Hallo mede-tweaker(s),
Sinds het begin dat ik mijn pc heb gebouwd, heb ik al een vrij hoge CPU temperatuur, vandaag was mijn CPU temperatuur tijdens het spelen van cities skylines 100 graden, wat mij toch wel een beetje liet huilen.
Ik had destijds geen geld om een CPU koeler te kopen, dus had ik het gelaten bij mijn stock cooler
(dacht dat ik sneller geld beschikbaar, wat dus achteraf niet zo bleek)
Nu heb ik eindelijk geld, om een andere CPU koeler te kopen, en heb ik rond zitten te kijken wat de beste prestaties zou geven.
Mijn pc heeft de voglende specificaties:
Nu zit ik echter te twijfelen bij deze twee types:
- De cooler master Hyper 412s
- De cooler master Hyper 212 evo
Welke van deze 2 types zouden jullie aanraden? Mijn budget ligt rond de 50 euro.
Naast mijn CPU tempratuur, ligt mijn GPU tempratuur naar mijn idee ook redelijk hoog. Namelijk op 64 graden, tijdens het spelen van cities skylines, met alle graphics zo hoog mogelijk. Klopt dit, en wat kan ik hier tegen doen?
Ik hoop op goed advies.
Sorry als ik dit het beste in de componenten aankoop advies kon plaatsen, maar mij leek dit de beste optie.
Sinds het begin dat ik mijn pc heb gebouwd, heb ik al een vrij hoge CPU temperatuur, vandaag was mijn CPU temperatuur tijdens het spelen van cities skylines 100 graden, wat mij toch wel een beetje liet huilen.
Ik had destijds geen geld om een CPU koeler te kopen, dus had ik het gelaten bij mijn stock cooler
Nu heb ik eindelijk geld, om een andere CPU koeler te kopen, en heb ik rond zitten te kijken wat de beste prestaties zou geven.
Mijn pc heeft de voglende specificaties:
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Intel Core i5-4690K Boxed | € 245,95 | € 245,95 |
1 | Asus H87-PRO | € 0,- | € 0,- |
1 | Asus STRIX-GTX970-DC2OC-4GD5 | € 359,95 | € 359,95 |
2 | Acer G226HQL Zwart | € 0,- | € 0,- |
1 | Razer Blackwidow Ultimate 2014 (US-Layout) | € 139,99 | € 139,99 |
1 | Razer Deathadder Chroma | € 72,95 | € 72,95 |
1 | Kingston HyperX KHX1600C9D3B1K2/8GX | € 0,- | € 0,- |
1 | Cooler Master V650 Semi-Modular | € 88,- | € 88,- |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 906,84 |
Nu zit ik echter te twijfelen bij deze twee types:
- De cooler master Hyper 412s
- De cooler master Hyper 212 evo
Welke van deze 2 types zouden jullie aanraden? Mijn budget ligt rond de 50 euro.
Naast mijn CPU tempratuur, ligt mijn GPU tempratuur naar mijn idee ook redelijk hoog. Namelijk op 64 graden, tijdens het spelen van cities skylines, met alle graphics zo hoog mogelijk. Klopt dit, en wat kan ik hier tegen doen?
Ik hoop op goed advies.
Sorry als ik dit het beste in de componenten aankoop advies kon plaatsen, maar mij leek dit de beste optie.