Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
nieuw Beeldscherm of eigenlijk 2 of 3
Beeldscherm
niet belangrijk, als het maare goed is
zoveel als het kost
voor normaal dagelijks werk en wat ontspanning zoals muziek video's etc
Volle dagen werken enz. heb nu al een stuk of 4 schermen maar is allemaal bagger. afgezien van 1 ouder Samsung scherm dat kijkt eigenlijk best prettig. normaals WIn 7
nog niets
nee nog niets, ik hoorde iets over Ilyama maar heb geen idee, het Samsung scherm lijkt me wat beter dan de rest maar ik weet het echt niet
Ik krijg hele vermoeide ogen en zit wel de hele dag naar een irritant scherm te kijken met een bril op wat het ook niet beter maakt, en dan in de avond ben ik kapot van de hele dag naar dat scherm hebben zitten turen, ik ben aan het kijken voor een Loewe tv aan te schaffen want dat beeld is alsof je door een raam kijkt ipv een kunst scherm, bestaat er niet zoiets in een Pc scherm ??
Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
nieuw Beeldscherm of eigenlijk 2 of 3
Beeldscherm
niet belangrijk, als het maare goed is
zoveel als het kost
voor normaal dagelijks werk en wat ontspanning zoals muziek video's etc
Volle dagen werken enz. heb nu al een stuk of 4 schermen maar is allemaal bagger. afgezien van 1 ouder Samsung scherm dat kijkt eigenlijk best prettig. normaals WIn 7
nog niets
nee nog niets, ik hoorde iets over Ilyama maar heb geen idee, het Samsung scherm lijkt me wat beter dan de rest maar ik weet het echt niet
Ik krijg hele vermoeide ogen en zit wel de hele dag naar een irritant scherm te kijken met een bril op wat het ook niet beter maakt, en dan in de avond ben ik kapot van de hele dag naar dat scherm hebben zitten turen, ik ben aan het kijken voor een Loewe tv aan te schaffen want dat beeld is alsof je door een raam kijkt ipv een kunst scherm, bestaat er niet zoiets in een Pc scherm ??
Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.