Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Office zaken, films kijken en soms een spelletje. Denk hierbij aan FIFA (16), COD, Football manager en wat internet spelletjes.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik wil maximaal 1000,- uitgeven, maar ik heb eigenlijk nog geen 1 randapperatuur. Ik moet dus ook nog een monitor en muis halen.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
None, er ligt hier wel een Logitech k120 toetsenbord op mijn kamer. Dus ik moet alles nog exclusief een toetsenbord.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb heel weinig verstand van computers. Een kennis van me wil hem wel in elkaar zetten. Ik heb mijn lijstje gebaseerd op andere forums. Maar ik heb geen idee of bepaalde items missen of overkill ect zijn. De computer moet mijn Dell xps 13 vervangen. .
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Maakt me helemaal niks uit. Heb ervaring met geen 1 computer merk ect.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Er moeten dus nog randapparatuur bij komen. En omdat me laptop 1100 euro op levert en ik er verder niks bij wil leggen moet hier wel rekening mee worden gehouden. .
Ga je overklokken?
Heb hier geen verstand van dus waarschijnlijk verander ik er niks aan.
Dit lijstje heb ik samen gesteld. Maar zoals ik al zei heb ik geen idee of voeding ect wel bij elkaar kunnen. Ook nog een dingetje, ik weet niet of er een internetkabel naar mijn kamer kan worden gelegd. Ander moet er ook nog Wi-Fi op de pc worden ontvangen. Maar ik heb geleen dat dat gewoon met zo'n ontvanger kan.
Tips/opmerkingen zijn van harte welkom. Zonder jullie ben ik niets.
Office zaken, films kijken en soms een spelletje. Denk hierbij aan FIFA (16), COD, Football manager en wat internet spelletjes.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik wil maximaal 1000,- uitgeven, maar ik heb eigenlijk nog geen 1 randapperatuur. Ik moet dus ook nog een monitor en muis halen.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
None, er ligt hier wel een Logitech k120 toetsenbord op mijn kamer. Dus ik moet alles nog exclusief een toetsenbord.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb heel weinig verstand van computers. Een kennis van me wil hem wel in elkaar zetten. Ik heb mijn lijstje gebaseerd op andere forums. Maar ik heb geen idee of bepaalde items missen of overkill ect zijn. De computer moet mijn Dell xps 13 vervangen. .
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Maakt me helemaal niks uit. Heb ervaring met geen 1 computer merk ect.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Er moeten dus nog randapparatuur bij komen. En omdat me laptop 1100 euro op levert en ik er verder niks bij wil leggen moet hier wel rekening mee worden gehouden. .
Ga je overklokken?
Heb hier geen verstand van dus waarschijnlijk verander ik er niks aan.
Dit lijstje heb ik samen gesteld. Maar zoals ik al zei heb ik geen idee of voeding ect wel bij elkaar kunnen. Ook nog een dingetje, ik weet niet of er een internetkabel naar mijn kamer kan worden gelegd. Ander moet er ook nog Wi-Fi op de pc worden ontvangen. Maar ik heb geleen dat dat gewoon met zo'n ontvanger kan.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-4460 Boxed | € 181,95 | € 181,95 |
| 1 | Gigabyte GA-Z97-D3H | € 101,64 | € 101,64 |
| 1 | Gigabyte GV-N960WF2OC-4GD | € 228,50 | € 228,50 |
| 1 | Cooler Master N300 (KWN1, windowed) | € 38,50 | € 38,50 |
| 1 | BenQ GW2255 Zwart | € 104,31 | € 104,31 |
| 1 | Crucial Ballistix Tactical BLT2C4G3D1608ET3LX0CEU | € 51,- | € 51,- |
| 1 | Cooler Master GM G650M | € 68,- | € 68,- |
| 1 | Samsung 850 EVO 250GB | € 103,95 | € 103,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 877,85 | |
Tips/opmerkingen zijn van harte welkom. Zonder jullie ben ik niets.