Na upgrade van Windows 8.1 naar Windows 10 Pro
Werkt niet.
In apparaatbeheer zie ik een Broadcom Bluetooth 3.0 USB driver met een gele uitroepteken staan.
(In Windows 8.1 pro had ik deze niet en mijn toetsenbord werkt dan ook perfect.)
Wat heb ik zelf gedaan:
- De uitschakelen/verwijderd help niet.
- Na opstaart/herstart staat de het er weer.
- De in andere USB poorten (Usb 2 en usb 3) geprobeerd ook geen oplossing
- Opstarten zonder de USB adapter/ontvanger dan staat de Broadcom Bluetooth 3.0 USB driver niet in apparaatbeheer maar dan werkt mijn toetsenbord dan ook niet.
- Bios update gezocht er zijn geen update ik heb de laste bios versie.
- Diverse drivers ( Van Gigabyte, Intel, Broadcom en van Logitech) geprobeerd zonder resultaat.
- Dus de Broadcom Bluetooth 3.0 USB driver heeft te maken met de USB adapter/ontvanger van het toetsenbord denk ik.
- Met Google gezocht naar dit probleem maar geen oplossing gevonden.
- Ook een clean install. van Windows 10 geeft geen oplossing
Mijn vraag is:
Heeft iemand anders et hetzelfde toetsenbord ook dit probleem en misschien een oplossing voor gevonden.
Of heeft een mede Tweaker een oplossing hier voor.
Laat het aub weten.
Werkt niet.
In apparaatbeheer zie ik een Broadcom Bluetooth 3.0 USB driver met een gele uitroepteken staan.
(In Windows 8.1 pro had ik deze niet en mijn toetsenbord werkt dan ook perfect.)
Wat heb ik zelf gedaan:
- De uitschakelen/verwijderd help niet.
- Na opstaart/herstart staat de het er weer.
- De in andere USB poorten (Usb 2 en usb 3) geprobeerd ook geen oplossing
- Opstarten zonder de USB adapter/ontvanger dan staat de Broadcom Bluetooth 3.0 USB driver niet in apparaatbeheer maar dan werkt mijn toetsenbord dan ook niet.
- Bios update gezocht er zijn geen update ik heb de laste bios versie.
- Diverse drivers ( Van Gigabyte, Intel, Broadcom en van Logitech) geprobeerd zonder resultaat.
- Dus de Broadcom Bluetooth 3.0 USB driver heeft te maken met de USB adapter/ontvanger van het toetsenbord denk ik.
- Met Google gezocht naar dit probleem maar geen oplossing gevonden.
- Ook een clean install. van Windows 10 geeft geen oplossing
Mijn vraag is:
Heeft iemand anders et hetzelfde toetsenbord ook dit probleem en misschien een oplossing voor gevonden.
Of heeft een mede Tweaker een oplossing hier voor.
Laat het aub weten.
44