Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Asus Zenbook UX305LA Review - Verkeerde laptop gelinked?

Pagina: 1
Acties:

• MadcatIX
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 18-11 18:33
Hoi redactie,

Jullie linken naar een i5 model in de pricewatch en aan het begin van het artikel als het gereviewede model. Maar volgens mij gaat het over een i7 of ben ik gek geworden?

Een vriendelijke groet,

Christiaan

Point Narf

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 09:01

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Dit is dan niet alleen aan de zijkant, maar ook aan de onderkant en in het scorebord van het artikel.

Verder:
In Nederland wordt wat zuiniger aan gedaan; hier levert Asus de UX305LA in twee uitvoeringen, met een Core i5-5200U- of met een Core i7-5500U-processor.
In België komt één model uit en in Nederland twee modellen, kan nou niet echt zeggen dat dat zuiniger is. Of wordt er met zuiniger gerefereerd aan het verschil tussen de specificaties? Want in dat geval staat het een beetje vreemd.

• PiweD
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

PiweD

Redacteur
Dat 'zuinige' was een woordgrapje omdat Nederlanders de naam hebben zuinig te zijn. Op het moment van schrijven stond alleen de Core i5-uitvoering in de PW, ondertussen is de i7 ook bij verschillende shops verkrijgbaar en staan ze in PW unsorted. Ik zal het zo even doorgeven aan de Pricewatch zodat de i7-uitvoering ook gelinked kan worden.

Edit: de i7 is nu ook gekoppeld, prijzen zullen vanzelf verschijnen.

[ Voor 9% gewijzigd door PiweD op 13-08-2015 10:00 ]

so·wie·so (bijwoord) - 1 hoe dan ook

Verwijderd

Zou handig zijn als de grootte van het scherm aan de review wordt toegevoegd...

• PiweD
  • Niet online

PiweD

Redacteur
Is toegevoegd.

• goofy_2005
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-07 16:39
Hoi redactie,

Misschien snap ik niet niet helemaal, maar:
Text uit de review:
Geteste uitvoering: Asus Zenbook UX305LA-FC018H.
Benchmarks: Asus UX305LA-FC017H

De eerste is met een Intel i5-5200U, de tweede met een i7-5500U.
Lijkt mij toch niet helemaal hetzelfde, of zie ik iets over het hoofd ?

De benchmark figuren zijn van deAsus UX305LA-FC017H, dus dit model nummer zou ook bij de score van een 9 moeten staan volgens mij.

Ik heb zelf de UX305LA-FC018H. Daar zit geen sleeve en USB netwerk kabel verloop bij, zoals bij de UX305LA-FC017H.

Nu zijn er twee links naar de pricewatch database gemaakt, maar er is toch maar een type getest ? Lijkt mij een beetje verwarrend.

Gaarne advies.

Met vriendelijke groeten,
Kees

[ Voor 47% gewijzigd door goofy_2005 op 14-08-2015 11:53 ]

• PiweD
  • Niet online

PiweD

Redacteur
Ik heb de scorekaart aangepast, hij verwijst nu naar de FC018H. Daar zijn op het moment geen prijzen van bekend, dus leek het me praktisch om zowel de prijzen van de i5- en i7-uitvoering te vermelden gezien de kleine verschillen tussen de twee.

Pagina: 1