[Auto] bekleding repareren

Pagina: 1
Acties:

• 2bmws
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10-04 08:44
Bij een auto waar bij de bestuurdersstoel een gat in de bekleding zit en de wang van de stoel een beetje is uitgezakt wil ik de boel (laten) repareren.

Natuurlijk heb ik gegoocheld met google op autobekleding repareren en dat soort termen. Maar ik krijg vooral resultaten van handelaren en garages. - Waarvan ik ook niet geloof dat ze dat soort klusjes zelf opknappen of bedrijven die een takke eind weg zitten........
Iets met bomen en bos..... :(

Ik zoek gewoon een bedrijfje die dit kan doen in de hoek van Amersfoort-Barneveld-Ede-Zeist zonder dat ik de hoofdprijs hoef te betalen.
In Amersfoort zit een vestiging van ABS autoherstel heeft iemand hier ervaring met deze keten?????

Of is het verstandiger om een stoelhoes aan te schaffen en die er overheen te hangen? Dan zie je het gat niet meer maar de uitgezakte wang is natuurlijk niet opgelost.

Time is an illusion, Lunchtime doubly so

• FabianGTI
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 22:18

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17:12
Ik weet niet wat zoiets kost maar als het duur is is het dan niet ook een optie om rond te kijken op de sloop of om rond te bellen met wat sloophandelaren.

Als het een model is waar veel van verkocht zijn dan is er de kans dat ze ook op de sloop liggen en stoelen zijn soms nog goed in orde.

• 2bmws
Thanks.

Alleen is dat zevenaar tegen de duitse grens aan, ik zoek iets dichter bij huis :P

• FabianGTI
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 22:18
2bmws schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 18:47:
[...]

Thanks.

Alleen is dat zevenaar tegen de duitse grens aan, ik zoek iets dichter bij huis :P
Uuuhm?!

http://www.colorglo.nl/vestigingen

;)

• 2bmws
8)7 :X te snel gereageerd.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19:34
Interessant, bij mijn C4 ook beschadigingen/scheuren/gaten in de bestuurdersstoel. Even in de gaten houden dit draadje, Zevenaar is voor mij nog wel te doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsalex
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Ik heb ooit voor mijn Golf 6 stoelvulling voor de bestuurdersstoel gekocht omdat ik letterlijk op een stang zat (en pijn dat dat deed). Dus ik had een vulling gekocht voor € 80 dus dat viel wel mee maar ja niet wetende dat ik de auto na 3 maanden ging verkopen maar een vriend zou de vulling erin zetten maar het is gewoon paar uur werk. Hij zei ook, het is een kl*teklus omdat je de bekleding eraf moet trekken en dan de nieuwe vulling en daarvoor heb je weer speciale tangen nodig. Hij deed er soms 4 uur over. Hij werkt wel een officiële VW garage.

I hit the CTRL key, but I'm still not in control!

Pagina: 1