Ik kan mijn W10 niet verbinden met draadloze netwerken. Ik moet de Gebruikersnaam-, wachtwoord- en telefoonnummer van de provider invullen om verbinding te maken met het internet, maar de modem wordt niet herkend. Ik ben naar een Telenet-kantoor gegaan en daar wisten ze zelfs niets van het bestaan van W10. Ik heb mijn modem verschillende keren in- en uitgeschakeld maar niets helpt.
Heb je nu geen draadloos internet op je computer, of doet je internetverbinding het niet? (aangezien je aan die kant gegevens moet invullen?)
Verder: heb je een interne of externe WiFi ontvanger, is het op een laptop, desktop of mobiel apparaat?
Verder: heb je een interne of externe WiFi ontvanger, is het op een laptop, desktop of mobiel apparaat?
Het is niet mogelijk om Draadloze internetverbindingen te gebruiken op een W10.
Ik heb een laptop (voorheen met Windows 8.1, die WEL draadloze verbindingen ondersteunde) en heb geupgrade omdat er teveel virussen, advertenties en pop-ups verschenen tijdens ik aan het surfen ben. Alle data en programma's van W8 zijn verwijderd, dus ik kan niet meer downgraden.
Ik heb zo'n modem. http://forumimages.senior...8/956-20120531-78ef7b.jpg
Ik heb een laptop (voorheen met Windows 8.1, die WEL draadloze verbindingen ondersteunde) en heb geupgrade omdat er teveel virussen, advertenties en pop-ups verschenen tijdens ik aan het surfen ben. Alle data en programma's van W8 zijn verwijderd, dus ik kan niet meer downgraden.
Ik heb zo'n modem. http://forumimages.senior...8/956-20120531-78ef7b.jpg
Als je geen draadloze verbinding op je laptop krijgt, hoef je niets op je modem te doen.
Waarschijnlijk moet je nog wat drivers op je laptop installeren (dus even surfen naar de website van je laptopfabrikant).
Waarschijnlijk moet je nog wat drivers op je laptop installeren (dus even surfen naar de website van je laptopfabrikant).
Is je wifi netwerkadapter wel gewoon geinstalleerd?
Zie je de adapter staan? Maak eens een screenshot en laat eens zien
Zie je de adapter staan? Maak eens een screenshot en laat eens zien
Ik vermoed dat op zijn laptop de Wi-Fi adapter uitstaat i.v.m. met een switch of knop per ongeluk uitgezet.
WP: ME SUZ-SWM80VA + ERST20D-VM2D || PV: 12.000Wp || Batterij: SigenStor 12kW + 24kWh || A++++ 151m2 570m3 op water || WTW: Itho Daalderop HRU 350 ECO || Auto: Leapmotor B10 Design Pro Max 67,1 kWh
Nee, HPVerwijderd schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 13:38:
Packard Bel dus?
Als dat op de laptop staat... Maar dat kan ik vanaf hier niet zienVerwijderd schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 13:38:
Packard Bel dus?
Ik betwijfel sterk dat het drivers zijn, driver model van Win8 en Win10 verschillen niet zo gek met elkaar, heb al 20 upgrades gedaan en nog niet 1x had ik driver problemen.
WP: ME SUZ-SWM80VA + ERST20D-VM2D || PV: 12.000Wp || Batterij: SigenStor 12kW + 24kWh || A++++ 151m2 570m3 op water || WTW: Itho Daalderop HRU 350 ECO || Auto: Leapmotor B10 Design Pro Max 67,1 kWh
Op een van mijn Windows installaties was hey probleem dat de wifi adapter wel herkend werd, maar de wifi service niet automatisch gestart werd. Wellicht kan je hier naar kijken?
android since G1.
Ik heb er 2 gedaan en ik heb 2 driver problemen gehad, dus ik betwijfel het niet. Videokaart en netwerkkaart.Bschnitz schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 13:45:
Ik betwijfel sterk dat het drivers zijn, driver model van Win8 en Win10 verschillen niet zo gek met elkaar, heb al 20 upgrades gedaan en nog niet 1x had ik driver problemen.
TS: heb je andere apparaten (telefoons enz.) die wel op het wifi kunnen en dan internet hebben of doet niks in huis het meer? (Vanwege het deel van telefoonnummers enz. invullen op, ik vermoed het modem?)
Welke laptop heb je? Waarschijnlijk heeft de fabrikant een wifi driver op de website staan welke voor Win8 is maar ook op W10 werkt.
Welke laptop heb je? Waarschijnlijk heeft de fabrikant een wifi driver op de website staan welke voor Win8 is maar ook op W10 werkt.
Fixing things to the breaking point...
Of via Windows Update....na de upgrade van 8.1 -> 10 werkte mijn sitecom 5Ghz dongle niet meer, ook niet met de Sitecom drivers. Met de Windows Update drivers werkte deze wel.
Misschien eerst de PC via een UTP-kabel aansluiten en Windows Update zijn gang laten gaan?
Oja, en als je gebruikersnaam, wachtwoord en telefoonnummer moet instellen ben je denk ik via Netwerkcentrum een nieuwe verbinding aan het maken. Dat is niet nodig, dit is geen inbelverbinding...die kan je dus weer verwijderen
Misschien eerst de PC via een UTP-kabel aansluiten en Windows Update zijn gang laten gaan?
Oja, en als je gebruikersnaam, wachtwoord en telefoonnummer moet instellen ben je denk ik via Netwerkcentrum een nieuwe verbinding aan het maken. Dat is niet nodig, dit is geen inbelverbinding...die kan je dus weer verwijderen
[ Voor 30% gewijzigd door maarud op 13-08-2015 13:53 ]
Internet werkt op elk apparaat, behalve de PC waar W10 geïnstalleerd staat.RGAT schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 13:50:
TS: heb je andere apparaten (telefoons enz.) die wel op het wifi kunnen en dan internet hebben of doet niks in huis het meer? (Vanwege het deel van telefoonnummers enz. invullen op, ik vermoed het modem?)
En inbelverbinding is de enige mogelijke optie bij mij.
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 13-08-2015 15:19 ]
heb je alle vragen die hierboven staan reeds beantwoord? (Antwoord is neeVerwijderd schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 15:18:
[...]
Internet werkt op elk apparaat, behalve de PC waar W10 geïnstalleerd staat.
En inbelverbinding is de enige mogelijke optie bij mij.
Is de wifi adapter zichtbaar in device manager?
Werkt internet bekabeld wel en kun je zo in ieder geval zoeken naar update?
Eventueel via een andere site: Kun je drivers downloaden voor de specifieke wifi kaart?
Pagina: 1