Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[forum] Quote maken: slash staat verkeerd.

Pagina: 1
Acties:

• gangsta_playa
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 12-11 17:44
Als ik een quote maak met het knopje Afbeeldingslocatie: http://tweakimg.net/g/forum/images/icons/toolbar/quote_onderbreker.gif als je eerst op reageren duwt krijg ik dit:
[/quote]
[quote]

Ipv eerst de code zonder slash en op het einde met slash.

Een quote maken door op quote te druk bij een vorige post lukt wel.

[ Voor 41% gewijzigd door gangsta_playa op 12-08-2015 22:10 ]

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-11 22:19
Ik gok dat je op 'splits quote' klikt.

The devil is in the details.

• gangsta_playa
Oh no, ik dacht niet verder bij het woordje splits. Is er geen knopje voor een gewone quote te maken dan?

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-11 22:19
gangsta_playa schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 22:11:
Oh no, ik dacht niet verder bij het woordje splits. Is er geen knopje voor een gewone quote te maken dan?
Niet als je geen post van het forum wilt quoten. Maar je kan ook [q] [/] gebruiken, ben je zo klaar ;)

The devil is in the details.

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12-11 22:25

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

gangsta_playa schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 22:11:
Nee, maar dan druk je toch gewoon 2x op de knop en haal je de eerste en laatste regel weg? Of je verplaatst de / even. ;)

Commandline FTW | Tweakt met mate

• gangsta_playa
Hero of Time schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 23:17:
[...]

Nee, maar dan druk je toch gewoon 2x op de knop en haal je de eerste en laatste regel weg? Of je verplaatst de / even. ;)
Daar had ik toen niet aan gedacht. Nuja, weinig mensen hebben het ook nodig. Excuses voor de last :)

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12-11 22:25

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Een quote wordt eerder opgesplitst dan gemaakt omdat er met de quote knop bij de reactie wordt gewerkt. Dat je nou een site oid wilt quoten, tja, dat wordt dan iets meer moeite nemen. Sommige mensen doen dat zelfs niet, zetten de tekst zo neer of maken 'm cursief. :P
Het komt helaas ook wel eens voor dat een quote niet gesplitst wordt en dan wordt de reactie binnenin de quote geplaatst. Dat is pas vervelend.

Commandline FTW | Tweakt met mate

Pagina: 1