Ik zit te twijfelen om een nieuwe desktop te kopen, of een desktop from scratch op te bouwen.
Model waar ik aan zit te denkenMedion Erazer P5397 G[/td]
Of kan ik dr beter 1 zelf bouwen ??
Heb nu al behoorlijk zitten snuffelen en moet zeggen dat ik qua prijs bijna op hetzelfde uit kom.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
IK ga Gamen,Factureren,Downloaden.
DE kosten mogen rond 700,-
De Maximale kosten exclusief verzendkosten 800,- maar dan wel compleet qua esembalage.
Besturing programma
Windows 8 pro
Gaan er oude onderdelen mee naar nieuwe behuizing
Nee
Heb Asus wel hoog zitten
Mijn voorkeur gaat uit naar Asus en kingston Simpelweg omdat ik deze merken ken en de rest niet.sta open voor suggesties
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
De enige wens die ik heb is eigen simpel: Ik hoef geen gaming beest van een pc maar een pc die de wat nieuwere games kan draaien zonder dat alles op het hoogste niveau staat qua beeld of geluid .
[b]Ga niet overblokken omdat ik simpelweg daar geen ervaring mee heb dus weet amper wat het precies is.b]
[i]Ga voor de beste prestaties zonder dat het voor een noob te ingewikkeld wordt dus suggesties zijn welkomi]
De Scythe mugen 4 kwam ik ergens anders tegen voor 39,80,-
DE Kingston ddr3 1066 Mhz kwam ik tegen voor 78,99,-
Dus totaal kom ik nu op 670,69,-
Ik ben volledig nieuw in deze wereld dus alle toevoegingen,opmerkingen,verandereingen,zijn meer dan welkom.
Ook mag er een mening gegeven worden over de optie Medion Erazer P5397 G[/td]
Ben ik nog iets vergeten??? of zeggen jullie van voor rond die prijs kan het beter??
Model waar ik aan zit te denkenMedion Erazer P5397 G[/td]
Of kan ik dr beter 1 zelf bouwen ??
Heb nu al behoorlijk zitten snuffelen en moet zeggen dat ik qua prijs bijna op hetzelfde uit kom.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
IK ga Gamen,Factureren,Downloaden.
DE kosten mogen rond 700,-
De Maximale kosten exclusief verzendkosten 800,- maar dan wel compleet qua esembalage.
Besturing programma
Windows 8 pro
Gaan er oude onderdelen mee naar nieuwe behuizing
Nee
Heb Asus wel hoog zitten
Mijn voorkeur gaat uit naar Asus en kingston Simpelweg omdat ik deze merken ken en de rest niet.sta open voor suggesties
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
De enige wens die ik heb is eigen simpel: Ik hoef geen gaming beest van een pc maar een pc die de wat nieuwere games kan draaien zonder dat alles op het hoogste niveau staat qua beeld of geluid .
[b]Ga niet overblokken omdat ik simpelweg daar geen ervaring mee heb dus weet amper wat het precies is.b]
[i]Ga voor de beste prestaties zonder dat het voor een noob te ingewikkeld wordt dus suggesties zijn welkomi]
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-4460 Boxed | € 181,95 | € 181,95 |
| 1 | Asus B85M-E | € 75,50 | € 75,50 |
| 1 | Asus GTX750TI-PH-2GD5 | € 127,- | € 127,- |
| 1 | MS-Tech CA-0300 Hornet | € 57,- | € 57,- |
| 1 | Scythe Mugen 4 | € 35,95 | € 35,95 |
| 1 | Kingston 8GB 1066MHz DDR3 | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Asus BW-16D1HT Zwart | € 74,50 | € 74,50 |
| 1 | Seasonic M12II 520W | € 0,- | € 0,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 551,90 | |
De Scythe mugen 4 kwam ik ergens anders tegen voor 39,80,-
DE Kingston ddr3 1066 Mhz kwam ik tegen voor 78,99,-
Dus totaal kom ik nu op 670,69,-
Ik ben volledig nieuw in deze wereld dus alle toevoegingen,opmerkingen,verandereingen,zijn meer dan welkom.
Ook mag er een mening gegeven worden over de optie Medion Erazer P5397 G[/td]
Ben ik nog iets vergeten??? of zeggen jullie van voor rond die prijs kan het beter??