: 1