Tweede scherm aansluiten op AMD Radeon HD 7560D probleem

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 689133

Topicstarter
Ik probeer mijn televisie aan te sluiten op mijn AMD Radeon HD 7560D videokaart zodat ik deze als tweede beeldscherm kan gebruiken.
Het hoofdscherm gebruik ik via de DVI poort, de televisie heb ik via de HDMI geschakeld. Wanneer ik de televisie aanzet wordt mijn hoofdbeeldscherm niet meer gedetecteerd. Wanneer ik de televisie weer uitzet pakt hij dit scherm wel weer op. Ik kan via beide schermen niet voor elkaar krijgen 1 van de 2 toe te voegen in mijn beeldschermen lijst; het is of de één of de ander.
Ik heb mijn drivers ge-update, AMD catalyst control geeft vooralsnog ook geen uitkomst. Andere beschikbare uitgangen in de videokaart zijn een VGA en Display/Port
Ik gebruik Windows 7, waar gaat het fout? 8)7

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 689133 op 12-08-2015 20:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damic
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21:04

Damic

Tijd voor Jasmijn thee

worden je 2 schermen wel tezamen gedetecteerd?

Al wat ik aanraak werk niet meer zoals het hoort. Damic houd niet van zijn verjaardag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Nee, hij ziet alleen óf het hoofdscherm óf de televisie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLKornolio
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 20:59

NLKornolio

BF3/BF4: NLKornolio

je kan dit denk ik beter vanuit catalyst instellen. Creating and arranging desktops

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Dat heb ik geprobeerd maar bied ook geen uitkomst, zou het kunnen dat deze 2 poorten tegelijk niet kunnen werken (dat ik bijvoorbeeld 1 scherm in de Display uitgang moet pluggen met een adapterstekker?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sp3ci3s8472
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23-06 00:58

Sp3ci3s8472

@ 12 graden...

Anoniem: 689133 schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 22:11:
Dat heb ik geprobeerd maar bied ook geen uitkomst, zou het kunnen dat deze 2 poorten tegelijk niet kunnen werken (dat ik bijvoorbeeld 1 scherm in de Display uitgang moet pluggen met een adapterstekker?)
Dat kan inderdaad het geval zijn, je zou dus een actieve DP->DVI converter kunnen gebruiken. Als alternatief heb je natuurlijk actief DP->HDMI, maar ik heb geen ervaring of het geluid dan ook goed meekomt indien je geluid over HDMI wil.
Pagina: 1