Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Verwijderd

Topicstarter
Ik zoek een?
Zwarte smartphone, liefst met Android en zonder gedoe van ROM installeren enzo, zo rond de 5 inch. Heb nu een doogee dg800 die kapot is, maar die is 4.5 inch en dat paste prima in mijn hand, het hoeft geen grote te zijn. Hij moet wel een uitbreidbaar geheugen hebben want ik heb veel foto's en muziek. Een fijne camera is een pluspunt, sowieso minimaal 5mp en dat ie een beetje mooie foto's maakt. Dual sim is ook heel fijn voor een potentiele grote trip die ik wil maken. Ik vond mijn Doogee qua specs prima, alleen batterij was snel op, alleen nu is ie dus kapot. Dus iets wat potentieel langer mee gaat zou fijn zijn. Ook zou sterker glas (gorilla glas? dragon glass?) goed van pas komen want ik gooide op de doogee al een plantenpot na 1 week. Als het een geweldige telefoon is die langer meegaat dan mijn doogee nu deed (9 maanden) dan ben ik bereid meer te betalen.

Wat is je budget?
Ideale situatie: rond de 100, maar mocht er een telefoon zijn die heel goed is en goed getest hier voor rond de 150/170 kan dat ook.

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Ik luister voornamelijk muziek op mijn telefoon, dus uitbreidbaar geheugen, app wat af en bel af en toe. Ik maak foto's en filmpjes en wil die op social media zetten dus een beetje camera is plus. Ik game NIET en wil niks met ROM of moeite daarmee doen (tenzij het makkelijk is en het de telefoon helemaal geweldig maakt). Ik wil Android, want ik blijf graag bij het vertouwde.

Wat heb je zelf al gevonden?
Ik lees hier veel over de Redmi 2 van Xiaomi en de Jiayu S3. Zelf maakt het me eigenlijk niet zo veel uit, als mensen er maar lange tijd plezier van hebben en ie t een beetje doet. Ik zie door de chinabomen het bos niet meer :O

Heb de Doogee bij Dealextreme besteld, is dat een okaye site? Ben van plan mn nieuwe daar ook te bestellen.
Las hier ook wat negatieve dingen

• Kasj
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 21-08-2024
Als je er niet te veel mee wil klooien zou ik je de xiaomi redmi 2 pro aanraden. Ook kun je nog eens kijken naar de lenovo p70.

Maar misschien is een moto g 4g uit nederland nog wel de allerbeste optie?

Verwijderd

Topicstarter
Ja een normale telefoon zou ook kunnen, maar die moto vind ik zo afschuwelijk lelijk :o

• edjedan
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13-11 17:17
Is dit iets?
Met coupon nog geen € 150.
http://www.to2c.com/zopo-speed-7.html
Lijkt mij in elk geval wel interessant.
O ja, 4G werkend hier in NL.

[ Voor 11% gewijzigd door edjedan op 14-08-2015 14:00 ]

Verwijderd

Topicstarter
Is zopo een 'betrouwbaar'der chinaphone merk dan doogee? Op zich ziet 'ie er wel cool uit, en de code is wel fijn, alleen ken de webshop ook niet

• ASW1
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 22:29
Verwijderd schreef op zaterdag 15 augustus 2015 @ 16:06:
Is zopo een 'betrouwbaar'der chinaphone merk dan doogee?
Lood om oud ijzer.

• edjedan
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13-11 17:17
Verwijderd schreef op zaterdag 15 augustus 2015 @ 16:06:
Is zopo een 'betrouwbaar'der chinaphone merk dan doogee? Op zich ziet 'ie er wel cool uit, en de code is wel fijn, alleen ken de webshop ook niet
Heb met de webshop alleen maar goede ervaringen. Over het merk weet ik niet zo veel, daar zou je naar moeten googelen.
Mijn zoon heeft deze inmiddels besteld dit weekend, ben benieuwd. Mooie specs, dat wel.
Pagina: 1