Twijfel over de Logitech G710+.. écht slecht of overdreven?

Pagina: 1
Acties:

• DonDraper
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 07-06 14:41
Hallo allemaal,

Ik ben verliefd (voor zover dat kan ;)) geworden op de Logitech G710+. Ik heb nog nooit een mechanisch toetsenbord gehad en vandaar dat dit toetsenbord met Cherry MX Brown switches mij een goed idee leek. Ik vind het toetsenbord esthetisch gezien zeer fraai en vind het dan ook niet erg om hier 100 euro (2e hands) voor te betalen.

Na veel reviews gelezen te hebben over dit toetsenbord ben ik er echter achtergekomen dat er redelijk veel mensen problemen ervaren met de toetsen. Deze schijnen af te breken namelijk. Ik hoop hier er soort van achter te komen of dit echt daadwerkelijk een veelvoorkomend probleem is bij normaal gebruik van het toetsenbord en dat het in principe dus slecht gebouwd is. Of dat deze gevallen toch wel uitzonderingen zijn en ik mij niet té veel druk hoef te maken hierom.

• garriej
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 08-08 15:58

garriej

Ik las ondertieten.

Daar zijn nou reviews voor, om achter zulke dingen te komen. Je komt vaak tegen dat de bouwkwaliteit niet zo best is, dan zou de bouwkwaliteit niet zo best zijn.

Zelf geen ervaring mee en ik ga uit van wat jij hier verteld.

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

In hoeveel reviews heb je dat gezien? Zijn er ook reviews, waarin dat niet vermeld wordt? Concrete cijfers krijg je als consument natuurlijk nooit, dus blijft altijd gissen. ;)

Verwijderd

De reviews van tweakers zijn best positief over de kwaliteit als ik er snel overheen kijk.
Alleen zie ik minpuntjes terugkomen over de polssteun en de verlichting.

• Zalmanman
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 22:57

Zalmanman

So long,

Ondergetekende heeft een G710+. Het toetsenbord is stevig als wat (en ontzettend zwaar!) en ik heb er nooit, maar dan ook nooit, issues mee gehad. Hij typt heerlijk, maakt niet teveel lawaai en heeft hele handige programmeerbare toetsen. Als je het geld ervoor over hebt zou ik 'm gewoon nemen. Ik loop er overigens niet op te rammen, ik typ er normaal op. Ik kan me niet voorstellen dat je dit ding kapot kan krijgen, zo stevig als 'ie is.
Nee, de achtergrondverlichting kon misschien beter, da's waar. De polssteun laat bij mij daarentegen nooit los (tenzij ik het zelf wil). Ik ben er laaiend enthousiast over.

and thanks for all the fish.

• DonDraper
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 07-06 14:41
Zalmanman schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 16:38:
Ondergetekende heeft een G710+. Het toetsenbord is stevig als wat (en ontzettend zwaar!) en ik heb er nooit, maar dan ook nooit, issues mee gehad. Hij typt heerlijk, maakt niet teveel lawaai en heeft hele handige programmeerbare toetsen. Als je het geld ervoor over hebt zou ik 'm gewoon nemen. Ik loop er overigens niet op te rammen, ik typ er normaal op. Ik kan me niet voorstellen dat je dit ding kapot kan krijgen, zo stevig als 'ie is.
Nee, de achtergrondverlichting kon misschien beter, da's waar. De polssteun laat bij mij daarentegen nooit los (tenzij ik het zelf wil). Ik ben er laaiend enthousiast over.
Mooi om te horen, om het mijzelf dan maar goed te praten en extreme vormen van cognitieve dissonantie tegen te gaan zal ik hem dan kopen. Hopelijk heb ik er evenveel plezier van als jij!

• garriej
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 08-08 15:58

garriej

Ik las ondertieten.

DonDraper schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 16:42:
[...]

Mooi om te horen, om het mijzelf dan maar goed te praten en extreme vormen van cognitieve dissonantie tegen te gaan zal ik hem dan kopen. Hopelijk heb ik er evenveel plezier van als jij!
Dat zal vast wel! ik kan me niet voorstellen dat een toetsenbord zomaar uit elkaar valt.

• penjon
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 23:12
Zalmanman schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 16:38:
Heb ook dit toetsenbord, topding.
Pagina: 1