Toon posts:

Microsoft brengt opvouwbaar toetsenbord ... Benelux

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Getriggerd door Apollo89 in 'nieuws: Microsoft brengt opvouwbaar toetsenbord voor smartphones uit in Benelux' keek ik nog eens indringender rond op de website van Microsoft. Helaas heb ik noch op de Franstalige, noch op de Nederlandstalige (op België gerichte) delen van die site een vouwbaar toetsenbord kunnen ontwaren, en al helemaal geen model met Azerty-indeling. Ik ben wat voorbarig/overmoedig geweest bij het insturen van het nieuwsitem. Wel had ik de Duitse (GU5-00013), de Nederlandse (GU5-00007) en de Franse (GU5-00006) varianten bekeken. Al heeft die laatste volgens de plaatjes ook geen Azerty (en ook de Franse promotievideo toont een US-model: YouTube: Clavier Pliable Universel Microsoft).

Zou er navraag gedaan kunnen worden bij Microsoft welke toetsindeling de voor de Franse markt bedoelde GU5-00006 heeft? En hoe de situatie voor de Belgen is?

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 12-08-2015 21:46 . Reden: Zelfs op Frankrijk gerichte promotievideo toont US-model :( ]

• arnoudwokke
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 20:56

arnoudwokke

Redacteur
Ik weet het ook niet en heb de vraag doorgespeeld naar Microsoft :)

Verwijderd

Topicstarter
:) Hartelijk dank; even afwachten dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arnoudwokke

arnoudwokke

Redacteur
Ja, die Belgische versie komt er :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Merci. Vragen naar een introductiedatum is vergeefs, zo neem ik aan, want die had je zeker & vast hier (of op de FP) genoemd voor zover je die bekend mag maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arnoudwokke

arnoudwokke

Redacteur
Nee, daar heb ik geen antwoord op gezien helaas :S
Pagina: 1