verschillende webpages automatisch downloaden

Pagina: 1
Acties:

• petervdmaas
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 26-09 06:31
Hallo,

Voor mijn auto wil ik een pdf document downloaden

Dit document is echter per pagina opgeknipt in verschillende pdf's.

Deze zijn oplopend genummerd beginnende bij 20091 tot 2009600

Is er een programma waarmee ik dit automatisch kan downloaden en opslaan?

Het gaat om de volgende link:

*niet relevant*

Een van de volgende pagina's in de serie is bijv:

*niet relevant*

Alvast bedankt!

Groeten, Peter

[ Voor 23% gewijzigd door RobIII op 13-08-2015 14:15 ]

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Zou je even, per de Quickstart, willen aangeven wat je zelf al geprobeerd/gezocht/gevonden hebt? Dan komen wij straks niet aanzetten met dingen die je zelf al lang en breed gezien/geprobeerd hebt en zitten we niet onnodig onze tijd te verdoen ;)

Verder

is het heel

fijn als je niet

na elke paar

woorden op enter ramt ;)

Dat leest nogal vervelend. Maak gewoon alinea's en laat tekstomloop aan je browser over, die kan dat prima zelf regelen ;) Tot slot vraag ik me af of je in Programming wel aan 't goede adres bent: je bent van plan zélf iets te programmeren om dit probleem op te lossen of ben je op zoek naar een kant-en-klare tool die dit voor je doet? Want een for-lusje schrijven is toch wel redelijk basic, ongeacht de programmeer/script-taal die je dan kiest ;)

offtopic:
En voordat je überhaupt aan 't programmeren slaat: ik zou eens even wat doorgooglen, lijkt me stug dat er nog niemand is geweest die die losse PDF'jes niet al een keer aan mekaar gelijmd heeft en/of dat de manual niet al beschikbaar is via Chevrolet als een enkele, multipage, PDF.

[ Voor 37% gewijzigd door RobIII op 13-08-2015 14:24 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

• Morrar
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-10 00:11
Wordt natuurlijk wat uitdagender als je behalve het for lusje ook de download automatisch wilt laten lopen en alle pagina's tot 1 PDF wilt mergen... Daarnaast zou het mij niets verbazen als de site zichzelf beveiligd heeft tegen mass downloads ( vb rate limiting)

Alles kan, maar lijkt me voor een eenmalig project wel wat veel werk. Ik zou inderdaad ff zoeken naar een download tooltje.

• Jogai
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22:22

Klik hier om op linkedIn lid te worden van de Freelance Tweakers groep.

• Compizfox
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 21:24

Compizfox

Bait for wenchmarks

Curl of wget. Valt natuurlijk makkelijk een scriptje omheen te schrijven dat al die URLs binnentrekt.

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daos
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Veel download-managers zoals de bv Free Download Manager hebben een 'batch'-downloadoptie ergens in het menu verstopt staan waarmee zoals de naam al zegt een batch aan bestanden kan downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen3
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 21:58
Hiermee zou het moeten lukken.
https://www.httrack.com

Er is ook linkclump als Chrome addon waarmee je meerdere links tegelijk kan openen.
Je kan natuurlijk altijd spelen met de url, in excel bijvoorbeeld, en dat als csv in een bulk downloader stoppen.

[ Voor 64% gewijzigd door jeroen3 op 15-08-2015 23:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• petervdmaas
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 26-09 06:31
Heren,

Hartelijk dank.Sorry voor de te eenvoudige vraag, maar ik zit nu eenmaal niet in materie .Ik ga er bij binnenkort mee aan de slag!
Pagina: 1